[quote user="Gearbox" post="212487"]I fixeu-vos en la foto... qui de vosaltres gasta la roda pel mig del pneumàtic ? Jo les deixo polides de les vores i amb tot el dibuix al mig !!! [/quote]
A mi em passa exactament el mateix, sap greu haver de llençar un pneumàtic a mig gastar :roll:
Amb la Pan sempre he portat Michelin, quan la vaig comprar portava els Pilot Road2 i els he alternat amb els Road3.
De tots dos models n'estic content, si no fos pel desgast de les vores.
Fa poc he muntat uns Pilot Road, sense cap número, model més antic, de moment hi he fet un parell de milers de kms. sempre en sec i no hi trobo diferència amb els PR2/PR3.
Preu Revissio K1600 Gt .- 10.000 Km
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Preu Revissio K1600 Gt .- 10.000 Km
Aquest mes a Martin i Conesa feien un descompte bastant bó a l'oli. Si com sembla era una revisió de tràmit oli i filtres ho veig bé.
Que tampoc regalat, eh! 4l d'oli GPS 15-50 com el que porta la meva GS em costa 35€ el filtre 6€ o 7€ no ho recordo i netejar el filtre que porto, una estona, si canviés el filtre per un de la casa uns 20€... i de l'última revisió en vaig pagar 200€+rodes.
Salut!
Que tampoc regalat, eh! 4l d'oli GPS 15-50 com el que porta la meva GS em costa 35€ el filtre 6€ o 7€ no ho recordo i netejar el filtre que porto, una estona, si canviés el filtre per un de la casa uns 20€... i de l'última revisió en vaig pagar 200€+rodes.
Salut!
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Preu Revissio K1600 Gt .- 10.000 Km
Ostres !!!! el preu de la revisió està de conya...però aixó de canviar cada 6-10 mil km el pneumàtic...es una pasada !!! no vull pensar si fas molta ruta, la de pasta que et gastes amb les rodes....bufff, quin flipe.