Possible Sortida/concentració A Eivissa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Possible Sortida/concentració A Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dl. set. 17, 2012 10:31 am

Bon dia!!!!

El passat dia 11 mentre feiem el dinar de la Diada va sortir a colació poder fer una sortideta de Mototurisme a Eivissa.
Ja abans algú m'havia fet la proposta o alguna consulta per privat, però veient que això podria ser una opció, us ho faig públic per què els possibles interessats ho penseu.

Primer de tot dir que per part meva hi estaria encantat de que vinguessiu a passar uns dies per aquí. La veritat és que els que ho coneixeu no cal que us ho expliqui, però els que no coneixeu l'illa, val molt la pena.

Dit això també he de dir que, per desgràcia, vindre aquí no és pas barat ni tan fàcil com en un moment pot semblar. Per exemple, avui mateix Balearia encara no ha penjat ni tan sols els horaris dels vaixells del mes d'octubre i tot just abans d'ahir ho va fer Trasmediterrànea (no hi han més companyies, o és una o és l'altra). Ja no us dic fer una planificació a tres-quatre o cinc mesos mesos vista.
Una altra cosa és que en temporada baixa els vaixells solen sortir des de Barcelona només un parell de cops per setmana, el que us suposaria agafar un mínim d'una setmana de festa a la feina. Una altra posibilitat és anar fins a Dènia (490Km des de BCN) que més o menys solen sortir vaixells diaris cap a l'illa, o com a mínim tres o quatre setmanals.

El vaixell també us vull avisar, barat no ho és. A més heu de pensar que si ho feu des de Barna l'anada o la tornada la fareu de nit i és molt, però molt recomanable agafar un camarot encara que sigui compartit. Passar una nit en les butaques dels vaixells és poc menys que una tortura que no desitjo ni algun dels meus, pocs, enemics. És millor agafar una esteriilla o una tovallola i estirar-vos al terre... amb això ho dic tot.

Per què us pogueu anar fent una idea del pressupost només del viatge us recomano passar-vos per les webs de les companyies, Balearia o Trasmediterranea i fer una simulació... però us aviso que una parella amb moto anada i tornada baixarà molt poc dels 300 euros... si és que baixa.

Com veieu he deixat pel darrer l'hostatge ja que és el que considero més sencill d'aconseguir. Sabent quans podeu ser no serà gens complicat trobar un bon hotel a un preu raonable.

Una altra possibilitat és que Mototurisme com a tal contacti amb alguna companyia naviera i veure si com a grup us poden fer un millor preu... però això no ho he provat mai, tot sería consultar-ho, al cap i a la fi amb un mail es pot saber de totes totes.

Peeerò, tampoc vull deixar un mal regust de boca. Una altra possibilitat que ja vaig comentar i que he proposat als que m'han consultat per privat és posar-vos d'acord, agafar bitllets d'avió amb temps que us poden sortir bastant bé de preu i un cop aquí llogar motos, les més habituals de 125 o 150cc. Podria ser una experiència diferent, viure l'illa a una altra velocitat (tampoc podrieu correr molt més, l'asfalt de l'illa és moooolt relliscant), i no deixaria de ser una sortida en moto, conmptant a més que amb avió podrieu distribuir millors els dies d'estada.

Bé, aquí us ho deixo per què aneu fent boca. Dir-vos que els millors mesos per vindre son setembre-octubre o a partir de març fins el juny... la resta o fa massa fred, tot i que es pot anar clar que si, o ja és temporada alta, els preus estan molt pujats i tot està massa massificat.

Us ho penseu i ja anireu dient coses.

Una abraçada a tots i a totes!!!!
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 17, 2012 10:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Possible Sortida/concentració A Eivissa

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 17, 2012 12:44 pm

es interessant,ara que es te que mirar el pressupost de tot plegat, es clar ;) ;) lo de llogar una motoreta de 150 cc pot ser bona ideia,fa anys i vaig anar amb una Special 250 i ni havia mes que prou,a part que pot sortir millor que transportar la propia moto :roll:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 17, 2012 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. set. 17, 2012 10:31 pm

Fa uns 12 anys vam estar al setembre, vam llogar un escoter 125 i ens ho vam passar pipa coneixent l'illa al nostre aire!!!

Salut !!! ;)
Gas a la burra!!!

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dl. set. 17, 2012 10:38 pm

jo vaig descobrir el trail a formentera amb una typhon
Eivissa em crida des de fa temps, sobretot l'opció ferry desde Dènia i anar-hi en temporada baixa.
Amb fred i pluja si pot ser :mrgreen:
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 18, 2012 7:22 pm

Ostres Vicenç, estaves al dinar de l'11? M'hauria agradat saludar-te!. Qui et va fer la consulta per privat vaig ser jo.

Tot i els problemes que hi han, crec que podria ser fàctible fer una sortideta illenca. Encara que sigui anant en avió i llogant les motos.

Algú s'apunta?

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. set. 18, 2012 8:27 pm

Estaria prou bé, vinga Pasqual a veure si ho prepares ;)

Tots Sants és dijous, potser aniria bé de dijous 1 de novembre a diumenge 4 de novembre ?

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dt. set. 18, 2012 8:32 pm

Home ,aixi coneixiries a Rebeca i al side, bona idea ,a veure si prospera i poden anr
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 19, 2012 10:52 am

Bon dia,

La idea de traslladar-nos cap a Eivissa no seria la primera vegada que ens la plantegem els administradors, però fins ara sempre l’hem descartat per la seva complexitat.

En qualsevol cas no ho dubtis que un dia o altre ho acabarem fent, falta trobar el moment i la forma de adient per lligar-ho tot.

Moltes gràcies per el teu interés i els suggeriments.

:| :razz:
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. set. 19, 2012 11:02 am

[quote user="Ramon" post="212773"]Estaria prou bé, vinga Pasqual a veure si ho prepares ;)

Tots Sants és dijous, potser aniria bé de dijous 1 de novembre a diumenge 4 de novembre ?[/quote]

Si tot funciona com ha de ser, en aquestes dates estaré fent el meu habitual viatget de tardor, je, je.... així que s'haurà de posposar.

Com diu l'Straw man, millor amb fred i temporada baixa. Gener-febrer?

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. set. 19, 2012 11:18 am

Possiblement podria esser un bon lloc per a la propera KDD i si cal modificant les dates de tardor per altres que ho possibilitessin!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “General”