Enquesta
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Enquesta
És el primer cop, a veure com ho faig. Voldría saber quines de les 4 opcions considereu vàlides per a anomenar.les motos, quines identifiqueu com a motos, de quines no en voleu saber rès, etc.
Moto amb sidecar
trikes
Quads
Scooters
Moto amb sidecar
trikes
Quads
Scooters
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Enquesta
Bones,
per ser més representativa (l'enquesta) hauries d'incloure una cinquena opció amb la resposta: "cap de les anteriors".
És la que jo hagués marcat.
Salut.
per ser més representativa (l'enquesta) hauries d'incloure una cinquena opció amb la resposta: "cap de les anteriors".
És la que jo hagués marcat.
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Sense cap dubte moto amb sidecar, encara que a l'hora de conduirla sigui diferent, no deixa de ser una moto, que de vegades pot "desconectarse" del side i funcionar només com a moto.
Evidentment els scooters son motos, amb tots els matisos que volguem...però motos.
Evidentment els scooters son motos, amb tots els matisos que volguem...però motos.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
L'scooter també ho hauria de ser, però sovint se'ls deixa a part. Hagués estat bé que l'enquesta fos multiresposta!

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Teniu raó, hi manca l'opció "cap" :???: Però be, veig que poden ser més interesants els comentaris que el resultat final.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
per mi la unica opcio que no consideraria com a moto seria la de Quad les altres crec que totes son valides.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
N'he votat dues i una era el Quat. :oops:
No sé si és pot rectificar, de totes formes un vot del Quad no val i als scooters n'hi falta un.
Abans hagués dit que els scooters no eren motos ( Water's amb rodes en deiem), però actualment amb el que fabriquen crec que ja és poden considerar MOTOS amb totes les lletres.
Salut.
No sé si és pot rectificar, de totes formes un vot del Quad no val i als scooters n'hi falta un.
Abans hagués dit que els scooters no eren motos ( Water's amb rodes en deiem), però actualment amb el que fabriquen crec que ja és poden considerar MOTOS amb totes les lletres.
Salut.
Salut i kilómetres
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
He votat sidecar ¿ que si no? :lol: :lol: per mi totes son motos en distintas facetas, pero motos al fi
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Per el que veig el triker ningú el considera, jo tampoc,el reste hi ha divisió d´opinions.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Cap
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per mi tot son motos menys el quad.
El Scooter, es un tipus de motos, com ho son les R, les Trail, enduro,..
El Trike... es una modificació de motos. Sempre parteixen de la base d´una Moto ja existent...
El SideCar..es una moto.
El Quad.. es un diferent.
Ens pot agradar més o menys el concepte dels Scooters,Trike's o Sides,....pero motos ho son ;)
El Scooter, es un tipus de motos, com ho son les R, les Trail, enduro,..
El Trike... es una modificació de motos. Sempre parteixen de la base d´una Moto ja existent...
El SideCar..es una moto.
El Quad.. es un diferent.
Ens pot agradar més o menys el concepte dels Scooters,Trike's o Sides,....pero motos ho son ;)
Ex ...moltes coses
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Per els que no els agraden els scooters, o que han votat que els scooters no es poden considerar com a motos, jo els preguntaria:
Que pot fer una moto, un side o bé un quad que no pugui fer un scooter ?
I ara al revés
Que pot fer un scooter que no pugui fer un side o bé un quad ? R: penjar en una corba (com una moto), passar en mig dels cotxes en un semàfor (com una moto), viatjar carregat (com una moto)
Si els scooters no es consideren motos, quina diferència hi ha entre un Honda Integra i un Honda NC700X ? l’un es un scooter, l’altre es una moto, ambdós comparteixen la mateixa base ciclistica (rodes incloses) i motor, només canvia la carrosseria, doncs per que l’un es pot considerar una moto i l’altre no ?.
Em sembla que n’hi han molts dels que opinen que un scooter no es pot considerar una moto, i que no han provat mai un maxi-scooter.
Jo, democràticament, accepto el resultat de l’enquesta, però permeteu-me dir que no el puc compartir de cap manera. Soc motard des de fa 36 anys, de motos n’he tingut de tots tipus, especialitats, formes i colors, una de les quals es la foto del meu avatar de fa uns 20 anys. Us puc assegurar que poques vegades he disfrutat tant com des de fa 2 anys que tinc un maxi-scooter. Pot ser que ara ja em conformi amb “poca cosa”, però per mi n’hi ha prou.
perdoneu, però algú ho havia de dir !!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Que pot fer una moto, un side o bé un quad que no pugui fer un scooter ?
I ara al revés
Que pot fer un scooter que no pugui fer un side o bé un quad ? R: penjar en una corba (com una moto), passar en mig dels cotxes en un semàfor (com una moto), viatjar carregat (com una moto)
Si els scooters no es consideren motos, quina diferència hi ha entre un Honda Integra i un Honda NC700X ? l’un es un scooter, l’altre es una moto, ambdós comparteixen la mateixa base ciclistica (rodes incloses) i motor, només canvia la carrosseria, doncs per que l’un es pot considerar una moto i l’altre no ?.
Em sembla que n’hi han molts dels que opinen que un scooter no es pot considerar una moto, i que no han provat mai un maxi-scooter.
Jo, democràticament, accepto el resultat de l’enquesta, però permeteu-me dir que no el puc compartir de cap manera. Soc motard des de fa 36 anys, de motos n’he tingut de tots tipus, especialitats, formes i colors, una de les quals es la foto del meu avatar de fa uns 20 anys. Us puc assegurar que poques vegades he disfrutat tant com des de fa 2 anys que tinc un maxi-scooter. Pot ser que ara ja em conformi amb “poca cosa”, però per mi n’hi ha prou.
perdoneu, però algú ho havia de dir !!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 21, 2012 10:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Els trikes no són motos (i no sempre estan fets a partir d'una moto -són molts els que porten el motor de l'escarabat VW-), com tampoc no ho són els quads.
Una moto amb side és una moto, ja ho diu el nom i un scooter és una moto, una altra cosa és que hi hagi molta gent que vagi en scooter i no sigui un motero, com també hi ha gent que va amb moto i tampoc no n'és.
Respecte als scooters, afegir una reflexió: no van ser les sensacions al portar un scooter les que us van convèncer que volíeu ser moteros? Crec que la gran majoria de nosaltres ha tingut algun scooter i que els primers viatges els ha fet en scooter.
Una moto amb side és una moto, ja ho diu el nom i un scooter és una moto, una altra cosa és que hi hagi molta gent que vagi en scooter i no sigui un motero, com també hi ha gent que va amb moto i tampoc no n'és.
Respecte als scooters, afegir una reflexió: no van ser les sensacions al portar un scooter les que us van convèncer que volíeu ser moteros? Crec que la gran majoria de nosaltres ha tingut algun scooter i que els primers viatges els ha fet en scooter.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Bones !!!
Jo soc dels que no considero les scooter com a motos. I que vagi per endavant que no tinc res en contra de les scooter, he provat varies vegades el T-MAX i també d'altres de menys cilindrada. Em semblen màquines collonudes en molts sentits, però diferents al concepte moto.
Per mi, la diferència entre Moto i Scooter radica en la posició de les cames i la absència d'embrague. La posició adelantada de les cames, a més de dur els peus reposats a davant com si estiguessim asseguts en una cadira "obliga" a una posició diferent de la d'una moto (on en compte d'anar assegut com en una cadira, vas "cabalgant" com en un cavall).
D'acord que, recentment, les motos que incorporen canvis seqüencials s'acosten al concepte Scooter, i de la mateixa manera, les scooter més sofisticades ja incorporen uns variadors sofisticats que poden simular una caixa de canvis.
Tampoc ho trobo gaire dificil de defensar, a la web de Honda i també a la de Yamaha diferencien clarament entre MOTO i SCOOTER, dic jo que per alguna cosa serà, no?
I vull insistir-hi, és més un tema de terminologia, no té res a veure amb que agradi més o menys les Scooter.
Salut.
Jo soc dels que no considero les scooter com a motos. I que vagi per endavant que no tinc res en contra de les scooter, he provat varies vegades el T-MAX i també d'altres de menys cilindrada. Em semblen màquines collonudes en molts sentits, però diferents al concepte moto.
Per mi, la diferència entre Moto i Scooter radica en la posició de les cames i la absència d'embrague. La posició adelantada de les cames, a més de dur els peus reposats a davant com si estiguessim asseguts en una cadira "obliga" a una posició diferent de la d'una moto (on en compte d'anar assegut com en una cadira, vas "cabalgant" com en un cavall).
D'acord que, recentment, les motos que incorporen canvis seqüencials s'acosten al concepte Scooter, i de la mateixa manera, les scooter més sofisticades ja incorporen uns variadors sofisticats que poden simular una caixa de canvis.
Tampoc ho trobo gaire dificil de defensar, a la web de Honda i també a la de Yamaha diferencien clarament entre MOTO i SCOOTER, dic jo que per alguna cosa serà, no?
I vull insistir-hi, és més un tema de terminologia, no té res a veure amb que agradi més o menys les Scooter.
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Segons veig a tot arreu on navego, la definició de "motocicleta" va íntimament lligat, entre d'altres requisits, al concepte de "Vehicle de dues rodes". S'accepta majoritàriament l'scooter. El side-car es una evolució de la motocicleta i s'accepta com a tal.
Un quad deriva de "Vehicle Automóvil de Quatre Rodes" per "garrulos" i un trike es una KK prohibit a molts països per la seva intrínseca inestabilitat i perillositat.
Un quad deriva de "Vehicle Automóvil de Quatre Rodes" per "garrulos" i un trike es una KK prohibit a molts països per la seva intrínseca inestabilitat i perillositat.
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
Home, podeu comprendre que per mi els scooters són motos. Sempre em feia molta gràcia quan els moteros em saludaven quan anava amb la Xt 350, i no em saluden quan vaig amb la Silver Wing 600 (quasi el doble de motor, i exactament el doble de pes!). I ho dic de veritat, perque jo també ho feia :mrgreen: .
De fet, quan vaig amb la Silver ja ni provo de saludar, gairebé només em contesten (I flipo que siguin justament aquests, grata sorpresa), els Harleyeros !!
Bé, seriosament, hi ha scooters i scooters. He vist moltes "R" i molt equip de cuiro molt fashion que no se m'han pogut treure de sobre pujant o baixant de Montserrat o per la carretera de Vallgorguina, i gent amb uns pots que feien riure, conduïnt segurs i rapidíssims...
Però jo, que vull que la gent consideri la meva Silver com una moto "de veritat", també em miro de dalt a baix els scooters de menys de 400. És que estem carregats de prejudicis i no tenim remei, i jo el primer. :martell
Vaja, resumint, que els sides i scooters (grossets com ja he explicat), sí que ho tinc per motos, però els quads són una altra cosa, i els trikes aquests que només es veuen per Lloret, crec que no són res de bo... Passes fred i et mulles com les motos, i has de fer caravana i no pots aparcar com els cotxes. No els entenc. Potser els provo i m'agraden, ja em va passar amb els scooters, o sigui que...
De fet, quan vaig amb la Silver ja ni provo de saludar, gairebé només em contesten (I flipo que siguin justament aquests, grata sorpresa), els Harleyeros !!
Bé, seriosament, hi ha scooters i scooters. He vist moltes "R" i molt equip de cuiro molt fashion que no se m'han pogut treure de sobre pujant o baixant de Montserrat o per la carretera de Vallgorguina, i gent amb uns pots que feien riure, conduïnt segurs i rapidíssims...
Però jo, que vull que la gent consideri la meva Silver com una moto "de veritat", també em miro de dalt a baix els scooters de menys de 400. És que estem carregats de prejudicis i no tenim remei, i jo el primer. :martell
Vaja, resumint, que els sides i scooters (grossets com ja he explicat), sí que ho tinc per motos, però els quads són una altra cosa, i els trikes aquests que només es veuen per Lloret, crec que no són res de bo... Passes fred i et mulles com les motos, i has de fer caravana i no pots aparcar com els cotxes. No els entenc. Potser els provo i m'agraden, ja em va passar amb els scooters, o sigui que...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Llebra" post="213455"]Home, podeu comprendre que per mi els scooters són motos. Sempre em feia molta gràcia quan els moteros em saludaven quan anava amb la Xt 350, i no em saluden quan vaig amb la Silver Wing 600 (quasi el doble de motor, i exactament el doble de pes!). I ho dic de veritat, perque jo també ho feia :mrgreen: .
Vaja, resumint, que els sides i scooters (grossets com ja he explicat), sí que ho tinc per motos, però els quads són una altra cosa, i els trikes aquests que només es veuen per Lloret, crec que no són res de bo... Passes fred i et mulles com les motos, i has de fer caravana i no pots aparcar com els cotxes. No els entenc. Potser els provo i m'agraden, ja em va passar amb els scooters, o sigui que...[/quote]
:cerv :cerv :cerv
totalment d'acord, jo també duc un Silver Wing !!!!!!, gran moto-scooter
Vaja, resumint, que els sides i scooters (grossets com ja he explicat), sí que ho tinc per motos, però els quads són una altra cosa, i els trikes aquests que només es veuen per Lloret, crec que no són res de bo... Passes fred i et mulles com les motos, i has de fer caravana i no pots aparcar com els cotxes. No els entenc. Potser els provo i m'agraden, ja em va passar amb els scooters, o sigui que...[/quote]
:cerv :cerv :cerv
totalment d'acord, jo també duc un Silver Wing !!!!!!, gran moto-scooter