RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012
Encara hi soc a temps???? M'hi apunto!!!
M'ha costat decidir-me perquè aquella setmana treballo de nit, però finalment m'apunto. En tinc moltes ganes. Ja dormiré molt el divendres i el diumenge.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) Puc anar amb algú o si cal sol
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) No
NOM MOTO Nº 1: Jaume Vilella (JAUMOT)
NOM MOTO Nº 2: ASIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ.
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Com no se on acabarem, depèn de si podré ser a les 22'30 a Vic (entro a treballar)
M'ha costat decidir-me perquè aquella setmana treballo de nit, però finalment m'apunto. En tinc moltes ganes. Ja dormiré molt el divendres i el diumenge.
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Com no se on acabarem, depèn de si podré ser a les 22'30 a Vic (entro a treballar)
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Hola RE-VOLTATS!!!
Perdoneu que no hagi respost abans, però a Madriz he estat incomunicat....entre l'Espe, el Carrillo, el Madriz, el Barça, el Mas......ep, llegint els diaris, que no soc pas reporter.....
Be, responc a tots :lol:
[quote user="Prony" post="212748"]Hola,
Amb força il·lusió espero l'arribada de l'esdeveniment. Malauradament em serà impossible de poder acompanyar-vos al sopar, tot i estar apuntat. CAP PROBLEMA
Tinc una pregunta respecte les Normes, potser es una obvietat però jo......ja m'enteneu..... :???: :???:
Es podrà utilitzar el GPS?? Si, dons aquest cop no seran requisats, però crec que et perderàs.... je,je,je. El que us donarem es un GPS en format paper :mrgreen:
Jordi "Prony"[/quote]
[quote user="Eva" post="212757"]Puc venir a fer de secre ???? Seràs benvinguda, però de secre no cal, ja que ho tenim tot a punt.De totes maneres a la darrera Gimcana, em vas fer un gran favor venint d'imprevist i fer de control de pas en el darrer moment!!! ;)
[quote user="ErnesTDM" post="212775"]Hola a tots.
Al final no he pogut "enredar" a ningú per venir, per tant puc fer de parella "de fet" amb algú mes si es necessari.Dons ja tens parella; en JAUMOT[/quote]
[quote user="Albert" post="212822"]Holaaa,
[quote user="Eva" post="212757"]Puc venir a fer de secre ????[/quote]
Que si no pots?
Tu i tothom que ho vulgui i pugui, seria d’agrair que en vinguéssiu molts a col•laborar amb l’organització.
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel? Qualsevol et porta la contraria, je,je,je. "Quants mes serem", mes [strike]marro tindrem[/strike] riurem!!! :lol:
:razz: :razz:[/quote]
[quote user="Siono1000" post="213042"]Ja he lligat els caps i ens apuntem a la REVOLTA. :D
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
NOM MOTO Nº 1: siono1000
NOM MOTO Nº 2: sacot
NOM MOTO Nº 3: Jacks
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 3
APUNTATS!!!
Ja tinc la moto a punt i el dipòsit ple. L'entrepà esperaré uns dies a fer-lo. :mrgreen:
Salut.[/quote]
[quote user="Jaumot" post="213044"]Encara hi soc a temps???? M'hi apunto!!!
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Com no se on acabarem, depèn de si podré ser a les 22'30 a Vic (entro a treballar) Vaja excusa per treurem informació? :sado je,je,je, però podràs ser a Vic abans de les 10:00 ;) o pot ser mes bans del que et penses....[/quote]
Demà penjarem INSTRUCCIONS!!!
Fins el 29 :razz:
Perdoneu que no hagi respost abans, però a Madriz he estat incomunicat....entre l'Espe, el Carrillo, el Madriz, el Barça, el Mas......ep, llegint els diaris, que no soc pas reporter.....
Be, responc a tots :lol:
[quote user="Prony" post="212748"]Hola,
Amb força il·lusió espero l'arribada de l'esdeveniment. Malauradament em serà impossible de poder acompanyar-vos al sopar, tot i estar apuntat. CAP PROBLEMA
Tinc una pregunta respecte les Normes, potser es una obvietat però jo......ja m'enteneu..... :???: :???:
Es podrà utilitzar el GPS?? Si, dons aquest cop no seran requisats, però crec que et perderàs.... je,je,je. El que us donarem es un GPS en format paper :mrgreen:
Jordi "Prony"[/quote]
[quote user="Eva" post="212757"]Puc venir a fer de secre ???? Seràs benvinguda, però de secre no cal, ja que ho tenim tot a punt.De totes maneres a la darrera Gimcana, em vas fer un gran favor venint d'imprevist i fer de control de pas en el darrer moment!!! ;)
[quote user="ErnesTDM" post="212775"]Hola a tots.
Al final no he pogut "enredar" a ningú per venir, per tant puc fer de parella "de fet" amb algú mes si es necessari.Dons ja tens parella; en JAUMOT[/quote]
Que si no pots?
Tu i tothom que ho vulgui i pugui, seria d’agrair que en vinguéssiu molts a col•laborar amb l’organització.
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel? Qualsevol et porta la contraria, je,je,je. "Quants mes serem", mes [strike]marro tindrem[/strike] riurem!!! :lol:
:razz: :razz:[/quote]
[quote user="Siono1000" post="213042"]Ja he lligat els caps i ens apuntem a la REVOLTA. :D
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO
PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no) SI
NOM MOTO Nº 1: siono1000
NOM MOTO Nº 2: sacot
NOM MOTO Nº 3: Jacks
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) SI QUANTS? 3
APUNTATS!!!
Ja tinc la moto a punt i el dipòsit ple. L'entrepà esperaré uns dies a fer-lo. :mrgreen:
Salut.[/quote]
[quote user="Jaumot" post="213044"]Encara hi soc a temps???? M'hi apunto!!!
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no) Com no se on acabarem, depèn de si podré ser a les 22'30 a Vic (entro a treballar) Vaja excusa per treurem informació? :sado je,je,je, però podràs ser a Vic abans de les 10:00 ;) o pot ser mes bans del que et penses....[/quote]
Demà penjarem INSTRUCCIONS!!!
Fins el 29 :razz:
- MikelRT
- Presentats
Re: RE-VOLTA CATALANA (en Contrucció...)
INSCRIPCIONS
INSCRIPCIONS RE-VOLTATS
Nº 00 MIKEL/RAMON------------------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Comissaris de la RE-VOLTA)
Nº 01 STELVIO-PASCUAL-----------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 02 SISORT-PANOTXA-----------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 03 ALBERT-JESUSGS------------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 04 KPEPS_Ricard_Biker --------------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 05 DODO-------------------------------TOTAL 1-------------SOPAR 1 (Individual)
Nº 06 GEARBOX-MININOS---------------TOTAL 2--------------SOPAR 4 (Grup de dos motos)
Nº 07 XAVIER&LINI_CABIROL----------TOTAL 2--------------SOPAR 3 (Grup de dos motos)
Nº 08 BOOLEAN---------------------------TOTAL 1--------------SOPAR no (Individual)
Nº 09 JORDIVILI_PERE29----------------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 10 Pescallunes 4X4_Snorkel99-------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 11 ErnestTDN-JAUMOT---------------TOTAL 2--------------SOPAR 1 (Grup de dos motos)
Nº 12 Prony-------------------------------TOTAL 1 ------------- SOPAR no(Individual)
Nº 13 Sergi3&Esther-PEP1600/Esther--TOTAL 2--------------SOPAR 4 (Grup de dos motos)
Nº 14 Lluis Miquel-Joan Gurringo-CarlesCMB- TOTAL 3--------SOPAR 3 (Grup de TRES motos)
Nº 15 SIONO-SACOT-JAKS---------------TOTAL 3--------------SOPAR 3 (Grup de TRES motos)
PROVISIONALS
STEELMAN
JOAVEL
EVA (excusa per arribar tard a treballar)
TOTAL INSCRITS: 31 motos 36 personas
TOTAL BERENAR/SOPAR: 33
PROVISIONALS: 2+1
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 21, 2012 4:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ole ole... això ja està en marxa !!! :razz: :razz: :ban :ban
- MikelRT
- Presentats
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
RE-VOLTATS
CAL QUE MIREU LA PRIMERA PÀGINA PER LES INSTRUCCIONS
CAL QUE MIREU LA PRIMERA PÀGINA PER LES INSTRUCCIONS
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Collons Mikel! La mili la vaig fer fa molts anys .. però també t'estimo! :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 21, 2012 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola amics meus,
Us pregaria que estripéssiu la meva butlleta d'inscripció i la substitutiu per aquesta. Suposo que no hi han despeses de canvi de condicions.
VULL PARTICIPAR EN SOLITARI: NO
PARTICIPARÉ AMB UN ALTRE MOTERO: SI
NOM MOTO Nº 1: PRONY
NOM MOTO Nº 2: KINDER
(En el cas de volgue participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que indicar "A ASSIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ")
EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR: PRONY NO, KINDER SI QUANTS? 1
Jordi "Prony" :ban :ban
Us pregaria que estripéssiu la meva butlleta d'inscripció i la substitutiu per aquesta. Suposo que no hi han despeses de canvi de condicions.
(En el cas de volgue participar amb un altre motorista, però no saps qui inscriure, en el quadra de MOTO Nº2 tens que indicar "A ASSIGNAR PER L’ORGANITZACIÓ")
Jordi "Prony" :ban :ban
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
• Cal portar ulleres per els que no hi vegin de prop :eyes
Aquesta recomanació m'anirà molt bé de seguir.
UUUFFFFFFFFFFFF quines ganes que en tinc.
Gràcies per tot.
Aquesta recomanació m'anirà molt bé de seguir.
Gràcies per tot.
Salut i kilómetres
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Prony" post="213171"]Hola amics meus,
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prenc nota de la nova butlleta...... i demà ja actualitzarem ;)
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Prenc nota de la nova butlleta...... i demà ja actualitzarem ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Que si no pots?
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel?[/quote]
Ei que això és una sortida oberta per a tothom, NOMÉS FALTARIA !
El que passa és que fa dies que ja ho tenim tot força controlat, bé el qui ho té controlat és en Miquel ;)
L'única condició necessària (i suficient) és que els participants han d'apuntar-se a l'avançada per poder gestionar i ordenar l'event.
Em consta que s'han ofert força col·laboradors/es però degut al "misteriós" desenvolupament de l'acte ... EI ARA QUE NINGÚ S'ESPANTI I S'ESBORRI ... no hi ha gaire espai per les improvisacions d'última hora i de moment som els que som i en sembla (espero) que ens en sortirem :mrgreen:
Que si no pots?
Qualsevol que no vulgui fer la ruta sencera. Però estigui disposat a donar un cop de mà, serà benvingut, oi Miquel?[/quote]
Ei que això és una sortida oberta per a tothom, NOMÉS FALTARIA !
El que passa és que fa dies que ja ho tenim tot força controlat, bé el qui ho té controlat és en Miquel ;)
L'única condició necessària (i suficient) és que els participants han d'apuntar-se a l'avançada per poder gestionar i ordenar l'event.
Em consta que s'han ofert força col·laboradors/es però degut al "misteriós" desenvolupament de l'acte ... EI ARA QUE NINGÚ S'ESPANTI I S'ESBORRI ... no hi ha gaire espai per les improvisacions d'última hora i de moment som els que som i en sembla (espero) que ens en sortirem :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="213090"]Hola RE-VOLTATS!!!
Perdoneu que no hagi respost abans, però a Madriz he estat incomunicat....entre l'Espe, el Carrillo, el Madriz, el Barça, el Mas......ep, llegint els diaris, que no soc pas reporter.....[/quote]
Eps Miquel, jo no m'he mogut d'aquí però tots aquests dies he estat molt atabalat per la feina i no he tingut temps per res mes :(
Perdoneu que no hagi respost abans, però a Madriz he estat incomunicat....entre l'Espe, el Carrillo, el Madriz, el Barça, el Mas......ep, llegint els diaris, que no soc pas reporter.....[/quote]
Eps Miquel, jo no m'he mogut d'aquí però tots aquests dies he estat molt atabalat per la feina i no he tingut temps per res mes :(
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="213174"]
Gràcies per tot.[/quote]
Ei Siono aquesta si que és una sorpresa, m'alegro molt que vinguis amb en Sacot i en Jacks, una mica més i ja no sabrem ni quina cara feu ;)
Gràcies per tot.[/quote]
Ei Siono aquesta si que és una sorpresa, m'alegro molt que vinguis amb en Sacot i en Jacks, una mica més i ja no sabrem ni quina cara feu ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Una pregunta si es pot fer es clar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="PEPI600" post="213195"] ... Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
Pel que es veu al mapa, Restaurant-Pizzeria Rossana !!! :razz:
Pel que es veu al mapa, Restaurant-Pizzeria Rossana !!! :razz:
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="213202"][quote user="PEPI600" post="213195"] ... Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?
Pel que es veu al mapa, Restaurant-Pizzeria Rossana !!! :razz:[/quote]
Dons si que comences be PEP!!!! :eyes
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
LLOC DE TROBADA a LLORET DE MAR
APARCAMENT: 41.69773, 2.845521
Fica les coordenades en el maps i et surt el plano de lloret. Fica l' "homenet" a la lletra A i gires una miqueta a l'esquerra i justa a la fusta ;)
Si donant pistes , ja no ho trobes, ja m'agradarà veuret el 29. (sort d'en Sergi3......) :mrgreen:
Salut :lol:
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Fica les coordenades en el maps i et surt el plano de lloret. Fica l' "homenet" a la lletra A i gires una miqueta a l'esquerra i justa a la fusta ;)
Si donant pistes , ja no ho trobes, ja m'agradarà veuret el 29. (sort d'en Sergi3......) :mrgreen:
Salut :lol:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="PEPI600" post="213195"]Una pregunta si es pot fer es clar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing". :mrgreen: :mrgreen:
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing". :mrgreen: :mrgreen:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Prony" post="213227"][quote user="PEPI600" post="213195"]Una pregunta si es pot fer es clar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing". :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jordi, millor no fer bromes amb això del 'balconing', aquest estiu crec que han mort o mal ferit dos joves turistes... :shock:
No he estat capaç de trobar-lo :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing". :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jordi, millor no fer bromes amb això del 'balconing', aquest estiu crec que han mort o mal ferit dos joves turistes... :shock:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="MikelRT" post="213217"][quote user="Gearbox" post="213202"][quote user="PEPI600" post="213195"] ... Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?
Salut :lol:[/quote]
Vaaaaaaaaaaaaaalllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fins aquí ja havia arribat, però m´has despitat amb la segona pista, jo buscava el carrer de doble sentit que no podiem atravessar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja ho pots ben dir sort d´en Sergi3, si no no soc capaç ni de sortir de Lloret :mrgreen: :mrgreen:
Fins aquí ja havia arribat, però m´has despitat amb la segona pista, jo buscava el carrer de doble sentit que no podiem atravessar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja ho pots ben dir sort d´en Sergi3, si no no soc capaç ni de sortir de Lloret :mrgreen: :mrgreen:

- MikelRT
- Presentats
[quote user="PEPI600" post="213230"][quote user="MikelRT" post="213217"][quote user="Gearbox" post="213202"][quote user="PEPI600" post="213195"] ... Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?
Ja ho pots ben dir sort d´en Sergi3, si no no soc capaç ni de sortir de Lloret :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Dons si: el carrer del Bar es el de doble sentit. (osti com disfrutarem els comissaris.... :mrgreen: )
Salut
Ja ho pots ben dir sort d´en Sergi3, si no no soc capaç ni de sortir de Lloret :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Dons si: el carrer del Bar es el de doble sentit. (osti com disfrutarem els comissaris.... :mrgreen: )
Salut
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ramon" post="213186"][quote user="MikelRT" post="213090"]Hola RE-VOLTATS!!!
Eps Miquel, jo no m'he mogut d'aquí però tots aquests dies he estat molt atabalat per la feina i no he tingut temps per res mes :([/quote]
Vaja secretari estàs fet. :sado :sado :sado :sado
Com a càstic per no fer la teva feina, seràs tu qui vagi a trobar/recollir el ramat que s'ens perdi :mrgreen: ( per que segur que algún el perderem, no?
Salut ;)
Eps Miquel, jo no m'he mogut d'aquí però tots aquests dies he estat molt atabalat per la feina i no he tingut temps per res mes :([/quote]
Vaja secretari estàs fet. :sado :sado :sado :sado
Com a càstic per no fer la teva feina, seràs tu qui vagi a trobar/recollir el ramat que s'ens perdi :mrgreen: ( per que segur que algún el perderem, no?
Salut ;)