RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012
[quote user="SisoRT" post="209148"]Ep! Gràcies Ramon per activar el post i ajudar a la meva desmemoriada memòria. Quadrats els compromisos i agendes, en podeu apuntar un altre, en Panotxa, amb el que faré parella (sóc més de cassola que de paella).
Salut![/quote]
Dons un de cassola i en Panotxa.... apuntats!!! :lol:
Salut![/quote]
Dons un de cassola i en Panotxa.... apuntats!!! :lol:
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ramon" post="209135"][quote user="Kpeps" post="209127"]:eyes :eyes veig que aquests organitzadors ho porten una mica retrasat el tema,em d'anar a entrenar i encara no han penjat la ruta :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Pxxxiiiitttt, amb tu farem extra, no ho diguis a ningú. ;)
Ruta especial KPEPS (o GSPEPS?)[/quote]
RAMON!
Es millor que tothom (i no sols en Kpeps) tingui la ruta amb temps i es pugui preparar a fons per evitar que el ramat s'ens perdi per aquets mons de deu....
Clickar AQUI per fer-lo ben gran i es vegi com cal.
Bones VACANCES!!! ;)
Pxxxiiiitttt, amb tu farem extra, no ho diguis a ningú. ;)
Ruta especial KPEPS (o GSPEPS?)[/quote]
RAMON!
Es millor que tothom (i no sols en Kpeps) tingui la ruta amb temps i es pugui preparar a fons per evitar que el ramat s'ens perdi per aquets mons de deu....
Clickar AQUI per fer-lo ben gran i es vegi com cal.
Bones VACANCES!!! ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
uuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii,que enrolladets que sonnnnnnnnnnnnnnnnn aquests organitzadors
,igualment bones VACANCES !!!!!
Ramon,kpeps.....sempre,GS de moment............. ;)
Ramon,kpeps.....sempre,GS de moment............. ;)
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Eisss!!!
Deixeu-me lligar a la feina i a veure si puc venir... aquest finde em toca treballar!
Deixeu-me lligar a la feina i a veure si puc venir... aquest finde em toca treballar!
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Mikel rt, Ramon, amb els organitzadors és com un perill,
:D primer que m'ha vingut al cap,,,amb molt de ritme i desenfrenats per perdre per aquests llocs que segur seran divertits :bow :cerv

:D Per descomptat que estarem gairebé segur posan com a provisional,,,,, espera que s'aproximi més el dia però, compro ja el GPS :sado :sado :sado
:D primer que m'ha vingut al cap,,,amb molt de ritme i desenfrenats per perdre per aquests llocs que segur seran divertits :bow :cerv

:D Per descomptat que estarem gairebé segur posan com a provisional,,,,, espera que s'aproximi més el dia però, compro ja el GPS :sado :sado :sado
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- MikelRT
- Presentats
[quote user="Minino" post="209271"]:D Mikel rt, Ramon, amb els organitzadors és com un perill,
:D Per descomptat que estarem gairebé segur posan com a provisional,,,,, espera que s'aproximi més el dia però, compro ja el GPS :sado :sado :sado[/quote]
Amic MININO!!! no et caldrà cap GIPIESI ja que no tens que localitzar cap ERMITA!!! :martell :martell :martell
ara, si vols portar GIPIESI, cap problema, aquest cop no està prohibit :mrgreen:
Salut :cerv
Et paso a PROVISIONAL.( ara que un "CAMPIÓ" de la II Gimcana, no s'ho pot perdre, oi? ;))
:D Per descomptat que estarem gairebé segur posan com a provisional,,,,, espera que s'aproximi més el dia però, compro ja el GPS :sado :sado :sado[/quote]
Amic MININO!!! no et caldrà cap GIPIESI ja que no tens que localitzar cap ERMITA!!! :martell :martell :martell
ara, si vols portar GIPIESI, cap problema, aquest cop no està prohibit :mrgreen:
Salut :cerv
Et paso a PROVISIONAL.( ara que un "CAMPIÓ" de la II Gimcana, no s'ho pot perdre, oi? ;))
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="SisoRT" post="209148"]Ep! Gràcies Ramon per activar el post i ajudar a la meva desmemoriada memòria. Quadrats els compromisos i agendes, en podeu apuntar un altre, en Panotxa, amb el que faré parella (sóc més de cassola que de paella).
Salut![/quote]
Ep Siso, gràcies per apuntar-me, últimament, ja saps... de "parque en parque". :lol: :lol: :lol:
Salut!
Salut![/quote]
Ep Siso, gràcies per apuntar-me, últimament, ja saps... de "parque en parque". :lol: :lol: :lol:
Salut!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Panotxa" post="209386"][quote user="SisoRT" post="209148"]Ep! Gràcies Ramon per activar el post i ajudar a la meva desmemoriada memòria. Quadrats els compromisos i agendes, en podeu apuntar un altre, en Panotxa, amb el que faré parella (sóc més de cassola que de paella).
Salut![/quote]
Salut![/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut![/quote]
Salut![/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
:form Bona tarda.
Gracies per organitzar la re-volta i pel temps invertit. De moment vaig jo sol, ja veuré si puc enredar algú mes.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) __NO______________
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no)______ _____
NOM MOTO Nº 1:_____ErnesTDM_____________________________
NOM MOTO Nº 2:___Asignar per l'organització_______________________________
(En el cas de volgué participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que escriure en el quadra ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)____NO______ QUANTS?________
Gracies per organitzar la re-volta i pel temps invertit. De moment vaig jo sol, ja veuré si puc enredar algú mes.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) __NO______________
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no)______ _____
NOM MOTO Nº 1:_____ErnesTDM_____________________________
NOM MOTO Nº 2:___Asignar per l'organització_______________________________
(En el cas de volgué participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que escriure en el quadra ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)____NO______ QUANTS?________
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: RE-VOLTA CATALANA (en Contrucció...)
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) ________NO________
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no)_____SI_ _____
NOM MOTO Nº 1:__XEVIER&LINI________________________________
NOM MOTO Nº 2:____CABIROL______________________________
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)__SI___________ QUANTS?____1____
Al final mha costat ,( unes cuantes birres) però he pugut enredar a en XEVIER& I LINI, per fer parella de motos
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no)_____SI_ _____
NOM MOTO Nº 1:__XEVIER&LINI________________________________
NOM MOTO Nº 2:____CABIROL______________________________
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)__SI___________ QUANTS?____1____
Al final mha costat ,( unes cuantes birres) però he pugut enredar a en XEVIER& I LINI, per fer parella de motos
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Ja falta menys per RE-VOLTAR-NOS! :sheep :sheep
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Minina" post="210495"]Ja falta menys per RE-VOLTAR-NOS! :sheep :sheep[/quote]
....digues al minino barbut, que encara esteu a provisionals....... ;)
....digues al minino barbut, que encara esteu a provisionals....... ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola amics,
Jo també m'hi apunto.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI: SI
PARTICIPARÉ AMB UN ALTRE MOTERO: NO
NOM MOTO Nº 1: PRONY
NOM MOTO Nº 2: NO S'ESCAU
(En el cas de volgue participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que indicar "A ASSIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ")
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR: SI QUANTS? 1
Feta la inscripció, us vull dir que, no depenent ningú de mi ni jo de ningú, si us fes falta algú per ajudar-vos en qualsevol cosa, resto a la vostra disposició i passaria de participant a col·laborador.
Jordi "Prony" :ban :ban
Jo també m'hi apunto.
(En el cas de volgue participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que indicar "A ASSIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ")
Feta la inscripció, us vull dir que, no depenent ningú de mi ni jo de ningú, si us fes falta algú per ajudar-vos en qualsevol cosa, resto a la vostra disposició i passaria de participant a col·laborador.
Jordi "Prony" :ban :ban
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Prony" post="210546"]Hola amics,
Jo també m'hi apunto.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Inscripció actualitzada. :lol:
Jordi. Gràcies per l'oferiment. Si finalment el tema es disparès en quant a participants, dons ja et diriem quelcom. ;)
Fins aviat!
Jo també m'hi apunto.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Inscripció actualitzada. :lol:
Jordi. Gràcies per l'oferiment. Si finalment el tema es disparès en quant a participants, dons ja et diriem quelcom. ;)
Fins aviat!
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Ostres companys, soc baixa.
No us pode acompanyar.
Ho sento i perdoneu. Si haig de pagar alguna cosa
que tingueu ja preparada ja m'en faig càrrec jo, sense cap problema.
Que tingueu una bona RE-VOLTA CATALANA
SANTI64
No us pode acompanyar.
Ho sento i perdoneu. Si haig de pagar alguna cosa
que tingueu ja preparada ja m'en faig càrrec jo, sense cap problema.
Que tingueu una bona RE-VOLTA CATALANA
SANTI64
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Hola a tots!!
Males noticies, m'havia despistat i no podré venir ja que tinc un casament (em pensava que era diumenge i es dissabte).
Però no petiu, que l'equip crec que segueix, ja que em trobat substitut, per passara a ser el Team Yamaha-BMW Ges-Bisaura...jeje
Més endevant en JordiVili ja actualitzara la fitxa!
Que vagi molt bé...quina rabia amb les ganes que tenia...
[quote user="Tiramilles" post="207018"]Bones!!
Aquesta proposta m'agrada molt!!, així que, tot i que faltem molts dies, el " Team Yamaha Ges-Bisaura" hi serà :razz: :razz:
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no): NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no): SI
NOM MOTO Nº 1: JORDIVILI (XT 660 X)
NOM MOTO Nº 2: TIRAMILLES (TT 600 RE)
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no): SI QUANTS? 2
[/quote]
Males noticies, m'havia despistat i no podré venir ja que tinc un casament (em pensava que era diumenge i es dissabte).
Però no petiu, que l'equip crec que segueix, ja que em trobat substitut, per passara a ser el Team Yamaha-BMW Ges-Bisaura...jeje
Més endevant en JordiVili ja actualitzara la fitxa!
Que vagi molt bé...quina rabia amb les ganes que tenia...
[quote user="Tiramilles" post="207018"]Bones!!
Aquesta proposta m'agrada molt!!, així que, tot i que faltem molts dies, el " Team Yamaha Ges-Bisaura" hi serà :razz: :razz:
NOM MOTO Nº 2: TIRAMILLES (TT 600 RE)

- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Bona tarda,
com ja ha dit el company Tiramilles se'n va de "bodorrio" i no vindrà a la re-volta.En el seu lloc vindrà el company Pere29,us passo la fitxa actualitzada,gràcies.
NOM MOTO Nº 2: [strike]TIRAMILLES (TT 600 RE)[/strike] PERE29 (BMW F800GS)
com ja ha dit el company Tiramilles se'n va de "bodorrio" i no vindrà a la re-volta.En el seu lloc vindrà el company Pere29,us passo la fitxa actualitzada,gràcies.
NOM MOTO Nº 2: [strike]TIRAMILLES (TT 600 RE)[/strike] PERE29 (BMW F800GS)
- MikelRT
- Presentats
Pel que fa a les anulacions: CAP PROBLEMA
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
ACTUALITZAT
Salut-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Val merci, que gaudiu de la re-volta
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Ja t'ho he desactualitzat :mrgreen: ... finalment l'Albert i jo anirem plegats !!! ;)Pel que fa a les anulacions: CAP PROBLEMA
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:ACTUALITZATSalut
Salut !!!
Gas a la burra!!!