Comprar GS Oferta Fins 31-8-2012
Moderador: Airald
- Truc
- Presentats
- Entrades: 68
- Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:14 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Comprar GS Oferta Fins 31-8-2012
la BMW,está fent una oferta de la R1200GS,jo hi estic molt interessat.Algú ha comprat en aquesta oferta?agrairia moltissim si pogues passar informació de preus i complements.gracies per endevant.
s'acaba d'aqui a dos dies i ara hauré de còrrer...
s'acaba d'aqui a dos dies i ara hauré de còrrer...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Comprar GS Oferta Fins 31-8-2012
Holaaa,
Ho sento pero jo no en se res d'això, a veure si algu ho sap.
:shock:
Ho sento pero jo no en se res d'això, a veure si algu ho sap.
:shock:
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola Truc,aquesta oferta es per vehicles en stock de las concesions o de BMW IBERICA,ja que aquesta moto ja no es pot demanar,els preus son tal i com surten a la web,per els colors : plata , vermell o blau mediterrani,si la vols amb el pack triple black o la Rallye (aquesta es full equip,va amb suspensio ESA inclossa) que no crec que en quedin,hauras de suma a l'oferta uns 500 eurets,van amb llantas de radis i colors especials,el transport i la matricula van a part de l'oferta que es molt bona,pero si apretes una mica t'ho podran ajustar,tambe pensa que si et facturan aquest mes t'estalviaras la pujada d'IVA ,sort.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Anem a veure, si fins ara semblava que les regalaven.......que fan ara? Et donen diners per que els buidis el traster dels concessionaris? Si em donen un val descompte al Mercadona potser me'n quedi una.
Seriosament. Aquesta moto, no per estar aprop del seu final deixa de ser excel·lent i en ocasions, les bones oportunitats ens passen pel davant. Penso que aquesta n'és una.
Exactament el mateix que Audi està fent amb l'A-3 "antic".
Jordi "Prony" :ban :ban
Seriosament. Aquesta moto, no per estar aprop del seu final deixa de ser excel·lent i en ocasions, les bones oportunitats ens passen pel davant. Penso que aquesta n'és una.
Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2012 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Prony" post="210634"]Anem a veure, si fins ara semblava que les regalaven.......que fan ara? Et donen diners per que els buidis el traster dels concessionaris? Si em donen un val descompte al Mercadona potser me'n quedi una.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Jordi, potser tens la excusa perfecte per fer el cop de cap i encara treuras alguna cosa per la millor moto del mon ;)
Jordi, potser tens la excusa perfecte per fer el cop de cap i encara treuras alguna cosa per la millor moto del mon ;)
- Prony
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="210662"][quote user="Prony" post="210634"].....Aquesta moto, no per estar aprop del seu final deixa de ser excel·lent i en ocasions, les bones oportunitats ens passen pel davant........[/quote]Jordi, potser tens la excusa perfecte per fer el cop de cap i encara treuras alguna cosa per la millor moto del mon ;)[/quote] A mi el "SELECT" no m'el concedirien ni posant a la rita com aval. Soc massa pobre.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Prony" post="210692"][quote user="STELVIO 00" post="210662"][quote user="Prony" post="210634"].....Aquesta moto, no per estar aprop del seu final deixa de ser excel·lent i en ocasions, les bones oportunitats ens passen pel davant........[/quote]Jordi, potser tens la excusa perfecte per fer el cop de cap i encara treuras alguna cosa per la millor moto del mon ;)[/quote] A mi el "SELECT" no m'el concedirien ni posant a la rita com aval. Soc massa pobre.
Jordi "Prony"[/quote]
Va Jordi, no crec que el "select" sigui el kit de la questió. Pot ser si els hi demanes bé te l'entreguen desmuntada...
Jordi "Prony"[/quote]
Va Jordi, no crec que el "select" sigui el kit de la questió. Pot ser si els hi demanes bé te l'entreguen desmuntada...
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 29, 2012 5:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això vol dir que tenen un estocatge bestial per treure's de sobre abans de treure al mercat la d'aigua. :roll:
P.D: En aquest món de la moto sols em falten veure tres coses:
1ª.- Veure al Prony amb una BMW.
2ª.- Veure a l'Alucinamaripili amb una BMW.
3ª.- Veure a l'Albert amb una GS.
3ª.- Veure a l'Albert amb una GS.

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Randy-650" post="210705"]Això vol dir que tenen un estocatge bestial per treure's de sobre abans de treure al mercat la d'aigua. :roll:
3ª.- Veure a l'Albert amb una GS.[/quote]
I a tu Randy amb una BMW t'hi veurem mai??? :mrgreen: ;)
3ª.- Veure a l'Albert amb una GS.[/quote]
I a tu Randy amb una BMW t'hi veurem mai??? :mrgreen: ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="210711"]
I a tu Randy amb una BMW t'hi veurem mai??? :mrgreen: ;)[/quote]
Jo k sé tiu :PpPp
I a tu Randy amb una BMW t'hi veurem mai??? :mrgreen: ;)[/quote]
Jo k sé tiu :PpPp

- Prony
- Presentats
Randy,
Estas errat, encara que sempre faci la brometa, qualsevol BMW em sembla una bona moto. Es cer, però, que hi ha algun model en el qual la estètica no es gaire encertada (Millor dit, que son mes lletges que la Rossy de Palma foten-se Vick's Sprai nasal) però BMW és BMW i per alguna cosa es lider indiscutible. Ara be, així com li tinc mania a les italianes (prejudicis que haurien de ser obsolets), les BMW no em fan "Tilin", i no se la raó. Potser perquè sempre han tingut fama de ser cares i jo soc mes "tacanyo" que un escuradents amb funda.
Però les BMW's son molt bones motos. Que quedi clar.
Encara que les nipones..........son mes dolces, submises i es depilen les aixelles.
Estas errat, encara que sempre faci la brometa, qualsevol BMW em sembla una bona moto. Es cer, però, que hi ha algun model en el qual la estètica no es gaire encertada (Millor dit, que son mes lletges que la Rossy de Palma foten-se Vick's Sprai nasal) però BMW és BMW i per alguna cosa es lider indiscutible. Ara be, així com li tinc mania a les italianes (prejudicis que haurien de ser obsolets), les BMW no em fan "Tilin", i no se la raó. Potser perquè sempre han tingut fama de ser cares i jo soc mes "tacanyo" que un escuradents amb funda.
Però les BMW's son molt bones motos. Que quedi clar.
Encara que les nipones..........son mes dolces, submises i es depilen les aixelles.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Prony" post="210728"]Randy,
Estas errat, encara que sempre faci la brometa, qualsevol BMW em sembla una bona moto. Es cer, però, que hi ha algun model en el qual la estètica no es gaire encertada....[/quote]
No, si ja ho sé que penses que són bones motos, però la GS no és el que busques, a que no? Tu vols models innovadors. I la GS ja fa anys que la coneixem.
Estas errat, encara que sempre faci la brometa, qualsevol BMW em sembla una bona moto. Es cer, però, que hi ha algun model en el qual la estètica no es gaire encertada....[/quote]
No, si ja ho sé que penses que són bones motos, però la GS no és el que busques, a que no? Tu vols models innovadors. I la GS ja fa anys que la coneixem.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Randy-650" post="210705"]
3ª.- Veure a l'Albert amb una GS.[/color][/size][/quote]
A mi ja m'hi han vist amb una GS.... fins i tot a una R 1200 R
I no em fa pas cap vergonya.

Sort,
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Prony" post="210634"]
lo bo del cas Jordi,es que es un model que estara vigent fins el 2015,tingues en conte que la R 1200 R,RT i la GS adventure no els posaran motor nou fins alhesores,comprar aquesta maquina ara,es un CHOLLO,es clar que no la regalen pero ''la millor'' maquina del mercat es la mes economica del segment,jo si ara me l'hagues de comprar faria e select a 2 anys i alhesores si per capritx vulgues la d'aigua la canviaria i si no m'ha convensut canviaria de marca ;) .
lo bo del cas Jordi,es que es un model que estara vigent fins el 2015,tingues en conte que la R 1200 R,RT i la GS adventure no els posaran motor nou fins alhesores,comprar aquesta maquina ara,es un CHOLLO,es clar que no la regalen pero ''la millor'' maquina del mercat es la mes economica del segment,jo si ara me l'hagues de comprar faria e select a 2 anys i alhesores si per capritx vulgues la d'aigua la canviaria i si no m'ha convensut canviaria de marca ;) .
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Albert" post="210749"]Holaaa,
[/quote]
a mi tambe m'han vist amb una Honda :oops: :oops: ,jajajjajajajajaja.
a mi tambe m'han vist amb una Honda :oops: :oops: ,jajajjajajajajaja.
- Prony
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="210759"]a mi també m'han vist amb una Honda[/quote] Si, i ben content que s'et veia, no pas com ara.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Prony" post="210780"][quote user="Kpeps" post="210759"]a mi també m'han vist amb una Honda[/quote] Si, i ben content que s'et veia, no pas com ara.[/quote]
No es cert, ara esta content, es perd igual, però esta content :mrgreen: :mrgreen:
No es cert, ara esta content, es perd igual, però esta content :mrgreen: :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="210758"][quote user="Prony" post="210634"]
lo bo del cas Jordi,es que es un model que estara vigent fins el 2015,tingues en conte que la R 1200 R,RT i la GS adventure no els posaran motor nou fins alhesores,comprar aquesta maquina ara,es un CHOLLO,es clar que no la regalen pero ''la millor'' maquina del mercat es la mes economica del segment,jo si ara me l'hagues de comprar faria e select a 2 anys i alhesores si per capritx vulgues la d'aigua la canviaria i si no m'ha convensut canviaria de marca ;) .[/quote]
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:
lo bo del cas Jordi,es que es un model que estara vigent fins el 2015,tingues en conte que la R 1200 R,RT i la GS adventure no els posaran motor nou fins alhesores,comprar aquesta maquina ara,es un CHOLLO,es clar que no la regalen pero ''la millor'' maquina del mercat es la mes economica del segment,jo si ara me l'hagues de comprar faria e select a 2 anys i alhesores si per capritx vulgues la d'aigua la canviaria i si no m'ha convensut canviaria de marca ;) .[/quote]
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 30, 2012 7:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Llagasta" post="210793"][quote user="Kpeps" post="210758"][quote user="Prony" post="210634"]
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:[/quote]
Tinc entés que la GS normal H2O si que surt l'any vinent, però l'Adventure es farà esperar més, com sempre. ;)
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:[/quote]
Tinc entés que la GS normal H2O si que surt l'any vinent, però l'Adventure es farà esperar més, com sempre. ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2012 12:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Tinc entés que la GS normal H2O si que surt l'any vinent, però l'Adventure es farà esperar més, com sempre. ;)[/quote]
Tambe tinc entes el mateix. Que paulatinament anirant incorpramt el motor d'aguia als demes models
Tinc entés que la GS normal H2O si que surt l'any vinent, però l'Adventure es farà esperar més, com sempre. ;)[/quote]
Tambe tinc entes el mateix. Que paulatinament anirant incorpramt el motor d'aguia als demes models
Jordijd8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2012 12:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.