DIADA DE MIGDIA: OFRENA MONUMENT RAFEL DE CASANOVAS
-- Trabucaires, Castellers, Miquelets.
DIADA DE TARDA: MANIFESTACIO.
Nosaltres estavem a la plaça Urquinaona
-- 2/4 de 5 : Comença a moures la gent
-- 5 h. : Plaça quasi plena
-- 1/4 de 6 : Ja estaba colapsada
-- 3/4 de 6 : Plaça colapsada del tot
-- 3/4 de 7 : Gent a la Gran Via que intentaba entrar al recorregut
Be, com suposava, avui han passat de l’insult a primeres hores “…charnegos malnacidos separatistas…”(textual d’un article) a intentar posar-nos la por al cos: “…saldrán del Euro, será la ruina para Catalunya, las empresas abandonarán Catalunya…” etc.
Per mi el que els hi toca mes els collons es que tot el mon se’n ha fet ressò, des de Al-Jazira fins al Wall Street Journal, passant pel frankfurteralgemainezeitung o com dimonis es digui.
[quote user="Edelweiss" post="212363"]Gracies a tots per les fotos... son molt i molt maques, totes ja forman part de l'historica Diada que varem viure tots plegats...! :castell :bow
Us envio tambè l'enllaç de l'Album de fotos i video que vaig fer. ;)
...bé, jo no vaig poder anar a la mani de Barna per que tenia la casa plena de okupas invasors, pero en representació va participar el meu fill Alex, que fa mes o menys un parell d' anys ve montar amb 3 amics mes l' empresa Amuntdisseny.cat per promocionar el merchandising casteller tan arrelat a casa nostra. Per aquesta ocasió varen dissenyar aquesta samarreta específica i el mocador casteller amb la estelada: ...un gran dia per Catalunya !
...teniu mes fotos a: FacebookAmunt Disseny