Una De Motos Pel Pakistan

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Germanchu
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dl. set. 10, 2012 4:02 pm
Ubicació: Sant Vicenç de Torelló

Una De Motos Pel Pakistan

Entrada Autor: Germanchu » dj. set. 13, 2012 6:25 pm

L’altre dia em trobo en un hotel de Skardu (nord de Pakistán) uns italians que anaven amb les seves motos desde Italia a Delhi, portaven una Ktm 640, una Africa Twin i dos Transalp 600 i 650. No us podeu imaginar l’enveja que em va agafar, conduir per aquelles carreteres amb els paisatges i els pobles, una d’elles tenia les claus posades i em van agafar unes ganes de fer un volt amb ella… ayyyy.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al cap de 3 días llogarem un jeep per fer una sortida pel Parc natural de Deosai, un lloc que sembla la Pampa a 4000 mts en mig del Karakorum, doncs ens trobem a un grup de Pakistanesos que venia de Lahore feia ruta per el nord del Pakistán i estaven tornant a Lahore, amb unes Hondas 75 o 125cc, i conduint per unes pistes que mare meva!!!! En una d’elles hi anaven 2 persones!!! Al.lucinem pepinos. Naturalement ens parem a parlar, fer-nos fotos i veure una mica de whisky amb seven up que portaven en una ampolla verda camuflada (al Pakistan no és permés l’alcohol). Es increïble el que aguanten aquelles motos. Després de les trobades no parava de pensar… i si un altre any tornés pero aquesta vegada llogant o comprant unes motoretes per fer la Karakorum Highway o recorre aquelles carreteres del Baltistán… si desde casa amb temps… bueno d’aquí uns anys potser.

Imatge

Imatge

Moltes vegades pensava en la clàsica ruta que va de Manali a Leh al nord de l’India, que es fa en Royal Enfield i que segur que cada dia la tenen que fer un munt de persones, em feia gracia per les muntanyes, les alçades el canvi cultural d’entrar a una regió pràcticament tibetana… pero el nord del Pakistán es massa.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Una De Motos Pel Pakistan

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. set. 13, 2012 6:54 pm

Veient tot aixó a més d´un de nosaltres ens entran ganas de sortir corrent ......................... cap a Pakistan
ImatgeImatgeImatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dv. set. 14, 2012 8:01 am

[quote user="STELVIO 00" post="212321"]Veient tot aixó a més d´un de nosaltres ens entran ganas de sortir corrent ......................... cap a Pakistan[/quote]

si has de sortir corrent, ja podem anar a entrenar :mrgreen: que aixo de correr fa temps que no faig

percert tinc dos companys de feina que són d'allí

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. set. 14, 2012 8:35 am

[quote user="Sergi3" post="212368"][quote user="STELVIO 00" post="212321"]Veient tot aixó a més d´un de nosaltres ens entran ganas de sortir corrent ......................... cap a Pakistan[/quote]

si has de sortir corrent, ja podem anar a entrenar :mrgreen: que aixo de correr fa temps que no faig

percert tinc dos companys de feina que són d'allí

:cerv[/quote]

Ja queda poc :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 14, 2012 5:29 pm

Bones!!!

No poseu aquestes fotos coi, que entren ganes de marxar, sigui cap a on sigui... :lol: :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”