RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 22, 2012 10:04 pm

[quote user="MikelRT" post="213246"][quote user="Ramon" post="213186"][quote user="MikelRT" post="213090"]Hola RE-VOLTATS!!!
Perdoneu que no hagi respost abans, però a Madriz he estat incomunicat....entre l'Espe, el Carrillo, el Madriz, el Barça, el Mas......ep, llegint els diaris, que no soc pas reporter.....[/quote]

Eps Miquel, jo no m'he mogut d'aquí però tots aquests dies he estat molt atabalat per la feina i no he tingut temps per res mes :([/quote]

Vaja secretari estàs fet. :sado :sado :sado :sado

Com a càstic per no fer la teva feina, seràs tu qui vagi a trobar/recollir el ramat que s'ens perdi :mrgreen: ( per que segur que algún el perderem, no?

Salut ;)[/quote]

Eps, ara entenc perquè em volen prendre la feina. :

Ha, ha, Miquel, no sé si disfrutaran més els participants a la re-volta o els instigadors ;)
Potser els podriem "obligar" a portar un GPS (o SPOT) activat gravant el recorregut que fan per mirar-nos-ho amb calma a veure com interpreten el roadbook :mrgreen:

Ara parlant en "seriu", ens ho passarem molt bé, segur :D

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. set. 22, 2012 10:09 pm

[quote user="MikelRT" post="213246"]

Com a càstic per no fer la teva feina, seràs tu qui vagi a trobar/recollir el ramat que s'ens perdi :mrgreen: ( per que segur que algún el perderem, no?

Salut ;)[/quote]

Nosaltres, els de la Bisbal, no ens perdem mai, mai...alguns cops tardem mooooolt a arribar. :D

Si el Roadbook és un Roadbook de veritat en sembla que ens haureu d'esperar una llaaaaaaargaaaaaaaaaa estona a que arribem, ja que interpretar-lo entra dins el que sempre m'han dit que soc incapaç de fer. Seria interessant de posar els parcials a 0 a la sortida i a l'arribada donar un "premi-castic" al que porti mes kilómetres. Aquest segur que el guanyem nosaltres, ja que obrir el sobre amb tota la ruta ho tenim totalment prohibit...per principis. :mrgreen: :cool:

Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 22, 2012 10:19 pm

[quote user="Siono1000" post="213254"][quote user="MikelRT" post="213246"]

Salut ;)[/quote]

Nosaltres, els de la Bisbal, no ens perdem mai, mai...alguns cops tardem molt a arribar. :D

Seria interessant de posar els parcials a 0 a la sortida i a l'arribada donar un "premi-castic" al que porti mes kilómetres. Aquest segur que el guanyem nosaltres. :mrgreen:

Salut.[/quote]

No. no, del que es tracta no és de fer més o menys qms. en més o menys temps, del que es tracta és de disfrutar de la ruta i arribar al final ... seguint la ruta marcada :mrgreen:

Siono1000
Presentats

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Entrada Autor: Siono1000 » ds. set. 22, 2012 10:30 pm

Ja, ja ho he entès, però per l'experiència que en tinc amb coses d'aquestes sé que algunes persones tenen una habilitat especial per equivocar-se a cada trencant i fins que no se n'adonem van fent kilómetres i kilómetres per on no cal. Estic segur que si la ruta és d'uns 450 km més d'un a l'arribar n'haurà fet més de 500 km. o 600 km.
Com que tinc una mica de falta d'humor, crec que podria ser divertit de coneixer el que s'ha perdut més :roll: :D

En tinc unes ganes que ja marxaria ara mateix,

Gràcies per la proposta i al menys per la meva part ja podeu comptar amb una Felicitació.
Deixem-nos d'orgues:

HA ESTAT UNA GRAN RE-VOLTA I M'HO HE PASSAT TANT I TANT BÉ QUE VOLDRIA FELICITAR-VOS DE TOT COR.

MOLTES I MOLTES GRÀCIES.

Per si quan acabem no m'enrrecordo de dir-vos-ho. :ksss

Salut i encara queda una setmanaaaa...... :enfaduu
Salut i kilómetres

Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » ds. set. 22, 2012 11:17 pm

Ostres ara que ja he llegit les instruccions hem moro de ganes de començar aquesta re-volta !!!!!!

Mckuin
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 25, 2009 6:12 pm
Ubicació: LA BISBAL D'EMPORDA

Entrada Autor: Mckuin » dg. set. 23, 2012 10:36 am

Hola companys, ja hem podeu apuntar. Si es posssible
amb el grup d'en SIONO-JACKS-SACOT.

Gràcies

VULL PARTICIPAR EN SOLITARI:(si o no) NO

PARTICIPARE AMB UN ALTRE MOTERO: (si o no)SI (SIONO-JACKS-SACOT)

NOM MOTO Nº 1:El nom de la moto em sembla que és Sherezade, el del motoriste mckuin

NOM MOTO Nº 2:

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)_____no__SI______ QUANTS?___2 o 40_____
MCKUIN-Vstrom650

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. set. 23, 2012 10:43 am

:D Organització. un apunt només CUATRE minuts per sortir :roll:
:666 :666 davant de platja si hi ha banyistes FEMENINES que perdem la sortida,,,,,, Al final tots sortirem en últim lloc :sado :sado
:Saltant :Saltant Falla alguna cosa en aquesta sortida us ha oblidat el barbut :martell :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 23, 2012 5:08 pm

[quote user="Mckuin" post="213273"]Hola companys, ja hem podeu apuntar. Si es posssible

Gràcies

NOM MOTO Nº 1:El nom de la moto em sembla que és Sherezade, el del motoriste mckuin

NOM MOTO Nº 2:

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)_____no__SI______ QUANTS?___2 o 40_____[/quote]

FET!!!
DOBLE PARELLA
:eyes :eyes :eyes

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 23, 2012 5:15 pm

[quote user="Minino" post="213274"]:D Organització. un apunt només CUATRE minuts per sortir :roll:
:666 :666 davant de platja si hi ha banyistes FEMENINES que perdem la sortida,,,,,, Al final tots sortirem en últim lloc :sado :sado
:Saltant :Saltant Falla alguna cosa en aquesta sortida us ha oblidat el barbut :martell :martell[/quote]

Hola Minino (amic del barbut) :shock:

4 minuts està prou be!..... ja que ara, ja es temps de INSERSO..... :mrgreen:

entre singel's, parelles, trios i doble parelles.......... només falta el barbut per fer un quinteto :martell

Salut ;)

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 23, 2012 6:23 pm

[quote user="Siono1000" post="213254"][quote user="MikelRT" post="213246"]

Salut ;)[/quote]

Nosaltres, els de la Bisbal, no ens perdem mai, mai...alguns cops tardem mooooolt a arribar. :D

Si el Roadbook és un Roadbook de veritat en sembla que ens haureu d'esperar una llaaaaaaargaaaaaaaaaa estona a que arribem, ja que interpretar-lo entra dins el que sempre m'han dit que soc incapaç de fer. Seria interessant de posar els parcials a 0 a la sortida i a l'arribada donar un "premi-castic" al que porti mes kilómetres. Aquest segur que el guanyem nosaltres, ja que obrir el sobre amb tota la ruta ho tenim totalment prohibit...per principis. :mrgreen: :cool:

Salut.[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes
Bona idea Siono: qui s'acosti mes en els km del road-book (448,6 km) tindrà regal. De moment en tenim 2. O sigui que controlarem els km i sabrem qui ha fet trampa :eyes i que ha fet dues voltes :mrgreen: (Actualitzada l'info en el inici del post) :lol:

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dg. set. 23, 2012 7:54 pm

Apreciat Mikel, tu i jo en coneixem un -que no participa- que a mig camí tornaria a posar el parcial a zero :mrgreen:

Per cert, els del Pla de l'Estany i Gironès tampoc ens perdem mai, estarem amatents a que els organitzadors no s'equivoquin a l'hora d'estendre les carreteres de bon matí! :mrgreen:

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. set. 23, 2012 8:06 pm

L'enveja es molt dolenta i ara mateix n'estic farcit... :enfaduu :enfaduu :enfaduu

AAAAHHHHHH!! quina ràbia :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Que disfruteu molt i molt.

Salut

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. set. 23, 2012 8:59 pm

[quote user="CMB" post="213229"][quote user="Prony" post="213227"][quote user="PEPI600" post="213195"]Una pregunta si es pot fer es clar......Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?......No he estat capaç de trobar-lo[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing".[/quote]Jordi, millor no fer bromes amb això del 'balconing', aquest estiu crec que han mort o mal ferit dos joves turistes...[/quote] Doncs sento haver-me passat de graciós, no era pas la meva intenció fer-ne burla d'un fet tràgic.
Jordi "Prony"

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. set. 23, 2012 9:17 pm

[quote user="Prony" post="213298"][quote user="CMB" post="213229"][quote user="Prony" post="213227"][quote user="PEPI600" post="213195"]Una pregunta si es pot fer es clar......Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?......No he estat capaç de trobar-lo[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing".[/quote]Jordi, millor no fer bromes amb això del 'balconing', aquest estiu crec que han mort o mal ferit dos joves turistes...[/quote] Doncs sento haver-me passat de graciós, no era pas la meva intenció fer-ne burla d'un fet tràgic.
Jordi "Prony"[/quote]

Fer-ne burla no, però pasar-te de gràciós si...??? :mrgreen:

Amplia l'informació que volem saber totes les teves intencions. Sobretot les més amagades i no pas per xafarderia sinó per poder, l'informació és poder...diuen. :roll:

Salut
Salut i kilómetres

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. set. 23, 2012 9:21 pm

[quote user="650X" post="213296"]L'enveja es molt dolenta i ara mateix n'estic farcit... :enfaduu :enfaduu :enfaduu

AAAAHHHHHH!! quina ràbia :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Que disfruteu molt i molt.

Salut[/quote]

Tranquil Enric, si vols ja et trucarem en alguna de les parades... :eyes

Així pots desfogar-te! :mrgreen:

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. set. 23, 2012 9:21 pm

[quote user="MikelRT" post="213284"][quote user="Mckuin" post="213273"]Hola companys, ja hem podeu apuntar. Si es posssible

Gràcies

NOM MOTO Nº 2:

EM QUEDARÉ A SOPAR/BERENAR (si o no)_____no__SI______ QUANTS?___2 o 40_____[/quote]

FET!!!
DOBLE PARELLA
:eyes :eyes :eyes[/quote]

Jodeeeeeeeerrrrrr, ara veig que ja no som trio sinó doble parella, cada cop estem més a prop de l'orgia complerta.

No sé com acabarà tot això. :tremolant :tremolant
Salut i kilómetres

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. set. 23, 2012 9:22 pm

[quote user="Prony" post="213298"][quote user="CMB" post="213229"][quote user="Prony" post="213227"][quote user="PEPI600" post="213195"]Una pregunta si es pot fer es clar......Com es diu el bar del lloc de trobada a Lloret ?......No he estat capaç de trobar-lo[/quote] Si no ens trobes, i ja que estàs a Lloret, sempre et queda el recurs de practicar l'esport del lloc, "balconing".[/quote]Jordi, millor no fer bromes amb això del 'balconing', aquest estiu crec que han mort o mal ferit dos joves turistes...[/quote] Doncs sento haver-me passat de graciós, no era pas la meva intenció fer-ne burla d'un fet tràgic.
Jordi "Prony"[/quote]

ok, ok

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. set. 23, 2012 9:23 pm

[quote user="SisoRT" post="213295"]Apreciat Mikel, tu i jo en coneixem un -que no participa- que a mig camí tornaria a posar el parcial a zero :mrgreen:

Per cert, els del Pla de l'Estany i Gironès tampoc ens perdem mai, estarem amatents a que els organitzadors no s'equivoquin a l'hora d'estendre les carreteres de bon matí! :mrgreen:[/quote]

No seria al revés? potser em confonc!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 23, 2012 9:46 pm

aixo ja es aqui :razz: carmanyola,cantimplora i lot a punt,aiiiiiiiii quins nervissssssssssssss,tot plegat molt ''guai'' ;) ;)
Imatge

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 23, 2012 10:08 pm

[quote user="CMB" post="213303"][quote user="SisoRT" post="213295"]Apreciat Mikel, tu i jo en coneixem un -que no participa- que a mig camí tornaria a posar el parcial a zero :mrgreen:

Per cert, els del Pla de l'Estany i Gironès tampoc ens perdem mai, estarem amatents a que els organitzadors no s'equivoquin a l'hora d'estendre les carreteres de bon matí! :mrgreen:[/quote]

No seria al revés? potser em confonc![/quote]

De fet, "el parcial a zero" el fareu servir molt o no!, i com que ja tinc experiencia amb trampes kilométriques, :hot el que farem es agafar els km totals de sortida i els km total a l'arribada :mrgreen:

També cal saber (per els possibles tramposos :sado ) durant els quatrecents i pico de km, que hi tindrem comissaris de control de pas sorpresa. :cool:

TOT CONTROLAT
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :castell

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”