Bòsnia i Herzegovina.
Moderador: Airald
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Re: Bòsnia I Herzegovina.
Una bona cronica i un bon viatge, felicitats i gracies per compartir.
jordi (mixsanjuan)
jordi (mixsanjuan)
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
sou tremendos,quina passada de viatge,gracies per la cronica :shock:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Al final ahir a la nit vaig poder llegir-m'ho tot i ... FANTÀSTICA CRÒNICA !
M'ha recordat alguns dels llocs que ja havia vist i molts altres que desconeixia
Encara recordo que quan vaig arribar a Сарајево (Sarajevo), a les 11 de la nit i vaig preguntar una adreça a un vianant i després d'indicar-me em va dir: «be carefull».
La veritat és que em va acollonir una mica i encara no sé quin podia ser el perill :roll:
M'ha recordat alguns dels llocs que ja havia vist i molts altres que desconeixia
Encara recordo que quan vaig arribar a Сарајево (Sarajevo), a les 11 de la nit i vaig preguntar una adreça a un vianant i després d'indicar-me em va dir: «be carefull».
La veritat és que em va acollonir una mica i encara no sé quin podia ser el perill :roll:
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Co....ns...!!!
Això no es fà Jordi...!!! Com vols que em tregui ara jo del cap totes aquestes fotos i tant ben explicades.... :eyes
".... La envidia me correeeee....!!!!! "
Cròniques com aquesta fan que tingui més ganes cada vegada de viatjar amb moto...
Moltes gràcies a tots dos per fer-me viure durant una estona el vostre viatge... ;)
Salutacions!!!
Això no es fà Jordi...!!! Com vols que em tregui ara jo del cap totes aquestes fotos i tant ben explicades.... :eyes
".... La envidia me correeeee....!!!!! "
Cròniques com aquesta fan que tingui més ganes cada vegada de viatjar amb moto...
Moltes gràcies a tots dos per fer-me viure durant una estona el vostre viatge... ;)
Salutacions!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
BUUUFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Quasi en cauen les llàgrimes al llegir la vostre crònica i mirar les fotos. Es que no pareu mai quiets vosaltres ( i feu be, molt be). :D
Envejar i recordar, recordar i envejar... m'ha fet sentir viu una bona estona, moltes gràcies per explicarnos-ho.
Salut.
Quasi en cauen les llàgrimes al llegir la vostre crònica i mirar les fotos. Es que no pareu mai quiets vosaltres ( i feu be, molt be). :D
Envejar i recordar, recordar i envejar... m'ha fet sentir viu una bona estona, moltes gràcies per explicarnos-ho.
Salut.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="210044"]
[/quote]
No saps les vegades que em vaig llegir la vostra crònica.....
[/quote]
No saps les vegades que em vaig llegir la vostra crònica.....
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
El primer cop i per manca de temps vaig mirar per sobre les fotos. Avui ho he llegit amb calma.
Molt bona cronica, em quedará de capçalera per quan hi vagi ;)
PD: La foto de la Natalia fent el dinar sobre una taula blanca, oi que no es la taula de Gavarnie ? Sembla més gran, es pot portar a la moto ?
Molt bona cronica, em quedará de capçalera per quan hi vagi ;)
PD: La foto de la Natalia fent el dinar sobre una taula blanca, oi que no es la taula de Gavarnie ? Sembla més gran, es pot portar a la moto ?
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 02, 2012 8:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="211004"]
PD: La foto de la Natalia fent el dinar sobre una taula blanca, oi que no es la taula de Gavarnie ? Sembla més gran, es pot portar a la moto ?[/quote]
Es una taula del camping, no nostra ;)
PD: La foto de la Natalia fent el dinar sobre una taula blanca, oi que no es la taula de Gavarnie ? Sembla més gran, es pot portar a la moto ?[/quote]
Es una taula del camping, no nostra ;)
Ex ...moltes coses
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Moltes felicitats pel viatge i gràcies per explicar-ho amb tant de detall!! ;)
Ultimament no sé què passa que no em moc de casa....aquestes destinacions ja les tenia a la llista de pendents però per si de cas sempre alegra veure el
que em perdo :enfaduu :enfaduu
Ultimament no sé què passa que no em moc de casa....aquestes destinacions ja les tenia a la llista de pendents però per si de cas sempre alegra veure el
que em perdo :enfaduu :enfaduu
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV