BMW Riders .- Formigal 7-8-9 Setembre

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: BMW Riders .- Formigal 7-8-9 Setembre

Entrada Autor: Ricmel » dv. set. 07, 2012 5:55 pm

Vaig que estic a la llista... no compteu amb mi. Ja em sap greu, potser l'any vinent.

Molt bona Riders!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. set. 09, 2012 8:13 pm

[quote user="Ricmel" post="211682"]Vaig que estic a la llista... no compteu amb mi. Ja em sap greu, potser l'any vinent.

Molt bona Riders![/quote]

Ricard, t´hem trobat a faltar...

Ara de nou a casa i si puc penjo alguna foto apte de Riders ;)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. set. 09, 2012 11:00 pm

Hola,

Doncs jo també hi vaig ser, amb la Eva em vaig creuar dos cops, primer prop de Broto i a la tarda prop de Sabiñanigo però ella no em va veure..... :cry: :cry:

Fou una jornada memorable, tant per la ruta (sempre es un plaer circular fora de Catalunya), com pel clima i, per descomptat per els meus companys de viatge. La tornada fou en plan "autovia", molt sosa, però el temps se'ns esgotava.

En quant a l'esdeveniment en si, tot molt maco, una bona posada en escena, pròpia d'una marca "premium" i moltes opcions per triar i remenar. Em sobren els "stunts" fent cabrioles sobre una roda. Vist un minut, la resta ja ho trobo avorrit.

Que més?? Doncs que vam tenir la alegria de trovar-nos amb en Jordi "diga'm" i la Carme, amb els quals ens vam menjar una hamburguesa que era una autèntica meeeeeeeeeeee i també veure a en Ricard "bicker", que anava amb els seus compromisos socials amunt i avall.

Una molt agradable sorpresa fou trobar-me amb en Fabian, protagonista de "Salir a dar una Vuelta" i a la preciosa Alicia sornosa, amb la qual no vaig poder quedar-me tanta estona com ho va fer l'Stelvio el dimarts.

El tema BMW's???? La última vegada que havia vist tantes GS's juntes fou quan vaig anar a la deixalleria municipal a llençar uns cartutxos vells de tòner i un matalàs de la tieta.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Que barata està la benzina!!!!! A no, es que ells no tenen que pagar el cèntim sanitari.

Imatge
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 09, 2012 11:10 pm

Carai, Prony, has compartit amb la crème de la crème de l'alta sociedad. :D Aviam si ara et creixaran tentaculs..... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: MontseR » dl. set. 10, 2012 12:12 am

Molt guapes les fotos Jordi, va ser un plaer poder gaudir de la teva companyia durant tot el dia. Ens ho vam passar molt bé amb la ruta fins arribar a Formigal, eh? Avui nosaltres hem fet un altre tram passant pel Tourmalet.

Quan pugui ja pujaré les fotos que vaig fer.

Fins aviat. :cerv
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Entrada Autor: Qmelo » dl. set. 10, 2012 9:31 am

Fantàstic cap de setmana.... he tingut el plaer de conèixer a EVA... ho passarem molt be, espere impacient les fotos que va fer amb la megacamera que portava i no es perdia cap detall.....

Casualment ens trobarem amb Eva tornant cap a casa tot just al començament de la pujada al port de bon repòs i tinc que dir que no he vist mai tanta elegància al conduir una moto......Eres una crack....

Un abraçada a tots...

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dl. set. 10, 2012 1:49 pm

[quote user="Prony" post="211879"]Hola,

Doncs jo també hi vaig ser, amb la Eva em vaig creuar dos cops, primer prop de Broto i a la tarda prop de Sabiñanigo però ella no em va veure..... :cry: :cry:

Fou una jornada memorable, tant per la ruta (sempre es un plaer circular fora de Catalunya), com pel clima i, per descomptat per els meus companys de viatge. La tornada fou en plan "autovia", molt sosa, però el temps se'ns esgotava.

En quant a l'esdeveniment en si, tot molt maco, una bona posada en escena, pròpia d'una marca "premium" i moltes opcions per triar i remenar. Em sobren els "stunts" fent cabrioles sobre una roda. Vist un minut, la resta ja ho trobo avorrit.

Que més?? Doncs que vam tenir la alegria de trovar-nos amb en Jordi "diga'm" i la Carme, amb els quals ens vam menjar una hamburguesa que era una autèntica meeeeeeeeeeee i també veure a en Ricard "bicker", que anava amb els seus compromisos socials amunt i avall.

Una molt agradable sorpresa fou trobar-me amb en Fabian, protagonista de "Salir a dar una Vuelta" i a la preciosa Alicia sornosa, amb la qual no vaig poder quedar-me tanta estona com ho va fer l'Stelvio el dimarts.

El tema BMW's???? La última vegada que havia vist tantes GS's juntes fou quan vaig anar a la deixalleria municipal a llençar uns cartutxos vells de tòner i un matalàs de la tieta. [/quote]

Jordi, ja buscaré alguna foto que et delati, a sobre de alguna de les alemanes!!! :D
Llàstima que no et vas quedar a la "cremà de les Strom", ara ja et podries comprar la Crosssss ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 10, 2012 3:06 pm

[quote user="Joanstrom" post="211969"][quote user="Prony" post="211879"]Hola,

El tema BMW's???? La última vegada que havia vist tantes GS's juntes fou quan vaig anar a la deixalleria municipal a llençar uns cartutxos vells de tòner i un matalàs de la tieta. [/quote]

Jordi, ja buscaré alguna foto que et delati, a sobre de alguna de les alemanes!!! :D
Llàstima que no et vas quedar a la "cremà de les Strom", ara ja et podries comprar la Crosssss ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 10, 2012 3:22 pm

[quote user="Qmelo" post="211906"]Fantàstic cap de setmana.... he tingut el plaer de conèixer a EVA... ho passarem molt be, espere impacient les fotos que va fer amb la megacamera que portava i no es perdia cap detall.....

Casualment ens trobarem amb Eva tornant cap a casa tot just al començament de la pujada al port de bon repòs i tinc que dir que no he vist mai tanta elegància al conduir una moto......Eres una crack....

Un abraçada a tots...
[/quote]

Va estar molt i molt bé.
A més TOTS vosaltres sou un encant ;) .

La tornada desde Formigal fins a Bon Repòs molt xuli.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 10, 2012 3:24 pm

[quote user="Jordijd8" post="210906"]Jo anire el dissabte.
Pero si que m'agraderia coneixet en persona. Encara que segurament pel sarau sera dificil !!![/quote]

Al final, Jordi, no vàrem poguer coincidir. La propera vegada no pot fallar ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 10, 2012 3:53 pm

Així que pogui penjo fotos.
De moment, una imatge del nostre road leader e organitzador de la ruta per el Cañon de Añiscalo.- en el Parc Nacional de Ordessa i Monte Perdido:

Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. set. 10, 2012 4:24 pm

[quote user="Joanstrom" post="211969"]

Llàstima que no et vas quedar a la "cremà de les Strom", ara ja et podries comprar la Crosssss ;)[/quote]

Per un moment he pensat en un altre cosa :mrgreen: :mrgreen: Però no, el Prony es tot un senyor ;)
ImatgeImatgeImatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. set. 10, 2012 5:57 pm

[quote user="Joanstrom" post="211969"]Jordi, ja buscaré alguna foto que et delati, a sobre de alguna de les alemanes!!! :D
Llàstima que no et vas quedar a la "cremà de les Strom", ara ja et podries comprar la Crosssss ;)[/quote] Disculpa'm gran amic meu però......el teu nick delata els teus orígens :mrgreen: :mrgreen:
I no facis com l'Eto'o: "He mordido la mano que me dio de comer" :mrgreen: :mrgreen:

Ara be.....si em toca la grossa de mototurisme, potser em veureu "ensima de una alemana", però en horitzontal.Imatge
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 10, 2012 7:38 pm

jo al final no i vaig poder anar,veig que els que vareu estar ho veu pasar d'allo mes be,Prony ja m'han dit els Kartofen que hi havia una Vstrom que las noies la van netejar com 7 cops,jajjajajaja,ets el que no hi ha ;) :mrgreen: .
Imatge

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm

Entrada Autor: MontseR » dl. set. 10, 2012 9:27 pm

Us poso unes quantes fotos del que ha sigut aquest cap de setmana.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En prony provant-se un casc BMW :mrgreen: , és que li agrada molt aquesta marca ;)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Jordi, com que he vist que tenia el teu permís, la penjo :D

Imatge

Imatge

Gaudint de la companyia de l'Eva, a l'hora de sopar :ksss

Imatge

Formigal

Imatge

Coll d'Aubisque

Imatge
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 9:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Respon

Torna a “General”