Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 2012
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 201
Ramon,
Finalment vindré sol ja que tinc a la meva dona de baixa, per lo que suposo que ara ja te que cuadrar el nº de persones a pernoctar al refugi ;)
Fins dissabte
Finalment vindré sol ja que tinc a la meva dona de baixa, per lo que suposo que ara ja te que cuadrar el nº de persones a pernoctar al refugi ;)
Fins dissabte
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="MikelRT" post="211529"]Ramon,
Fins dissabte[/quote]
Això vol dir que sobra una plaça? Pot ser meva?
Fins dissabte[/quote]
Això vol dir que sobra una plaça? Pot ser meva?
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Pasqual" post="211535"][quote user="MikelRT" post="211529"]Ramon,
Fins dissabte[/quote]
Això vol dir que sobra una plaça? Pot ser meva?[/quote]
[strike]PASCUAL[/strike]PASQUAL
Si vols ser la meva parella, per mi cap problema, però ja ho sap la teva altre parella de la re-volta que li faràs el salt?
Jo vaig pagar 10+10 eurets per la reserva, o sigui que en teoria tinc dues places, però es en Ramon qui mana. Avui te que parlar amb LA joveneta del refugi, ja que ella en tenía 9 d'inscrits i en Ramon 10.
Salut :lol:
Fins dissabte[/quote]
Si vols ser la meva parella, per mi cap problema, però ja ho sap la teva altre parella de la re-volta que li faràs el salt?
Jo vaig pagar 10+10 eurets per la reserva, o sigui que en teoria tinc dues places, però es en Ramon qui mana. Avui te que parlar amb LA joveneta del refugi, ja que ella en tenía 9 d'inscrits i en Ramon 10.
Salut :lol:
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="MikelRT" post="211553"][quote user="Pasqual" post="211535"][quote user="MikelRT" post="211529"]Ramon,
Fins dissabte[/quote]
Salut :lol:[/quote]
Aquí hi comença a haver marró del bó :mrgreen: ... ai si ho veu en Randy.
Bé, que us ho passeu tots molt bé... Jo estaré per les muntanyes però de ben segur no em cansaré com vosaltres.. Aahh!! I vigileu amb les dents :mrgreen: :mrgreen:
Fins dissabte[/quote]
Salut :lol:[/quote]
Aquí hi comença a haver marró del bó :mrgreen: ... ai si ho veu en Randy.
Bé, que us ho passeu tots molt bé... Jo estaré per les muntanyes però de ben segur no em cansaré com vosaltres.. Aahh!! I vigileu amb les dents :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="MikelRT" post="211553"]
[/quote]
Alerta amb el que feu, a veure si em posaré gelós :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
Alerta amb el que feu, a veure si em posaré gelós :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="MikelRT" post="211553"]Jo vaig pagar 10+10 eurets per la reserva, o sigui que en teoria tinc dues places, però es en Ramon qui mana. Avui te que parlar amb LA joveneta del refugi, ja que ella en tenía 9 d'inscrits i en Ramon 10.
[/quote]
Acabo de parlar amb la noia del refugi i hem sembla que ni ella ni jo som comptables ja que no ens quadren els números, a mi me'n surten 10 i a ella 9 :(
M'ha dit que el refugi està ple però que la truqui demà al vespre a veure si hi ha alguna baixa, així ho faré.
Més coses, també tinc la dona xunga amb una contractura de cavall i no sap si dissabte estarà en forma, o sigui que potser encara sobrarà una altra plaça.
Així que Pasqual, tranquil que algun lloc o altre trobarem per tu, no pateixis, ... també pots fer bivac davant el refugi mirant els estels, mmm, segur que t'encanta la idea ;)
[/quote]
Acabo de parlar amb la noia del refugi i hem sembla que ni ella ni jo som comptables ja que no ens quadren els números, a mi me'n surten 10 i a ella 9 :(
M'ha dit que el refugi està ple però que la truqui demà al vespre a veure si hi ha alguna baixa, així ho faré.
Més coses, també tinc la dona xunga amb una contractura de cavall i no sap si dissabte estarà en forma, o sigui que potser encara sobrarà una altra plaça.
Així que Pasqual, tranquil que algun lloc o altre trobarem per tu, no pateixis, ... també pots fer bivac davant el refugi mirant els estels, mmm, segur que t'encanta la idea ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Ramon" post="207751"][quote user="CMB" post="206525"]Ara més bé...
Jo crec que no tindrê didponible. És Santa Nuria....[/quote]
Carles, si home si, que vingui la Núria també ;)[/quote]
Nois, que us vagi molt bé l'ascensió i que tingueu bon temps. No és per tocar el que no sona, però porteu 'xubasqueru', segons Meteo.fr pinta
Jo crec que no tindrê didponible. És Santa Nuria....[/quote]
Carles, si home si, que vingui la Núria també ;)[/quote]
Nois, que us vagi molt bé l'ascensió i que tingueu bon temps. No és per tocar el que no sona, però porteu 'xubasqueru', segons Meteo.fr pinta

CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 06, 2012 10:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Gent aquesta nit he dormit en tenda a Mont Louis, prop de Prades , i hem arribat a -2 graus....Quin fred. Agafeu roba d'abrig tot i que al refugi no farà tanta rasca.
Ens veiem.
Ens veiem.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ramon, tal com et vaig comentar per privat, finalment no podrem pujar al Canigó. Hi ha prioritats que no es poden triar.
Feu moltes fotos i potser que pujeu dos melons, amb un no fareu per tots :mrgreen: :mrgreen:
Feu moltes fotos i potser que pujeu dos melons, amb un no fareu per tots :mrgreen: :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
Estic en un mar de dubtes. Tenda?, no tenda?, moto?, cotxe?, paraigües, tanga?
Gràcies Mikel i Carles per les ofertes. esperaré que el xef Ramon m'amaneixi el cap de setmana i em digui si puc dormir al refugi o no.
De moment, i suposant que aniré amb moto i sense tenda, proposo per els qui vulguin i puguin sortir demà havent dinat, fer aquesta ruta d'aproximació.
Enllaç

Sortida Banyoles (possibilitat de dinar a Argelaguer), visita de l'Empordà cremat (Avinyonet, Cistella, Terrades, Darnius), entrar a França per Costoja i fer una part de la "rute des cols" entre Amèlie i Vinça. Jo calculo unes 3 horetes a bon ritme.
Si sortim a les 4, a les 7, quarts de 8 podem estar muntant tendes (o no).
S'apunta algú?
Gràcies Mikel i Carles per les ofertes. esperaré que el xef Ramon m'amaneixi el cap de setmana i em digui si puc dormir al refugi o no.
De moment, i suposant que aniré amb moto i sense tenda, proposo per els qui vulguin i puguin sortir demà havent dinat, fer aquesta ruta d'aproximació.
Enllaç

Sortida Banyoles (possibilitat de dinar a Argelaguer), visita de l'Empordà cremat (Avinyonet, Cistella, Terrades, Darnius), entrar a França per Costoja i fer una part de la "rute des cols" entre Amèlie i Vinça. Jo calculo unes 3 horetes a bon ritme.
Si sortim a les 4, a les 7, quarts de 8 podem estar muntant tendes (o no).
S'apunta algú?
- Pasqual
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="211667"]Ramon, tal com et vaig comentar per privat, finalment no podrem pujar al Canigó. Hi ha prioritats que no es poden triar.
Feu moltes fotos i potser que pujeu dos melons, amb un no fareu per tots :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Xavier, no t'estranyi si el dilluns et veus uns petits "bultos" al front... T'ho estàs buscant... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Feu moltes fotos i potser que pujeu dos melons, amb un no fareu per tots :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Xavier, no t'estranyi si el dilluns et veus uns petits "bultos" al front... T'ho estàs buscant... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, sembla que el temps s´ha girat una mica...catxis.
En aquesta pàgina hi ha molta informació, tanta que no he sabut trobar-ho :lol: :lol: :lol:
http://meteocanigo.blogspot.com.es/
Pasqual jo aniré sortint xino~xano cap allà les 12:00AM direcció Sant Miquel de Cuixà que hi vull ficar una espelma per que s'aguanti el temps... com més aviat estiguem al refugi millor.
L'any passat vàrem pujar plovent i els del refugi ens van comentar que en cas de pluja no es pot pujar per la pista, per evitar fer sotracs. :eyes
Salut! ;)
En aquesta pàgina hi ha molta informació, tanta que no he sabut trobar-ho :lol: :lol: :lol:
http://meteocanigo.blogspot.com.es/
Pasqual jo aniré sortint xino~xano cap allà les 12:00AM direcció Sant Miquel de Cuixà que hi vull ficar una espelma per que s'aguanti el temps... com més aviat estiguem al refugi millor.
L'any passat vàrem pujar plovent i els del refugi ens van comentar que en cas de pluja no es pot pujar per la pista, per evitar fer sotracs. :eyes
Salut! ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="211667"]Ramon, tal com et vaig comentar per privat, finalment no podrem pujar al Canigó. Hi ha prioritats que no es poden triar.
Xavier, lo primer és lo primer, ja hi tornarem l'any vinent.
En quant als melons, mmmm potser aquesta vegada no em pesarà tant la motxilla :lol:
Pasqual, al final i després de costoses negociacions amb la mestressa de Cortalets hem decidit que et posarà un matalàs suplementari per tu (vaja, que faràs de nen), o sigui que no cal que portis la tenda ... però si el xubasquetu ;)
En quant a la ruta, nosaltres sortirem al matí, ben d'hora ben d'hora per fer una parada a Puigcerdà i fer una mica de cultura ;)
Xavier, lo primer és lo primer, ja hi tornarem l'any vinent.
En quant als melons, mmmm potser aquesta vegada no em pesarà tant la motxilla :lol:
Pasqual, al final i després de costoses negociacions amb la mestressa de Cortalets hem decidit que et posarà un matalàs suplementari per tu (vaja, que faràs de nen), o sigui que no cal que portis la tenda ... però si el xubasquetu ;)
En quant a la ruta, nosaltres sortirem al matí, ben d'hora ben d'hora per fer una parada a Puigcerdà i fer una mica de cultura ;)
- Pasqual
- Presentats
Panotxa, poseu un ciri per mi, si us plau.
Ramon, gràcies per el llit de nen. Miraré de no embrutir-lo :lol:
Previsió a les 18.25 d'avui

L'enllaç és el que va posar l'Steelman
Enllaç
Ens veiem al refugi!
Ramon, gràcies per el llit de nen. Miraré de no embrutir-lo :lol:
Previsió a les 18.25 d'avui

L'enllaç és el que va posar l'Steelman
Enllaç
Ens veiem al refugi!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="STELVIO 00" post="211561"][quote user="MikelRT" post="211553"]
[/quote]
Alerta amb el que feu, a veure si em posaré gelós :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aquí, et despistes un moment i et foten la parella !!! :mrgreen: .. que vagi molt bé !!! ;)
Salut !!!
[/quote]
Alerta amb el que feu, a veure si em posaré gelós :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aquí, et despistes un moment i et foten la parella !!! :mrgreen: .. que vagi molt bé !!! ;)
Salut !!!
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ens ho hem passat molt be
I aquest any... si hem fet el cim
Dema ja posare mes fotos...ara tic reventat...pero la mostra que hem fet el cim!!

I aquest any... si hem fet el cim
Dema ja posare mes fotos...ara tic reventat...pero la mostra que hem fet el cim!!

Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Felicitats!!!!
Ara fotos i crònica.
Ara fotos i crònica.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Varem trobar-nos en una area de picnic, a pocs km's de Sant Miquel de Cuixa, el Panotxa,Carlos,Pat,MikelRT,Ra-mon,Muntsa,Mirta,Prudenci,Natalia i servidor.
Alli varem dinar una mica i ja ens varem enfilar cap al refugi, on es esperava el jaumot i on més tard arribaria el Pasqual
Al Mati un grup (els lents) hem sortit abans per anar fent via via el Canigo, i la resta han esperat que arribes Itaca i Gloria per fer el seu cami..
Ens hem trobat al CIM...

Alli varem dinar una mica i ja ens varem enfilar cap al refugi, on es esperava el jaumot i on més tard arribaria el Pasqual
Al Mati un grup (els lents) hem sortit abans per anar fent via via el Canigo, i la resta han esperat que arribes Itaca i Gloria per fer el seu cami..
Ens hem trobat al CIM...

Ex ...moltes coses
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Gràcies i enhorabona! Visca Catalunya!