Abans de marxar, vaig passar per el taller i em vaig assegurar de l´estat de la moto.
Rodes OK ( amb 5.000 km davant perfecta , darrera gastat 1/3), oli genial i la resta tot bé.
Com que no tenia masses dies vaig proposar al meu fill que em pujés la K a Nottingham i allà faríem el canvi.
En Marc va marxar i tot xino xano va anar pujant cap a Nottingham.
Dissabte al matí la Mar i una servidora varem volar fins a Nottingham on ens esperava en Marc i la K.
Sense massa estona per perdre i amb un cel amenaçador, en pocs minuts després d'aterrar varem tenir la moto carregada i a punt de marxar.

Encara no haviem ni conduit 50 km cap el Est.... ens va caure una tromba d´aigua que em va obligar a parar la moto a la vorera ( esquerra, es clar)
Amb tant bon començament... les vacançes prometíen.

O sigui que... endavant..... com que no havia reservat res de res.... a les 9 de la nit encara fèiem voltes per trobar allotjament :enfadat :enfadat
Al final em vaig plantar en un hotel i li vaig dir a la recepcionista.... vostè mateixa... o em troba allotjament o em quedo en aquell racó a dormir amb la meva filla, o sigui que vostè veurà. Com que em va veure molt apurada després de 45 minuts de trucades em va fer anar a una població de 30 minuts. Ja m´era tot igual. Però teníem lloc on dormir.
Al dia següent varem visitar una població encantadora: Shrewsbury. Carrers estrets, església moderna però molt maca, places i placetes medievals decorades amb molt de gust i sobretot, gent encantadora que en tot moment ens indicava el millor lloc on aparcar, menjar o fer el cafè

Nosaltres som de costa i si o sí volíem visitar la costa atlàntica anglesa. Travessant Gales varem arribar en mig de milions de xais , vaques i prats a la població costera de Barmouth. Vindria a ésser una especie de Estartit. Molta gent hi té la segona residència , hi han camps de golf i és un destí de molts de motoristes per anar a esmorzar.
La diversió és anar a pescar crancs que després retornen al mar. Desde l espigó es tirant al mar. Val a dir que feia un dia preciós i varem estar temptades de fer un bany.

A la tarda i com que el itinerari era bastant lliure varem agafar una carretera secundaria, però va resultar tant i tant secundaria que només hi havia espai per circular en un sentit de la marxa.
Poc a poc, molt poc a poc varem conduir cap al sud gaudint d´un paisatge fantàstic.... i .... sense pluja :mrgreen: :mrgreen:

Teniem prous díes per endevant per visitar el sud de Anglaterra, però el temps del día seguent no ens va acompanyar :enfadat :enfadat

Aixi que.... en lloc de conduir sota la pluja..... varem agafar direcció Dover on ens varem embarcar en el Eurotunnel.
Voldria afegir que la Mar i jo ja estem acostumades a circular per l´esquerra. Ho varem practicar al Japó. Costa une mica , però desseguida ti acostumes i si en algun moment et despistes... desseguida la resta de conductor et posen al teu lloc.
A Anglaterra només varem veure una K 1600 . El seu conductor ens va venir a saludar i es va mostrar molt sorprés de veure 2 dones dalt de una moto i més dalt d´una K1600.
Evidentment ens va donar tota mena d'indicacions i suggeriments, un gest digne d'apreciar.