Nou Comic Independentix
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Nou Comic Independentix
I l'Obelix qui ès?
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="213159"]I l'Obelix qui ès?[/quote]
Encara cal definir els papers protagonistas ;)
Encara cal definir els papers protagonistas ;)
- CMB
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="213161"][quote user="CMB" post="213159"]I l'Obelix qui ès?[/quote]
Encara cal definir els papers protagonistas ;)[/quote]
A doncs, m'agrada l'Asterix! :mrgreen:
Encara cal definir els papers protagonistas ;)[/quote]
A doncs, m'agrada l'Asterix! :mrgreen:
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="STELVIO 00" post="213157"]
[/quote]
Caram!!! si fins i tot hi ha les guarnicions romanes de "Petibonum", "Laudanum", "Babaorum", "Aquarium" i "Fatxaurum"... Uy!!! aquesta darrera em sembla que no hi era pas als llibres d'Astèrix... haurà estat un "Lapsus Brutus" de la meva imaginació. :roll: :lol:

Caram!!! si fins i tot hi ha les guarnicions romanes de "Petibonum", "Laudanum", "Babaorum", "Aquarium" i "Fatxaurum"... Uy!!! aquesta darrera em sembla que no hi era pas als llibres d'Astèrix... haurà estat un "Lapsus Brutus" de la meva imaginació. :roll: :lol:
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Boníssim... :b9 :b9 :b9
Em moro de ganes de fer una excurssió en moto a Fraga i creuar-me amb el campament de Fatxaurum !!! :razz:
Edito:
Fixeu-vos en la tanca de fusta... no hauríem de canviar la porta i posar-la orientada al nord ???
Em moro de ganes de fer una excurssió en moto a Fraga i creuar-me amb el campament de Fatxaurum !!! :razz:
Edito:
Fixeu-vos en la tanca de fusta... no hauríem de canviar la porta i posar-la orientada al nord ???
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="213205"]Boníssim... :b9 :b9 :b9
Edito:
Fixeu-vos en la tanca de fusta... no hauríem de canviar la porta i posar-la orientada al nord ???[/quote]
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi , acabaran anant a comprar on més els convingui, son espanyols però no son ignorants.
Edito:
Fixeu-vos en la tanca de fusta... no hauríem de canviar la porta i posar-la orientada al nord ???[/quote]
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi , acabaran anant a comprar on més els convingui, son espanyols però no son ignorants.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="213210"]
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi , acabaran anant a comprar on més els convingui, son espanyols però no son ignorants.[/quote]
Molt interessant aquest comentari, tens tota la raó, seria un gran error confondre una minoria (nota 1) de "karkas recalcitrants" amb el poble espanyol, de fet tinc molts amics espanyols que assumeixen el meu "fet diferencial" en quant a llengua, cultura i NACIONALITAT.
Preg a tots aquells que m'hagin llegit i que siguin o se sentin espanyols que em perdonin si en algun moment els he pogut ofendre, mai ha volgut referir me a ells/es sinó a aquesta (espero) minoria "karka i recalcitrant" hereva d'en franco (no es un error, he escrit franco amb minúscules per diferenciar lo de totes aquelles persones que duen aquest llinatge amb honor i honradesa, no com ell el va tacar).
També demano perdó per si aquest missatge sembla "un pel massa polític", de fet m'agradaria que es llegís més com a l'exposició d'uns fets que no pas com un manifest.
nota 1: M'agradaria no equivocar me amb lo de "minoria".
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi , acabaran anant a comprar on més els convingui, son espanyols però no son ignorants.[/quote]
Molt interessant aquest comentari, tens tota la raó, seria un gran error confondre una minoria (nota 1) de "karkas recalcitrants" amb el poble espanyol, de fet tinc molts amics espanyols que assumeixen el meu "fet diferencial" en quant a llengua, cultura i NACIONALITAT.
Preg a tots aquells que m'hagin llegit i que siguin o se sentin espanyols que em perdonin si en algun moment els he pogut ofendre, mai ha volgut referir me a ells/es sinó a aquesta (espero) minoria "karka i recalcitrant" hereva d'en franco (no es un error, he escrit franco amb minúscules per diferenciar lo de totes aquelles persones que duen aquest llinatge amb honor i honradesa, no com ell el va tacar).
També demano perdó per si aquest missatge sembla "un pel massa polític", de fet m'agradaria que es llegís més com a l'exposició d'uns fets que no pas com un manifest.
nota 1: M'agradaria no equivocar me amb lo de "minoria".
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1168
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="STELVIO 00" post="213210"]
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi [/quote]
Error, malament!!!! ja canviem tradicions :enfadat
Si t'as fixat, totes les masies de Catalunya tenen la porta principal mirant cap al sud! :eyes aixó es deu a la tramuntana i que a l'ivern es té sol tot el dia. ;)
Jo obriria un altre al nord. Per més que diuen i passi el que passi [/quote]
Error, malament!!!! ja canviem tradicions :enfadat
Si t'as fixat, totes les masies de Catalunya tenen la porta principal mirant cap al sud! :eyes aixó es deu a la tramuntana i que a l'ivern es té sol tot el dia. ;)
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 3:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
[quote user="CMB" post="213159"]I l'Obelix qui ès?[/quote]
Jo estaria entre en Tardà d'ERC i en Nadal, si es converteix, :mrgreen:
Jo estaria entre en Tardà d'ERC i en Nadal, si es converteix, :mrgreen:
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Uii una petita reflexiò .. amb uns quants dimoniets.. :twisted: :twisted: :twisted:
El tema no és qui és l'obelix, o l'asterix.. :twisted:
El tema és qui seria el Panoramix.., i quina seria la pociò :twisted: :twisted:
El tema no és qui és l'obelix, o l'asterix.. :twisted:
El tema és qui seria el Panoramix.., i quina seria la pociò :twisted: :twisted:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Jo vull saber qui farà de pirata :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
si s'em permet votar, sugereixo que el vaixell pirata sigui el Bribón, i el pirata... :twisted: ... tots sabem com acaba sempre el vaixell pirata, oi?
si s'em permet votar, sugereixo que el vaixell pirata sigui el Bribón, i el pirata... :twisted: ... tots sabem com acaba sempre el vaixell pirata, oi?
- CMB
- Presentats
I la Falbalà qui serà?

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="CMB" post="213526"]I la Falbalà qui serà?
[/quote]
No ho se, el que si se es que la Sanchez Camacho NOOOOOOO :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

No ho se, el que si se es que la Sanchez Camacho NOOOOOOO :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Jo vull ser el panoramix taronja, que va amunt i avall recollint herbes per la poció, tot anant per la muntanya cargolant el puny... :shock: :shock: :shock: :shock: