Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 2012
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 201
[quote user="Jaumot" post="210871"]Sembla que tothom es porta el sopar i esmorzarem al refugi. Així doncs per dinar diumenge, cadascú s'espavila? O planifiquem alguna cosa de grup.[/quote]
[quote user="MikelRT" post="210873"]Igual que en Jaumot, queda el tema dinar de diumenge.[/quote]
Bones!!!
Tenint en compte que el diumenge és la caminada... potser resulta una mica complicat dur un menjar general, no? Quin planning hi ha per això? Vull dir, si l'excursió dura ben bé 5-6 hores, ens tocarà dinar per allà dalt o és te previst tornar amb temps suficient com per dinar al refugi?
Fins aviat!
[quote user="MikelRT" post="210873"]Igual que en Jaumot, queda el tema dinar de diumenge.[/quote]
Bones!!!
Tenint en compte que el diumenge és la caminada... potser resulta una mica complicat dur un menjar general, no? Quin planning hi ha per això? Vull dir, si l'excursió dura ben bé 5-6 hores, ens tocarà dinar per allà dalt o és te previst tornar amb temps suficient com per dinar al refugi?
Fins aviat!

- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Veig que no cal que segueixi meditant :mrgreen:
Que us ho passeu molt bé. No us oblideu ni el meló ni l'estelada, ni per suposat la foto de rigor ;)
Que us ho passeu molt bé. No us oblideu ni el meló ni l'estelada, ni per suposat la foto de rigor ;)
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Nuria Vs" post="210930"]Veig que no cal que segueixi meditant :mrgreen:
Que us ho passeu molt bé. No us oblideu ni el meló ni l'estelada, ni per suposat la foto de rigor ;)[/quote]
Pots dormir en tenda :mrgreen: :mrgreen:
Que us ho passeu molt bé. No us oblideu ni el meló ni l'estelada, ni per suposat la foto de rigor ;)[/quote]
Pots dormir en tenda :mrgreen: :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Espero que no ens plogui com l´any passat :(
ja vaig mirant les previsions de METEO que fan des del propi refugi..
http://www.cortalets.com/spip.php?page=meteo&auteur1
ja vaig mirant les previsions de METEO que fan des del propi refugi..
http://www.cortalets.com/spip.php?page=meteo&auteur1
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Carles" post="210918"][quote user="Jaumot" post="210871"]Sembla que tothom es porta el sopar i esmorzarem al refugi. Així doncs per dinar diumenge, cadascú s'espavila? O planifiquem alguna cosa de grup.[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Edito el primer post afegint-hi com pensem fer lo del dinar. ;)
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Edito el primer post afegint-hi com pensem fer lo del dinar. ;)
- Ra-mon
- Presentats
Per cert, si a algú li interessa arrodonir la sortida amb un punt cultural, de l'1 al 16 de setembre a Perpinya hi ha la Visa pour l'Image
Nosaltres potser ens hi passarem el dissabte al matí.
Nosaltres potser ens hi passarem el dissabte al matí.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Gracies!!! no se si podrem nosaltres..que Reus esta a uns quants km's del Canigo :(
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="211109"]Per cert, si a algú li interessa arrodonir la sortida amb un punt cultural, de l'1 al 16 de setembre a Perpinya hi ha la Visa pour l'Image
Nosaltres potser ens hi passarem el dissabte al matí.[/quote]
Jo ho tinc anotat per anar hi, però son massa activitats per el mateix cap de setmana. :crys
Nosaltres potser ens hi passarem el dissabte al matí.[/quote]
Jo ho tinc anotat per anar hi, però son massa activitats per el mateix cap de setmana. :crys
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 03, 2012 8:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Perfecte Ramon, ens veiem doncs el dissabte per la tarda al refugi. Com que marxo avui cap a França prenc nota del planning.
Ens veiem a Cortalets. Bon viatge a tothom.
Ens veiem a Cortalets. Bon viatge a tothom.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="STELVIO 00" post="210933"][quote user="Nuria Vs" post="210930"] Veig que no cal que segueixi meditant :mrgreen:
Pots dormir en tenda :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran... :twisted:
Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran... :twisted:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Hola companys,
ja fa dies que dono voltes a com poder-me organitzar per venir. Com que poder sortir abans del dissabte a la nit és impossible, finalment hem optat per reservar hotel a Prades i al matí pujar cap al refugi tan bon punt sigui clar. Si ens espereu pujarem plegats cap al Canigó.
Aquest any sembla que en Ramon a encarregat més bon temps ;)
Ja em sap greu no ser-hi a la nit, el cremat ja s'ho valdria, però fer la pista de nits i sense lloc per dormir dons no ho veig una opció massa factible.
Serem 2.
Fins diumenge!!! :cerv :form
ja fa dies que dono voltes a com poder-me organitzar per venir. Com que poder sortir abans del dissabte a la nit és impossible, finalment hem optat per reservar hotel a Prades i al matí pujar cap al refugi tan bon punt sigui clar. Si ens espereu pujarem plegats cap al Canigó.
Aquest any sembla que en Ramon a encarregat més bon temps ;)
Ja em sap greu no ser-hi a la nit, el cremat ja s'ho valdria, però fer la pista de nits i sense lloc per dormir dons no ho veig una opció massa factible.
Serem 2.
Fins diumenge!!! :cerv :form
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Ra-mon
- Presentats
Ítaca, me n'alegro molt que vingueu, a veure si també us podeu apuntar a la re-volta catalana, del 29 de setembre ;)
- Ra-mon
- Presentats
Stelvio 00, Nuria Vs, Pere29, Pasqual, ... veniu o què ?
Penseu a portar-vos la tenda
:roll:
:roll:
- Itaca
- Presentats
[quote user="Ramon" post="211258"]Stelvio 00, Nuria Vs, Pere29, Pasqual, ... veniu o què ?
:roll:[/quote]
També teniu l'opció d'anar d'hotel a Prades, si algú s'hi apunta, el matí pujem cap al refugi tots junts.
Nosaltres hem reservat aquest
hotel
:cerv
:roll:[/quote]
També teniu l'opció d'anar d'hotel a Prades, si algú s'hi apunta, el matí pujem cap al refugi tots junts.
Nosaltres hem reservat aquest
hotel
:cerv
Itaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 04, 2012 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
En principi la intenció és venir (encara no ho puc confirmar) però com que no cal fer cap reserva, si arribo el dissabte ja m'espavilaré.
Pensava fer una reserva a la tenda king-size de l'Stelvio, però veig que hi haurà over booking. Estic a la llista d'espera com la Nuria Vs. Imagino que es refereix a la tenda quan diu: "Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran..." :lol: :lol: :lol: :lol: (si no es refereix al tamany de la tenda no cal que em facis cap reserva :lol: ) així que en tot cas ja portaré la meva que és més petita.
Gràcies Pitu per l'enllaç de l'hotel, però 50€ per passar unes hores a la nit en aquesta època és una mica car per a mi. ;) (dec anar amb preus africans...). Quasi prefereixo aixecar-me d'hora. Des de casa a Cortalets (per autopasta) son 2 hores, 2 hores i quart.
Com que el meu ritme de caminar segur que serà més lent, feu la vostra, però gairebé que em trobeu pujant quant aneu de baixada. Saludeu-me!
Pensava fer una reserva a la tenda king-size de l'Stelvio, però veig que hi haurà over booking. Estic a la llista d'espera com la Nuria Vs. Imagino que es refereix a la tenda quan diu: "Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran..." :lol: :lol: :lol: :lol: (si no es refereix al tamany de la tenda no cal que em facis cap reserva :lol: ) així que en tot cas ja portaré la meva que és més petita.
Gràcies Pitu per l'enllaç de l'hotel, però 50€ per passar unes hores a la nit en aquesta època és una mica car per a mi. ;) (dec anar amb preus africans...). Quasi prefereixo aixecar-me d'hora. Des de casa a Cortalets (per autopasta) son 2 hores, 2 hores i quart.
Com que el meu ritme de caminar segur que serà més lent, feu la vostra, però gairebé que em trobeu pujant quant aneu de baixada. Saludeu-me!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Pasqual...pots venir amb el cotxe i dormir a dins ;)
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Steelman" post="211307"]Pasqual...pots venir amb el cotxe i dormir a dins ;)[/quote]
També és una opció. Dependrà si les meves filles volen venir o no. Son les Festes del Tura a Olot

També és una opció. Dependrà si les meves filles volen venir o no. Son les Festes del Tura a Olot

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Nuria Vs" post="211208"][quote user="STELVIO 00" post="210933"][quote user="Nuria Vs" post="210930"] Veig que no cal que segueixi meditant :mrgreen:
Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran... :twisted:[/quote]
Núria, jo si vols et deixo la meva tenda, aquest cap de setmana la tinc lliure :lol: :lol:
Si hi vas en tenda i m'hi fas un lloc, com que la tens tan gran... :twisted:[/quote]
Núria, jo si vols et deixo la meva tenda, aquest cap de setmana la tinc lliure :lol: :lol:
- Itaca
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="211306"]
Gràcies Pitu per l'enllaç de l'hotel, però 50€ per passar unes hores a la nit en aquesta època és una mica car per a mi. ;) (dec anar amb preus africans...). Quasi prefereixo aixecar-me d'hora. Des de casa a Cortalets (per autopasta) son 2 hores, 2 hores i quart.[/quote]
Ostres Pascual tu perquè vas tot sol, en habitació doble surt a 28 per cap i al matí només ens quedaran 25 km. per ser al refugi. Jo no hi tinc pas més lluny que tu i l'any passat ho vàrem fer, però la Glòria m'ha dit si hem d'anar al matí ja m'ho faré. :roll:
Gràcies Pitu per l'enllaç de l'hotel, però 50€ per passar unes hores a la nit en aquesta època és una mica car per a mi. ;) (dec anar amb preus africans...). Quasi prefereixo aixecar-me d'hora. Des de casa a Cortalets (per autopasta) son 2 hores, 2 hores i quart.[/quote]
Ostres Pascual tu perquè vas tot sol, en habitació doble surt a 28 per cap i al matí només ens quedaran 25 km. per ser al refugi. Jo no hi tinc pas més lluny que tu i l'any passat ho vàrem fer, però la Glòria m'ha dit si hem d'anar al matí ja m'ho faré. :roll:

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Pasqual
- Presentats
D'una manera o un altre, el diumenge al matí estaré camí del pic.