Estrenant La Crosstourer

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: MikelRT » dt. ago. 28, 2012 8:44 pm

[quote user="Dodo" post="210618"]Em fas venir ganes de canviar la moto!!!!! :tremolant
Ara que l'hi haig de dir a la dona!!!! :oops:
Molt bona estrena, i aixó que encara no has acabat.[/quote]

No ho facis pas!!! la teva te pantalla que puja i baixa electricament i la seva NO! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 28, 2012 8:56 pm

[quote user="MikelRT" post="210622"][quote user="Dodo" post="210618"]Em fas venir ganes de canviar la moto!!!!! :tremolant
Ara que l'hi haig de dir a la dona!!!! :oops:
Molt bona estrena, i aixó que encara no has acabat.[/quote]

No ho facis pas!!! la teva te pantalla que puja i baixa electricament i la seva NO! :mrgreen:[/quote]

... i és una cosa que va mooooooolt bé, jo em sembla que no podria prescindir-ne. ;)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 28, 2012 9:28 pm

[quote user="Ramon" post="210624"][quote user="MikelRT" post="210622"][quote user="Dodo" post="210618"]Em fas venir ganes de canviar la moto!!!!! :tremolant
Ara que l'hi haig de dir a la dona!!!! :oops:
Molt bona estrena, i aixó que encara no has acabat.[/quote]

No ho facis pas!!! la teva te pantalla que puja i baixa electricament i la seva NO! :mrgreen:[/quote]

... i és una cosa que va mooooooolt bé, jo em sembla que no podria prescindir-ne. ;)[/quote]

M'hauré d'acostumar a baixa i pujar marxes automàticament, només! :cool:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 28, 2012 9:33 pm

[quote user="MikelRT" post="210611"][quote user="CMB" post="210608"][quote user="MikelRT" post="210599"]FELICITATS!!! per la maquinorra i per la crónica.




els Alps 2013 ja no seran el mateix :mrgreen: ara qui recollirà al cruiller? ;)



Hola Mikel, sempre s'hi està a temps d'anar a un ritme tranquil. Inclús diria que és recomanable i tot!
Carles;tens tota la raó del món!

Per cert, volia enviar-te un MP, però aprofito per preguntar-ho per aqui: Has fet ja el viatge als Alps Suissos? Heu anat a alguns dels llocs que vam parlar?
Dons finalment no hem anat als Alps Suizos (queda pendent per el futur) futur? uhmmmmmmmmmm
El 29 de Setembre i desprès de 29 anys.... a part de ser Sant Miquel i que a Hostalric[strike]H[/strike] cada any em fan una festa de les grosses (Fira de Sant Miquel) dons em quedo sense feina.
Degut a la situació esmentada,manque d'ilusió, de ganes, de motivació,etc. va fer que desistisim de fer el viatge. Però com que ens mereixiem unes vacances, dons finalment varem marxar el 10 d'Agost a la costa gavatxa atlàntica: Boudeaux, Rochefort, Ile d'Oleron, Ile de Ré i Sarlat la Caneda. Resultat: de 6 dies de viatge, 3 dies a 37º de mitjana per les tardes :cool: . Si tot plegat sumes la calor, les ganes, l'ilusió, la motivació, etc. arriba un moment que et preguntes: que cxllxoxs :eyes fots aquí amb lo be que estariem a casa. :enfadat
En resum; queda pendent per el futur, per que hi ha futur amb independencia o sense, no? :lol:
La crónica que esperes del tipo "michelin".... dons aquest any em costarà de fer.... si es que l'acabo fent.

Salut[/quote]
Doble salut i que disfrutis de la maquinorra, a velocitat de creuer, tranquil, o com tu et sentis millor :cerv

NOTA: el que mes m'agradat de la teva crónica/valoració/estrena es QUE TROBES A FALTAR UNA PANTALLA com les de la RT! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ostres Mikel, quines males noticies que dones... De totes maneres sempre hi ha un futur! Ànims!!!!!

Pel que dius de la ruta als Alps lamento que no hi anèssiu, a veure si en un futur hi podeu anar. Ben val la pena! Segur que s'hi està més fresc.

Salut

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Jesus » dt. ago. 28, 2012 10:12 pm

Carles i Enric, gràcies per compartir aquesta experiència ... i a tu Mikel, molts ànims !!!

Salut !!! :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2012 10:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Leclerk » dc. ago. 29, 2012 11:52 am

Bona crònica !! i quina tirada el dia del Tourmalet i la tornada passant per Carcassonne, això és afició ! :eyes

Felicitats de nou per la Honda, és molt xula.

Leclerk.

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: SisoRT » dc. ago. 29, 2012 12:58 pm

Excel·lent crònica-assaig. Enhorabona i gràcies doncs estic programant una anada seguint estrictament la ruta dels cols i n'extrauré bona informació per part de la tornada.

Salut!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 29, 2012 6:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Ribes » dc. ago. 29, 2012 4:03 pm

Magnífica crònica, gràcies per compartir amb nosaltres el teu viatge inaugural i les teves sensacions amb la Crosstourer, estupenda moto, m'agrada molt, llastima que encara estigui enamorat de la meva varadero i que em vagi tant i tant bé, nomes te 1 any i mig... disfruta de la MOTO ;)

Nosaltres varem estar per aquesta zona la setmana passada, Ordesa, Formigal,Tourmalet, el Roncal, Valle de Hecho, Aisa, magnifica zona i molt bones carreteres, llastima de no coincidir.

salut i quilòmetres
:cerv

Avatar de l’usuari
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Prony » dc. ago. 29, 2012 11:44 pm

Pel que llegeixo, la crònica deu ser molt bona i les impressions que en treus de la moto segur que son positives. Tot i això, el meu instint de supervivència m'impedeix llegir-la. Ho sento. :???: :???:

Jordi "Prony" :ban :ban

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Jesus » dj. ago. 30, 2012 12:00 am

[quote user="Prony" post="210729"]Pel que llegeixo, la crònica deu ser molt bona i les impressions que en treus de la moto segur que son positives. Tot i això, el meu instint de supervivència m'impedeix llegir-la. Ho sento. :???: :???:

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Ja vas poder dormir diumenge ??? :mrgreen: Crec que ja pots començar fer dieta ... i guardiola Jordi !!! ;)

Imatge

Salut !!! :cool:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Albert » dj. ago. 30, 2012 8:30 am

Holaaaa,

[quote user="Jesus GS" post="210735"]

Imatge

[/quote]


Que cufoi que s'et veu! Jo de tu aniria fent guardiola!!!


;) ;)
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”