Vull Anar A Tordesillas, Ho Muntem?
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Vull Anar A Tordesillas, Ho Muntem?
Be doncs, com dic a l'enunciat, aquest any em faria il·lusió fer el meu primer viatge "de llarga distància" i crec que vosaltres (A falta d'una formosa i espectacular model de metre vuitanta) sou amb qui m'agradaria anar-hi.
De que va el tema?
Doncs com tots sabeu, a Tordesillas cada any s'hi fa una famosa concentració de motos, anomenada Motauros. Pel que sembla es tracta d'una reunió amb molt d'èxit gràcies a la fantàstica i experimentada organització. Segur que deu ser una concentració de tres parells de c*llons però......
Resulta que la gent de Tordesillas no tan sols sent afició per les motos, apart de motos també s'hi fan "Las Fiestas del Pueblo" en les quals destaca una barbàrie anomenada "El Toro de La Vega" en la qual un brau es torturat, humiliat i mutilat (se li talla "el rabo" i les orelles quan encara viu) fins que se'l deixa morir en agonia. Desenes de "persones" portant llances s'encarreguen de fer la feina mentre centenars de persones participen de la èxtasi col·lectiva.
El Patronat de Festes ha tramés una carta a tots aquells que els han escrit per mostrar la seva repulsa, en la qual se'ls invita a ocupar el lloc del brau.
Aquest any s'hi han convocat mobilitzacions per tal de rebentar l'acte. Jo, que mai m'involucro en res, he pensat que aquesta podria ser la meva "Primera vegada" i em serviria per fer aquest viatge cap "La España profunda", la de Puerto Hurraco, la del PER i la de la pandereta.
La convocatòria te lloc el dia 9 de setembre i, fora de qualsevol motiu polític, vull ser-hi. Al cap i a la fi, son vuit-cents quilòmetres "de ná". Algú te interès en vindre?? Aviso que jo vaig a "Repartir llenya".
Enllaç
Jordi "Prony" :ban :ban
De que va el tema?
Doncs com tots sabeu, a Tordesillas cada any s'hi fa una famosa concentració de motos, anomenada Motauros. Pel que sembla es tracta d'una reunió amb molt d'èxit gràcies a la fantàstica i experimentada organització. Segur que deu ser una concentració de tres parells de c*llons però......
Resulta que la gent de Tordesillas no tan sols sent afició per les motos, apart de motos també s'hi fan "Las Fiestas del Pueblo" en les quals destaca una barbàrie anomenada "El Toro de La Vega" en la qual un brau es torturat, humiliat i mutilat (se li talla "el rabo" i les orelles quan encara viu) fins que se'l deixa morir en agonia. Desenes de "persones" portant llances s'encarreguen de fer la feina mentre centenars de persones participen de la èxtasi col·lectiva.
El Patronat de Festes ha tramés una carta a tots aquells que els han escrit per mostrar la seva repulsa, en la qual se'ls invita a ocupar el lloc del brau.
Aquest any s'hi han convocat mobilitzacions per tal de rebentar l'acte. Jo, que mai m'involucro en res, he pensat que aquesta podria ser la meva "Primera vegada" i em serviria per fer aquest viatge cap "La España profunda", la de Puerto Hurraco, la del PER i la de la pandereta.
La convocatòria te lloc el dia 9 de setembre i, fora de qualsevol motiu polític, vull ser-hi. Al cap i a la fi, son vuit-cents quilòmetres "de ná". Algú te interès en vindre?? Aviso que jo vaig a "Repartir llenya".
Enllaç
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 22, 2012 10:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Vull Anar A Tordesillas, Ho Muntem?
Tot i que el motiu s´ho val, m´esgarrifat només de llegir ho, la Diada tinc un compromís prioritari amb la meva terra, si no fos aixís de ben segur que t´hi acompanyaria.
- Prony
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="210230"]Tot i que el motiu s´ho val, m´esgarrifat només de llegir ho, la Diada tinc un compromís prioritari amb la meva terra, si no fos aixís de ben segur que t´hi acompanyaria.[/quote]
No es l'onze, m'he confós. Es el diumege dia nou
No es l'onze, m'he confós. Es el diumege dia nou
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="210233"][quote user="STELVIO 00" post="210230"]Tot i que el motiu s´ho val, m´esgarrifat només de llegir ho, la Diada tinc un compromís prioritari amb la meva terra, si no fos aixís de ben segur que t´hi acompanyaria.[/quote]
No es l'onze, m'he confós. Es el diumege dia nou[/quote]
Si tot va bé , alguns serem al Canigó ;)
No es l'onze, m'he confós. Es el diumege dia nou[/quote]
Si tot va bé , alguns serem al Canigó ;)
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Jordi ves en compte que aquesta gent de Tordesillas estan resabiats,dels que els volen reventar las festes i no estan per orgues i mes si van de fora .........es una inhumanitat , pero.........aqui a la vora tambe si fan festes d'aquestes , coses que son 100% reprobables i per 4 vots tambe els diuen ''tradicio'' en fi,gaudeix del viatge.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jordi , alguns estarem a la Riders .
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Jordi nosaltres serem a riders Formigal
Jordi nomes de llegir el que fan!!! :enfaduu bufff s'hem passant les ganes, la unica manera que hi ha per anar-hi es amb una metralladora i liquidar-los a tots :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant ,no puc entendre que dient que es tradició ja els val tot, salvatges de merda!!!!
Jordi deixa't estar de tonteries vina a riders, i l'onze S anem a bcn i tots aquests els abandonem d'una puta vegada.
Jordi nomes de llegir el que fan!!! :enfaduu bufff s'hem passant les ganes, la unica manera que hi ha per anar-hi es amb una metralladora i liquidar-los a tots :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant ,no puc entendre que dient que es tradició ja els val tot, salvatges de merda!!!!
Jordi deixa't estar de tonteries vina a riders, i l'onze S anem a bcn i tots aquests els abandonem d'una puta vegada.
- Prony
- Presentats
Be, ja sabeu que "perro ladrador, poco mordedor". Tot i això, us passo l'enllac al personatge que va abatre al Toro De la Vega, deixant-lo tan malferit i agònic que els organitzadors van haver de rematar-lo.
Davant la pressió a la que ha estat sotmès mitjançant la xarxa, ha hagut de blocar la publicació de comentaris. Tot i això, en el seu Facebook hi han imatges en les quals es possible inserir-ne.
Aquest es el seu enllaç:
Enllaç
Així tothom sabrà de qui es tracta
Davant la pressió a la que ha estat sotmès mitjançant la xarxa, ha hagut de blocar la publicació de comentaris. Tot i això, en el seu Facebook hi han imatges en les quals es possible inserir-ne.
Aquest es el seu enllaç:
Enllaç
Així tothom sabrà de qui es tracta
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Doncs segons sembla i per acabar ho de empitjorar, hi ha una distancia minima del poble per matar al toro i sembla ser que també s´ha incomplert.
Tot plegat una colla de ............ :enfadat :enfadat
Tot plegat una colla de ............ :enfadat :enfadat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="STELVIO 00" post="212188"]Doncs segons sembla i per acabar ho de empitjorar, hi ha una distancia minima del poble per matar al toro i sembla ser que també s´ha incomplert.
Tot plegat una colla de ............ :enfadat :enfadat[/quote]
BRETOLS !!! :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat :enfaduu
Tot plegat una colla de ............ :enfadat :enfadat[/quote]
BRETOLS !!! :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat :enfaduu
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta: