Multistrada
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Multistrada
Ducati presenta en Bilbao la Multistrada 1200
BILBAO, 19 (EUROPA PRESS) Un grupo de 90 periodistas internacionales especializados en motor probarán en Euskadi el nuevo modelo de moto de Ducati, "Mutistrada 1200". La prueba, que comenzará el jueves y finalizará el 27 de septiembre, precederá a la que se celebrará al público en la feria Intermot de Colonia (Alemania el 2 de octubre), según ha informado el Gobierno vasco. Este evento cuenta con la colaboración de Basquetour-Agencia Vasca de Turismo. La presentación a los medios comenzará con una rueda de prensa y, desde el viernes y hasta el 27, los periodistas, divididos en tres grupos de 30 personas por día, testarán la nueva moto en un recorrido de 200 kilómetros por Bilbao y localidades de la costa y el interior de Bizkaia. Según ha destacado el Gobierno vasco, "gracias a la colaboración de las instituciones vascas, el evento servirá para promocionar Euskadi como destino turístico a nivel internacional por la repercusión de la cita y el prestigio de los periodistas que actuarán de prescriptores fuera de nuestro territorio". Durante la presentación, tanto la viceconsejera de Comercio y Turismo del Gobierno vasco, Pilar Zorrilla, como la directora general de Basquetour, Ana Izaguirre, darán la bienvenida a los profesionales de los medios y les presentarán la variedad de experiencias turísticas posibles de disfrutar en Euskadi. Ambas consideran "muy importante" la celebración de un evento de estas características en Bilbao, "tanto por su repercusión como porque puede servir de precedente como sede para posibles encuentros similares en un futuro".
BILBAO, 19 (EUROPA PRESS) Un grupo de 90 periodistas internacionales especializados en motor probarán en Euskadi el nuevo modelo de moto de Ducati, "Mutistrada 1200". La prueba, que comenzará el jueves y finalizará el 27 de septiembre, precederá a la que se celebrará al público en la feria Intermot de Colonia (Alemania el 2 de octubre), según ha informado el Gobierno vasco. Este evento cuenta con la colaboración de Basquetour-Agencia Vasca de Turismo. La presentación a los medios comenzará con una rueda de prensa y, desde el viernes y hasta el 27, los periodistas, divididos en tres grupos de 30 personas por día, testarán la nueva moto en un recorrido de 200 kilómetros por Bilbao y localidades de la costa y el interior de Bizkaia. Según ha destacado el Gobierno vasco, "gracias a la colaboración de las instituciones vascas, el evento servirá para promocionar Euskadi como destino turístico a nivel internacional por la repercusión de la cita y el prestigio de los periodistas que actuarán de prescriptores fuera de nuestro territorio". Durante la presentación, tanto la viceconsejera de Comercio y Turismo del Gobierno vasco, Pilar Zorrilla, como la directora general de Basquetour, Ana Izaguirre, darán la bienvenida a los profesionales de los medios y les presentarán la variedad de experiencias turísticas posibles de disfrutar en Euskadi. Ambas consideran "muy importante" la celebración de un evento de estas características en Bilbao, "tanto por su repercusión como porque puede servir de precedente como sede para posibles encuentros similares en un futuro".
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 3:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Nova Multistrada
Al veure que deieu "nova"..... pensava que era un nou model!
Es la mateixa , pero amb alguns retocs importants amb ABS,suspensions,....
Es la mateixa , pero amb alguns retocs importants amb ABS,suspensions,....
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Steelman" post="212944"]Al veure que deieu "nova"..... pensava que era un nou model!
Es la mateixa , pero amb alguns retocs importants amb ABS,suspensions,....[/quote]
En conclusió: és el model nou per l’any vinent.
:| :|
[quote user="Steelman" post="212944"]Al veure que deieu "nova"..... pensava que era un nou model!
Es la mateixa , pero amb alguns retocs importants amb ABS,suspensions,....[/quote]
En conclusió: és el model nou per l’any vinent.
:| :|
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Rectificat l'enunciat
Rectificat l'enunciat
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Multistrada
Bones !!
Una mica de imatge al post (res, per donar color)
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163538.jpg[/img]
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163542.jpg[/img]
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163546.jpg[/img]
Una mica de imatge al post (res, per donar color)
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163538.jpg[/img]
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163542.jpg[/img]
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5964/163546.jpg[/img]
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
La Pike's Peak és una cosa monstruosament brutal... Termignoni, Ohlins... aaaahh... això ha d'anar...
Però... a quin preu? fa mal de cap de pensar-hi...
Però... a quin preu? fa mal de cap de pensar-hi...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Fjodor" post="213008"]La Pike's Peak és una cosa monstruosament brutal... Termignoni, Ohlins... aaaahh... això ha d'anar...
Però... a quin preu? fa mal de cap de pensar-hi...[/quote]
I no es de color taronja!!!
:roll:
[quote user="Fjodor" post="213008"]La Pike's Peak és una cosa monstruosament brutal... Termignoni, Ohlins... aaaahh... això ha d'anar...
I no es de color taronja!!!
:roll:
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a quin preu ? al preu de la qualitat i la exclusivitat,es una gran maquina,aquestes coses que anomenes es fan pagar es clar,no conec ningu que la tingui i digui ''vaja tartana o trasto m'he comprat'' i l'unic problema ''entre cometes'' que veig, es que no es en el fons una maquina per un public generalista,no soc jo per dir-ho que no en tinc cap,pero els manteniments encara que siguin espaiats i amolts km's,es veu que per las corretges i tot plegat,no son gaire economics (ho tindria que confirmar algu que en tingui una) ara aixo si,qui vulgui sensacions...............no cal que miri res mes.
a quin preu ? al preu de la qualitat i la exclusivitat,es una gran maquina,aquestes coses que anomenes es fan pagar es clar,no conec ningu que la tingui i digui ''vaja tartana o trasto m'he comprat'' i l'unic problema ''entre cometes'' que veig, es que no es en el fons una maquina per un public generalista,no soc jo per dir-ho que no en tinc cap,pero els manteniments encara que siguin espaiats i amolts km's,es veu que per las corretges i tot plegat,no son gaire economics (ho tindria que confirmar algu que en tingui una) ara aixo si,qui vulgui sensacions...............no cal que miri res mes.
-
- Presentats
Be, la moto que tinc jo tampoc és per un públic generalista... però és de concepte.. aquesta Multistrada també deu ser un tema de preu, suposo..
A mi si em sobréssin els sèntims no em faria res demanar-ne una... :tremolant
A mi si em sobréssin els sèntims no em faria res demanar-ne una... :tremolant
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
He llegit que la granTurismo te les maletes mes grans..
Aquest estiu passat pels Alps, la moto que més vaig veure va ser la Multistrada (moltes més que GS's).
Si ara hi ha aquesta versió més "GT" ....
Aquest estiu passat pels Alps, la moto que més vaig veure va ser la Multistrada (moltes més que GS's).
Si ara hi ha aquesta versió més "GT" ....
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="213204"]Aquest estiu passat pels Alps, la moto que més vaig veure va ser la Multistrada (moltes més que GS's).
[/quote]
i pels retrovisors,oi ???? :twisted: :twisted:
[/quote]
i pels retrovisors,oi ???? :twisted: :twisted:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo la trobo maquissima, aquesta moto... Per per fer off road no la veig... Pero igual son coses meves. El dia que m'hagi de canviar de moto em fare la pixa un lio segur.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
En segueixo encantat, encara. I pel que fa a les maletes, ja en la versió actual n'hi dos tipus, les normals, i les mateixes amb tapes mes grosses, per tant amb molta més cpacitat (tinc ambdues, en la meva).
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 8:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Bones,
Al Solo Moto d'aquesta setmana (o quinzena, que a partir d'ara la revista serà quinzenal), en fan una prova força interessant.
Comenten que la nova suspensió "inteligent" funciona molt bé, adaptant-se a les diferents circumstàncies de la via. Una virgueria.
Qui tingués 20.000 euros per gastar en una moto...
Salut.
Al Solo Moto d'aquesta setmana (o quinzena, que a partir d'ara la revista serà quinzenal), en fan una prova força interessant.
Comenten que la nova suspensió "inteligent" funciona molt bé, adaptant-se a les diferents circumstàncies de la via. Una virgueria.
Qui tingués 20.000 euros per gastar en una moto...
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
He comprat el Solo Moto de la setmana passada(que a partir d’aquesta setmana, per cert, es torna quinzenal), només per aquesta prova de la MTS. I una vegada més, sorprèn, con es tracta la mateixa moto en altres medis, ja que aquesta setmana també surt la “prueba a fondo”, en Motociclismo (que per cert, en el mateix nº de motociclimso surt la “prueba de los 50.000kms” en l’antiga MTS, la del 2010, i la deixen molt bé, això sí).
A Motociclismo, no la deixen malament, a la nova MTS, però certament els adjectius, forma i contingut de l’article, destil•len un “està prou bé”, quan al Solo Moto, es destil•la “És brutal”. No es tracte de ser paranoic, però en teoria professionals com ells haurien de tenir una opinió comú...pot tenir a veure o no que el accionariat de Motociclismo és en bona part bàvar...o no, que cadascú pensi el que vulgui.
En tot cas, tinc la sort d’haver venut la meva, estar actualment sense cap moto, i temptat per la MTS, per la nova KTM i per la BMW. Crec que esperaré un parell de mesos a que hi hagin comparatives, però...a quines faré cas? Seria la quarta Multistrada que tindria; i repetiria encantat per si no fos, com he explicat en algun altre fil, que al ser italiana, no esta pensada per talles XXL com jo i hi quedo una mica just...
Salut.
A Motociclismo, no la deixen malament, a la nova MTS, però certament els adjectius, forma i contingut de l’article, destil•len un “està prou bé”, quan al Solo Moto, es destil•la “És brutal”. No es tracte de ser paranoic, però en teoria professionals com ells haurien de tenir una opinió comú...pot tenir a veure o no que el accionariat de Motociclismo és en bona part bàvar...o no, que cadascú pensi el que vulgui.
En tot cas, tinc la sort d’haver venut la meva, estar actualment sense cap moto, i temptat per la MTS, per la nova KTM i per la BMW. Crec que esperaré un parell de mesos a que hi hagin comparatives, però...a quines faré cas? Seria la quarta Multistrada que tindria; i repetiria encantat per si no fos, com he explicat en algun altre fil, que al ser italiana, no esta pensada per talles XXL com jo i hi quedo una mica just...
Salut.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
Saps quan fa que no compro premsa de motociclisme??
Jo, que era un incondicional de cada setmana...
ANYS, molts anys... i es que no m'agrada com s'han tornat... semblen Riveras o Tele5, i no sé què és pitjor...
F... OFF
:boig :boig :boig :boig
ANYS, molts anys... i es que no m'agrada com s'han tornat... semblen Riveras o Tele5, i no sé què és pitjor...
F... OFF
:boig :boig :boig :boig
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Fjodor" post="225020"]Saps quan fa que no compro premsa de motociclisme??
F... OFF
:boig :boig :boig :boig[/quote]
Estic d'acord
per no dir que la majoria de les proves de motos venen "patrocinades" per el fabricant
es a dir, que a algú que et paga, el faràs quedar malament ? :foracat
F... OFF
:boig :boig :boig :boig[/quote]
Estic d'acord
per no dir que la majoria de les proves de motos venen "patrocinades" per el fabricant
es a dir, que a algú que et paga, el faràs quedar malament ? :foracat