300 Fps
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 300 Fps
:eyes :eyes :eyes :eyes
M´ha encantat, ara només els falta saludar a la càmara i somriure, sinó.... tots els mototuristes ho feu molt millor que ells :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M´ha encantat, ara només els falta saludar a la càmara i somriure, sinó.... tots els mototuristes ho feu molt millor que ells :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Uala, quin flipe :eyes :eyes
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Em varen trucar per fer aquesta demostració però aquell dia no m'anava bé. De totes maneres se n'han sortit igualment. :mrgreen:
Gràcies pel video Carles.
Gràcies pel video Carles.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
M'havi quedat embadalid amb el de la Suzuki GSXR, però quan ha arribat el de la BMW GS, ha sigut al.lucinant, aplana gairebé tant com el company de la R :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="GRUM" post="210181"]M'havi quedat embadalid amb el de la Suzuki GSXR, però quan ha arribat el de la BMW GS, ha sigut al.lucinant, aplana gairebé tant com el company de la R :eyes :eyes[/quote]
El de la R1150 va molt ràpid ( per ser una maxitrail ) , però fixat que el de la GSXR quant va per feina, fa les passades sol i porta el colze a 2 dits de terra !!! :eyes ... em recorda als meus temps fent passades pel mirador de Lloret els dissabtes a la tarda !!! :mrgreen:
El de la R1150 va molt ràpid ( per ser una maxitrail ) , però fixat que el de la GSXR quant va per feina, fa les passades sol i porta el colze a 2 dits de terra !!! :eyes ... em recorda als meus temps fent passades pel mirador de Lloret els dissabtes a la tarda !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 23, 2012 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Jesus GS" post="210231"][quote user="GRUM" post="210181"]M'havi quedat embadalid amb el de la Suzuki GSXR, però quan ha arribat el de la BMW GS, ha sigut al.lucinant, aplana gairebé tant com el company de la R :eyes :eyes[/quote]
El de la R1150 va molt rapid ( per ser una maxitrail ) , però fixat que el de la GSXR quant va per feina, fa les passades sol i porta el colze a 2 dits de terra !!! :eyes ... em recorda als meus temps fent passades pel mirador de Lloret els dissabtes a la tarda !!! :mrgreen:[/quote]
NO FOTO=NO PASSADES :mrgreen:
Per cert: a Catalunya està prohibit fer aquestes passades: RISC D'INCENDI! ;)
El de la R1150 va molt rapid ( per ser una maxitrail ) , però fixat que el de la GSXR quant va per feina, fa les passades sol i porta el colze a 2 dits de terra !!! :eyes ... em recorda als meus temps fent passades pel mirador de Lloret els dissabtes a la tarda !!! :mrgreen:[/quote]
Per cert: a Catalunya està prohibit fer aquestes passades: RISC D'INCENDI! ;)
- Jesus
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="210258"][quote user="Jesus GS" post="210231"][quote user="GRUM" post="210181"]M'havi quedat embadalid amb el de la Suzuki GSXR, però quan ha arribat el de la BMW GS, ha sigut al.lucinant, aplana gairebé tant com el company de la R :eyes :eyes[/quote]
Per cert: a Catalunya està prohibit fer aquestes passades: RISC D'INCENDI! ;)[/quote]
A Lloret no en tinc cap ... però aquesta és de la primera vegada que vaig fer tandes a Montmeló !!! ;)

Per cert: a Catalunya està prohibit fer aquestes passades: RISC D'INCENDI! ;)[/quote]
A Lloret no en tinc cap ... però aquesta és de la primera vegada que vaig fer tandes a Montmeló !!! ;)

Gas a la burra!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Deunidor el que es pot arribar a veure a 300Fps.
Només trobo a faltar:
" Prueba hecha por profesionales en circuito cerrado". :roll: :roll:
Salut.
Només trobo a faltar:
Salut.
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
potser m'equivoco pero no sembla que corrin gaire,crec que fan la passada en una curva que es coneixen d'allo mes i la traçan per el video d'una forma mes que espectacular.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Espectacular! :eyes
I per cert, quina moto és la de color marró amb els leds al davant, perquè la tovo guapissima!!!
I per cert, quina moto és la de color marró amb els leds al davant, perquè la tovo guapissima!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="210272"]Espectacular! :eyes
I per cert, quina moto és la de color marró amb els leds al davant, perquè la trobo guapissima!!![/quote]

I per cert, quina moto és la de color marró amb els leds al davant, perquè la trobo guapissima!!![/quote]

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 24, 2012 1:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Jesus GS" post="210265"]
[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
No es el mirador de LLoret, però queda demostrat que quant eres "jove"....eres un [strike]terrorista[/strike] motorista ;)

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
No es el mirador de LLoret, però queda demostrat que quant eres "jove"....eres un [strike]terrorista[/strike] motorista ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="210269"]:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Només trobo a faltar:
Salut.[/quote]
Doncs de circuit tancat res de res..
Es la curva de Mulholland, es molt famosa a la xarxa. Es com la Rabasada de Los Angeles.
Esta a Malibú a tocar de Hollywood, i pertany a la Mulholland Highway ,coneguda com "SNAKE" (Serp) pels revolts
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... -de-la-red
Només trobo a faltar:
Salut.[/quote]
Es la curva de Mulholland, es molt famosa a la xarxa. Es com la Rabasada de Los Angeles.
Esta a Malibú a tocar de Hollywood, i pertany a la Mulholland Highway ,coneguda com "SNAKE" (Serp) pels revolts
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... -de-la-red
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai quina filmació, quina qualitat, impressionant !
:eyes
:eyes
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="210277"]
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... -de-la-red[/quote]
Has pensat a dedicarte a CSI ??? :mrgreen: :mrgreen:
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... -de-la-red[/quote]
Has pensat a dedicarte a CSI ??? :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Arf, arf... més, més... gassss... només la valla del darrera.. aixxxxxxxxxx... impressionant!
:D
:D