RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012

Entrada Autor: Albert » dj. ago. 30, 2012 8:34 am

Holaaa,

[quote user="Jesus GS" post="210725"]

Ja t'ho he desactualitzat :mrgreen: ... finalment l'Albert i jo anirem plegats !!! ;)

Salut !!![/quote]

Doncs si... després de un llarg festeig hem pensat que podem fer bona parella de fet!

:cool: ;)
Sort,

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: RE-VOLTA CATALANA (en Contrucció...)

Entrada Autor: Gearbox » dj. ago. 30, 2012 10:18 am

Ieps... Veig que no estem apuntats :shock: :shock:
Deu ser que no vàrem omplir el formulari !!

VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) No
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) Si... si hi ha algú que ens vulgui acompanyar
NOM MOTO Nº 1: Gearbox
NOM MOTO Nº 2: Assignar per l'organització
(En el cas de volgué participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que escriure en el quadra ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Si QUANTS? 2
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dj. ago. 30, 2012 11:21 am

Ja tenim mes parelles de fet :cool: i menys singles :lol:

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: ACTUALITZA[color=black]T [/color] :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

Gearbox: interpreto que vens amb la [strike]Sra Gearbox[/strike] Dolors?

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dj. ago. 30, 2012 12:17 pm

[quote user="MikelRT" post="210532"][quote user="Minina" post="210495"]Ja falta menys per RE-VOLTAR-NOS! :sheep :sheep[/quote]

....digues al minino barbut, que encara esteu a provisionals....... ;)[/quote]

Es que últimament va molt despistat........ si es que amb tans pels a la cara.........mes que un gat sembla un ós :b9 :b9

Ja m'apunto jo que si ho ha de fer ell amb tan de copiar i emplenar es farà un embolic :b9 :b9

Imatge

VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO (amb el Minino)
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: SI (i si es que no tampoc passa res, ja ens perdrem sols,i anirem a pregar a alguna ermita jajajaja)
NOM MOTO Nº 1: MININOS
NOM MOTO Nº 2: ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 2

:cerv :cerv
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 30, 2012 4:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dj. ago. 30, 2012 3:12 pm

[quote user="MikelRT" post="210762"]...Gearbox: interpreto que vens amb la [strike]Sra Gearbox[/strike] Dolors?[/quote]

Ha ha ha... Certament Miquel... vinc amb la Dolors !! :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dj. ago. 30, 2012 6:54 pm

Després de una llarga reunió entre en Miquel i en MikelRT, han decidit democraticament que formaran parella de fet (al complet) en Gearbox/Dolors i el Barbes i la Nuri (els MININOS)

Josep, alias Gearbox, tranquil que encara que es varen perdre a la 1ª gimcana, a la 2ª varen quedar PRIMERS!!!

(ja que els dos heu posat l'opció de que la parella l'asignes l'organització, dons m'he pres aquesta llibertat :mrgreen:

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: ACTUALITZA[color=black]T [/color] :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 30, 2012 10:17 pm

Hola

Fa dies que segueixo la proposta... Pot estar molt bé!

Si de cas pots apuntar-me com a provisional. De moment no tinc candidat de parella definida, tinc candidats, ho he d'acabar de parlamentar.

Salut

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. ago. 31, 2012 12:33 am

[quote user="Albert" post="210752"]Holaaa,

[quote user="Jesus GS" post="210725"]

Ja t'ho he desactualitzat :mrgreen: ... finalment l'Albert i jo anirem plegats !!! ;)

Salut !!![/quote]

Doncs si... després de un llarg festeig hem pensat que podem fer bona parella de fet!

:cool: ;)[/quote]

Que em de fer Albert, casdacú amb la seva moto o ens fiquem un sidecar ??? :mrgreen:
Imatge

Imatge
Salut !!! :cool:
Gas a la burra!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. ago. 31, 2012 12:01 pm

Holaaa,

[quote user="Jesus GS" post="210830"]

Que em de fer Albert, casdacú amb la seva moto o ens fiquem un sidecar ??? :mrgreen:

Salut !!! :cool:[/quote]

Ostres que bonics!!! no estaria malament anar-hi així, fins i tot m'agradaria fer-te de contrapes... o no!!!

Suposo que fer.ho amb el side ens sortiria una mica car... potser millor anem cada un amb la nostra, al menys la primera vegada, oi?

:roll: ;)
Sort,

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dv. ago. 31, 2012 1:01 pm

[quote user="MikelRT" post="210792"]Després de una llarga reunió entre en Miquel i en MikelRT, han decidit democraticament que formaran parella de fet (al complet) en Gearbox/Dolors i el Barbes i la Nuri (els MININOS)

Josep, alias Gearbox, tranquil que encara que es varen perdre a la 1ª gimcana, a la 2ª varen quedar PRIMERS!!!

(ja que els dos heu posat l'opció de que la parella l'asignes l'organització, dons m'he pres aquesta llibertat :mrgreen:
[/quote]

Moltes gràcies a tots dos Miquels :mrgreen: . Perfecte. :cerv

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. set. 02, 2012 12:55 pm

VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) no
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
NOM MOTO Nº 1:_Pep1600
NOM MOTO Nº 2:_Sergi3/Esther3
(En el cas de volgué participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que escriure en el quadra ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Si QUANTS? de momente els 3's, es a dir , 2 ;)

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. set. 02, 2012 1:03 pm

VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) no
NOM MOTO Nº 1:_Pep1600/Esther

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Si QUANTS? 2
Imatge Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 02, 2012 1:49 pm

[quote user="Albert" post="210857"]Holaaa,

[quote user="Jesus GS" post="210830"]

Salut !!! :cool:[/quote]

Ostres que bonics!!! no estaria malament anar-hi així, fins i tot m'agradaria fer-te de contrapes... o no!!!

Suposo que fer.ho amb el side ens sortiria una mica car... potser millor anem cada un amb la nostra, al menys la primera vegada, oi?

:roll: ;)[/quote]
Imatge
Gas a la burra!!!

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. set. 02, 2012 2:38 pm

[quote user="MikelRT" post="210792"]Després de una llarga reunió entre en Miquel i en MikelRT, han decidit democraticament que formaran parella de fet (al complet) en Gearbox/Dolors i el Barbes i la Nuri (els MININOS)

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: ACTUALITZA[color=black]T [/color] :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor[/quote]

:martell :martell Aquí hi ha gat amagat,,,, Minina va amb un tal Barbut :eyes :tremolant (amb qui he d'anar jo) :martell Mikel RT i Mikel vosaltres sabeu alguna cosa que no jo no he de saber :b9 :b9 :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 02, 2012 2:50 pm

[quote user="Minino" post="211041"][quote user="MikelRT" post="210792"]Després de una llarga reunió entre en Miquel i en MikelRT, han decidit democraticament que formaran parella de fet (al complet) en Gearbox/Dolors i el Barbes i la Nuri (els MININOS)

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: ACTUALITZA[color=black]T [/color] :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor[/quote]

:martell :martell Aquí hi ha gat amagat,,,, Minina va amb un tal Barbut :eyes :tremolant (amb qui he d'anar jo) :martell Mikel RT i Mikel vosaltres sabeu alguna cosa que no jo no he de saber :b9 :b9 :b9[/quote]

Dons si tu no ets el BARBUT! :eyes :eyes :eyes :eyes vol dir que encara no estàs inscrit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. set. 04, 2012 8:57 am

Mikel, m´has d´afegir la dona per sopar, que si no s´emprenya :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gracies

[quote user="PEPI600" post="211033"]VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) no

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Si QUANTS? 2[/quote]
Imatge Imatge

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dt. set. 04, 2012 12:41 pm

Aquestes son el tipus "d'excursionetes" que fan patxoca!!
Ja m'agradaria, ja, però aquest mes de setembre tinc els dissabtes lligats per la feina i no podré pas venir.
:halfcry
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dt. set. 04, 2012 5:59 pm

[quote user="PEPI600" post="211240"]Mikel, m´has d´afegir la dona per sopar, que si no s´emprenya :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gracies

[quote user="PEPI600" post="211033"]VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) no

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Si QUANTS? 2[/quote][/quote]

FET!!!

Salut

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dc. set. 05, 2012 5:43 pm

Josep, alias Gearbox, tranquil que encara que es varen perdre a la 1ª gimcana, a la 2ª varen quedar PRIMERS!!! [/quote]

Ha ha ha... no ens podíeu buscar millor parella, Mikel !!! Ens sembla perfecte ! :razz:
I el Minino que es vagi preparant... que com es perdi un altre cop el fotarem "a caldo" :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dj. set. 06, 2012 12:06 pm

[quote user="Gearbox" post="211438"][quote user="MikelRT" post="210792"]Després de una llarga reunió entre en Miquel i en MikelRT, han decidit democraticament que formaran parella de fet (al complet) en Gearbox/Dolors i el Barbes i la Nuri (els MININOS)

Josep, alias Gearbox, tranquil que encara que es varen perdre a la 1ª gimcana, a la 2ª varen quedar PRIMERS!!! [/quote]

Ha ha ha... no ens podíeu buscar millor parella, Mikel !!! Ens sembla perfecte ! :razz:
I el Minino que es vagi preparant... que com es perdi un altre cop el fotarem "a caldo" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Com que el Minino segurament està amb el seu camionet per terres italianes, ara ho puc dir:

No us perdareu per que LA MININA en sap un grapat de fer creure al MININO :mrgreen: El que va pasar es que a la 1ª gimcana el va deixar fer i .... es varen perdre :b9

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”