RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012
[quote user="Ramon" post="212520"]Aquest matí he fet una prèvia d'un tros de la ruta (un centenar de qms.) i he disfrutat molt ;)[/quote]
Ens hem creuat per causualitat i t'he seguit a distància... i SI, jo també he disfrutat molt !!! :mrgreen: :mrgreen:
Ens hem creuat per causualitat i t'he seguit a distància... i SI, jo també he disfrutat molt !!! :mrgreen: :mrgreen:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 15, 2012 10:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Gearbox" post="212548"][quote user="Ramon" post="212520"]Aquest matí he fet una prèvia d'un tros de la ruta (un centenar de qms.) i he disfrutat molt ;)[/quote]
Ens hem creuat per causualitat i t'he seguit a distància... i SI, jo també he disfrutat molt !!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I jo me creuat amb tu i també t'he seguit a distàcia... i també he disfrutat molt, encara que al final una mica marejat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ens hem creuat per causualitat i t'he seguit a distància... i SI, jo també he disfrutat molt !!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I jo me creuat amb tu i també t'he seguit a distàcia... i també he disfrutat molt, encara que al final una mica marejat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="MikelRT" post="212558"][quote user="Gearbox" post="212548"][quote user="Ramon" post="212520"]Aquest matí he fet una prèvia d'un tros de la ruta (un centenar de qms.) i he disfrutat molt ;)[/quote]
I jo me creuat amb tu i també t'he seguit a distàcia... i també he disfrutat molt, encara que al final una mica marejat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ostres, no me n'he pas adonat :shock:
O sou molt discrets en seguir algú o potser no miro massa pel retrovisor :roll:
I jo me creuat amb tu i també t'he seguit a distàcia... i també he disfrutat molt, encara que al final una mica marejat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
O sou molt discrets en seguir algú o potser no miro massa pel retrovisor :roll:
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Gearbox" post="212548"][quote user="Ramon" post="212520"]Aquest matí he fet una prèvia d'un tros de la ruta (un centenar de qms.) i he disfrutat molt ;)[/quote]
Aixo no si val anar a fer d'espia, srsss gearbox
Aixo no si val anar a fer d'espia, srsss gearbox
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ramon" post="212579"][quote user="MikelRT" post="212558"][quote user="Gearbox" post="212548"][quote user="Ramon" post="212520"]Aquest matí he fet una prèvia d'un tros de la ruta (un centenar de qms.) i he disfrutat molt ;)[/quote]
O sou molt discrets en seguir algú o potser no miro massa pel retrovisor :roll:[/quote]
que en Gearbox faci l'espia,miiiiiiiiiraaaaaaaaa,fins i tot en Loeb es veu que ho fa :twisted: ara ............ que els organitzadors,a pocs dies no s'entenguin entre ells i s'espiin l'un a l'altre ,be , mes ben be l'un :shock:
:eyes
:eyes
aixo em sembla del mes extrany :???: :???:
O sou molt discrets en seguir algú o potser no miro massa pel retrovisor :roll:[/quote]
que en Gearbox faci l'espia,miiiiiiiiiraaaaaaaaa,fins i tot en Loeb es veu que ho fa :twisted: ara ............ que els organitzadors,a pocs dies no s'entenguin entre ells i s'espiin l'un a l'altre ,be , mes ben be l'un :shock:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ha ha ha... no, d'espia res de res. :lol:
Es que em vaig creuar amb una Pan negra i el pilot portava una estelada lligada al coll (com l'avatar), i vaig dir: Guaita'l, deu ser el Ramon ! :razz:
Ara, no portava el casc vermell... i això em va fer dubtar. :???:
De totes maneres, si ho era anava ben adormit, ja que duia un ritme que el podia seguir perfectament !! :mrgreen: :mrgreen:
Es que em vaig creuar amb una Pan negra i el pilot portava una estelada lligada al coll (com l'avatar), i vaig dir: Guaita'l, deu ser el Ramon ! :razz:
De totes maneres, si ho era anava ben adormit, ja que duia un ritme que el podia seguir perfectament !! :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Dieu que hi ha de temps fins el 30 per apuntar-se ??? :roll:
Estic intentant quadrar la feina...buenuuu...intentant engatusar a l'Irene per qué en deixi escapar-me aquest dia, que tinc un mono de moto que ja no és pot resistir. Malauradament encara no ho podem confirmar.
Amb tant Revoltat i tanta parella de fet...i trios...i de tot...i sense dorsals, no se a on se'ns podrà apuntar a nosaltres. :tremolant
Seriem dos Sacot i Siono1000.
De moment a provisionals si us plau.
Salut.
Estic intentant quadrar la feina...buenuuu...intentant engatusar a l'Irene per qué en deixi escapar-me aquest dia, que tinc un mono de moto que ja no és pot resistir. Malauradament encara no ho podem confirmar.
Amb tant Revoltat i tanta parella de fet...i trios...i de tot...i sense dorsals, no se a on se'ns podrà apuntar a nosaltres. :tremolant
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Siono1000" post="212714"]Dieu que hi ha de temps fins el 30 per apuntar-se ??? :roll:
Salut.[/quote]
:castell :castell
:cerv
Salut.[/quote]
:castell :castell
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="212714"]
[/quote]
Sacot ??? Siono1000 ???? Qui son ? Son nous,oi ? :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
Sacot ??? Siono1000 ???? Qui son ? Son nous,oi ? :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola,
Amb força il·lusió espero l'arribada de l'esdeveniment. Malauradament em serà impossible de poder acompanyar-vos al sopar, tot i estar apuntat.
Tinc una pregunta respecte les Normes, potser es una obvietat però jo......ja m'enteneu..... :???: :???:
Es podrà utilitzar el GPS??
Jordi "Prony"
Amb força il·lusió espero l'arribada de l'esdeveniment. Malauradament em serà impossible de poder acompanyar-vos al sopar, tot i estar apuntat.
Tinc una pregunta respecte les Normes, potser es una obvietat però jo......ja m'enteneu..... :???: :???:
Es podrà utilitzar el GPS??
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Puc venir a fer de secre ????
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="STELVIO 00" post="212726"][quote user="Siono1000" post="212714"]
[/quote]
Sacot ??? Siono1000 ???? Qui son ? Son nous,oi ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Estan entre la R i la T :lol: Em sembla recordar haver-los vist alguna vegada...
[/quote]
Sacot ??? Siono1000 ???? Qui son ? Son nous,oi ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Estan entre la R i la T :lol: Em sembla recordar haver-los vist alguna vegada...
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="212672"]Ha ha ha... no, d'espia res de res. :lol:
De totes maneres, si ho era anava ben adormit, ja que duia un ritme que el podia seguir perfectament !! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Je, je, doncs no era jo ;)
De totes maneres, si ho era anava ben adormit, ja que duia un ritme que el podia seguir perfectament !! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Je, je, doncs no era jo ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Eva" post="212757"]Puc venir a fer de secre ????[/quote]
Gràcies per l'oferiment Eva però potser no en necessitarem pas de secres ;)
Gràcies per l'oferiment Eva però potser no en necessitarem pas de secres ;)
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Hola a tots.
Al final no he pogut "enredar" a ningú per venir, per tant puc fer de parella "de fet" amb algú mes si es necessari.
Al final no he pogut "enredar" a ningú per venir, per tant puc fer de parella "de fet" amb algú mes si es necessari.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ramon" post="212771"][quote user="Eva" post="212757"]Puc venir a fer de secre ????[/quote]
Gràcies per l'oferiment Eva però potser no en necessitarem pas de secres ;)[/quote]
Bueno.... millor , segur que en Miquel ho té TOT súper ben controlat , com es el seu habitual tarannar.. :mrgreen: :mrgreen: .
A divertir-se !!!!
:enfadat :enfadat ja no tinc excusa per arribar tard a la feina... :enfadat :enfadat :enfadat
Gràcies per l'oferiment Eva però potser no en necessitarem pas de secres ;)[/quote]
Bueno.... millor , segur que en Miquel ho té TOT súper ben controlat , com es el seu habitual tarannar.. :mrgreen: :mrgreen: .
A divertir-se !!!!
:enfadat :enfadat ja no tinc excusa per arribar tard a la feina... :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
Potser si que hauriem de tornar a passar per presentacions, que fa temps que us tenim molt abandonats. :oops:
En el meu cas fa mesos que no soc amo del meu temps i la vida en te castigat sense poder fer tot el que m'agrada.
Ara toca això, qui sap que tocarà demà... :mrgreen:
A veure si al final ho podem lligar per venir a Revoltar-nos amb vosaltres.
Salut.
En el meu cas fa mesos que no soc amo del meu temps i la vida en te castigat sense poder fer tot el que m'agrada.
Ara toca això, qui sap que tocarà demà... :mrgreen:
A veure si al final ho podem lligar per venir a Revoltar-nos amb vosaltres.
Salut.
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Que si no pots?
Tu i tothom que ho vulgui i pugui, seria d’agrair que en vinguéssiu molts a col•laborar amb l’organització.
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel?
:razz: :razz:
Que si no pots?
Tu i tothom que ho vulgui i pugui, seria d’agrair que en vinguéssiu molts a col•laborar amb l’organització.
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel?
:razz: :razz:
Sort,
- Siono1000
- Presentats
Ja he lligat els caps i ens apuntem a la REVOLTA. :D
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
NOM MOTO Nº 1: siono1000
NOM MOTO Nº 2: sacot
NOM MOTO Nº 3: Jacks
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 3
Ja tinc la moto a punt i el dipòsit ple. L'entrepà esperaré uns dies a fer-lo. :mrgreen:
Salut.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
NOM MOTO Nº 1: siono1000
NOM MOTO Nº 2: sacot
NOM MOTO Nº 3: Jacks
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 3
Ja tinc la moto a punt i el dipòsit ple. L'entrepà esperaré uns dies a fer-lo. :mrgreen:
Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres