Entrada
Autor: Gearbox » dv. set. 21, 2012 4:26 pm
No volia tornar a intervenir, donat que ja ho he fet a l'inici del post, però veig que no s'aborda un tema fonamental...
Pel meu punt de vista, aquest tema és la velocitat.
Crec que a Mototurisme, darrerament, es corre massa. Si la marxa fos més lenta molts d'aquests avançaments simplement no es farien.
Sense anar més lluny, en la darrera sortida, nosaltres vàrem fer tot el tram superior del port del cantó a una velocitat bastant per sobre de la legal, i no paraven d'avançarnos motos que anàven força més ràpid (algunes molt més ràpid).
Si, ja se que em direu que aquell tram te visibilitat i "presta" a còrrer, però això no és excusa. Per mí aquest és el "kit" de la qüestió.
Fins que no s'abordi això, dificilment resoldrem els temes que en aquest post s'exposen.
I tampoc estic d'acord en que això sigui un comportament únicament de dos o tres "cremats" de la colla, no... molta més gent va, per sistema, massa per sobre de les velocitats adients per a un grup com el nostre.
Tinc amics motards, que el dia que tenen ganes de "gas" van a fer unes quantes voltes al Parcmotor de Castellolí, i surten amb l'adrenalina i el pneumàtic cremats, però no el cremen anant en grup el diumenge al matí.
Reflexionem-hi entre tots, sobretot els administradors (ja que son els que poden marcar les normes de les sortides), i si creieu que aquest no és el problema, doncs deixem-ho tal com està, però penseu que la velocitat, massa sovint, és la responsable de les caigudes.
Salut !!!
BMW K75 RT (
en venda)
BMW R1200 RT
Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...