La Nova Gs 1250 Serà Presentada El 2 D´octubre

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: La Nova Gs 1250 Serà Presentada El 2 D´octubre

Entrada Autor: SisoRT » dc. set. 05, 2012 12:47 pm

[quote user="Albert_KTM" post="211420"]Es veuen molt guapes !!!

Referent a això de la posició dels cilindres ....

No creieu que deixa de tenir sentit una configuració boxer si no hi ha refrigeració per aire ?? :cool:

No era la seva principal funció ??

Si, ja sé que aquesta arquitectura aporta altres avantatges , però també porta alguns inconvenients .....[/quote]

Absolutament d'acord,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: La Nova Gs 1250 Serà Presentada El 2 D´octubre

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 05, 2012 1:01 pm

Coll.. ALbert, menys mal que algú ve amb mi... quina casualitat, la moto que portes... :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La Nova Gs 1250 Serà Presentada El 2 D´octubre

Entrada Autor: Prony » dc. set. 05, 2012 4:53 pm

[quote user="Albert_KTM" post="211420"]Es veuen molt guapes !!!

Referent a això de la posició dels cilindres ....

No creieu que deixa de tenir sentit una configuració boxer si no hi ha refrigeració per aire ?? :cool:

No era la seva principal funció ??

Si, ja sé que aquesta arquitectura aporta altres avantatges , però també porta alguns inconvenients .....[/quote]
No necessàriament, l'arquitectura de cilindres oposats te com a principal benefici l'equilibratge natural del tren alternatiu. La segona qüestió es que permet abaixar el centre de gravetat. Mes tard ve el fet de tenir poca alçada i poder-lo integrar millor en una carrosseria esportiva (En el cas dels automòbils). Desprès ve la pròpia dispersió de la temperatura ja que la inèrcia tèrmica es bastant inferior al haver-hi mes volum de metall per cada cilindre.
Un dels altres avantatges es, en el cas de cigonyal longitudinal, la possibilitat de reduir el desalineament "eix alternatiu (Cigonyal) /eix motriu (Cardan)", per la qual cosa es minimitzen els moments polars d'inèrcia.
I, per ultim, permet als seus propietaris poder esser capaços de canviar una bugia per si mateixos, sense sentir-se mes frustrats que en CR7.

Crec que la resta son inconvenients.

Jordi "Prony" :ban :ban

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: La Nova Gs 1250 Serà Presentada El 2 D´octubre

Entrada Autor: Fjodor » dc. set. 05, 2012 5:34 pm

Home... canviar una bugia és la xocolatallloro...

Només recordo que per la Super Tenere 750 havia de despenjar un xic el radiador.. però...

No? ;)

Respon

Torna a “General”