Qui Diu Que Les Tiger No Son Bones Per L'of Road
Moderador: Airald
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Qui Diu Que Les Tiger No Son Bones Per L'of Road
Doncs aixó un video preu xulo, un pel fantasma pero es divertit.
[youtube]aTvYAcJOx3s[/youtube]
[youtube]aTvYAcJOx3s[/youtube]
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Qui Diu Que Les Tiger No Son Bones Per L'of Road
Doncs si, prou xulo!
Per cert, aquesta pantalla que porten al davant, simula a road-book de tota la vida, oi? És com un GPS, no?
Per cert, aquesta pantalla que porten al davant, simula a road-book de tota la vida, oi? És com un GPS, no?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt guapo! :eyes Sobretot amb les pistes del principi, tela.
Això si, com pregunta un, quines modificacions tenen? Una al principi porta una bombera fosa, altre que no porta el protector de forquilla...
Amb les vegades que arriben a caure han de trinxar la moto. :(
Això si, com pregunta un, quines modificacions tenen? Una al principi porta una bombera fosa, altre que no porta el protector de forquilla...
Amb les vegades que arriben a caure han de trinxar la moto. :(

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
L´he vist aquesta tarda passada a través de les Xarxes Socials.
Tela el que es pot fer amb bones mans, amb una bona moto i uns pneumatics adecuats. S'hi heu fixat quines rodes porta??

Tela el que es pot fer amb bones mans, amb una bona moto i uns pneumatics adecuats. S'hi heu fixat quines rodes porta??

Ex ...moltes coses
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
A mi m'agrada! ara, que la pasta que s'han deixat en la "producció aquesta" tela. Entre jocs de pneumàtics, preparació de la moto i factures al mecànic :twisted: per no dir el portar la moto amunt i avall per trobar aquests escenaris.
No m'agrada que utilitzin el taronja (encara que descolorit) hauria d'estar restringit a les Ready To Race
Còrrer, corren molt, però es nota que les motos pesen 180 o 190 kg pelades pelades. Quin fart d'aixecar-les! ;)
Creieu que una F800GS també preparada per l'ocasió estaria a l'alçada d'aquestes Triumph?
salut!
No m'agrada que utilitzin el taronja (encara que descolorit) hauria d'estar restringit a les Ready To Race
Còrrer, corren molt, però es nota que les motos pesen 180 o 190 kg pelades pelades. Quin fart d'aixecar-les! ;)
Creieu que una F800GS també preparada per l'ocasió estaria a l'alçada d'aquestes Triumph?
salut!
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="213287"]A mi m'agrada! ara, que la pasta que s'han deixat en la "producció aquesta" tela. Entre jocs de pneumàtics, preparació de la moto i factures al mecànic :twisted: per no dir el portar la moto amunt i avall per trobar aquests escenaris.
salut![/quote]
Si
salut![/quote]
Si
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="213288"][quote user="650X" post="213287"]A mi m'agrada! ara, que la pasta que s'han deixat en la "producció aquesta" tela. Entre jocs de pneumàtics, preparació de la moto i factures al mecànic :twisted: per no dir el portar la moto amunt i avall per trobar aquests escenaris.
salut![/quote]
Si[/quote]
:mrgreen: no mecreonà :mrgreen:
salut![/quote]
Si[/quote]
:mrgreen: no mecreonà :mrgreen:
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="213289"][quote user="CMB" post="213288"][quote user="650X" post="213287"]A mi m'agrada! ara, que la pasta que s'han deixat en la "producció aquesta" tela. Entre jocs de pneumàtics, preparació de la moto i factures al mecànic :twisted: per no dir el portar la moto amunt i avall per trobar aquests escenaris.
salut![/quote]
Si[/quote]
:mrgreen: no mecreonà :mrgreen:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
salut![/quote]
Si[/quote]
:mrgreen: no mecreonà :mrgreen:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
...Aquest no es el dia que us van parar els forestals??? :twisted:
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
El video es una pasada, i esta molt trebellat es nota.
Aquests dos ocellots diria que no es el primer dia que pujaven a una moto.
Enric ni ho dubtis que amb la 800gs preparada es podria fer aixo es mes cuestio de indio que de flexa.
Aquests dos ocellots diria que no es el primer dia que pujaven a una moto.
Enric ni ho dubtis que amb la 800gs preparada es podria fer aixo es mes cuestio de indio que de flexa.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
es mes cuestio de indio que de flexa.
Completament d'acord
Completament d'acord
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="213267"]L´he vist aquesta tarda passada a través de les Xarxes Socials.
[/quote]
per lo menys s'asembla a la del Gaston Rahier :mrgreen: :mrgreen: ,jo ho dic sempre,amb lo que pesan aquestes motos el pilot fa molt ja que no estan pensades per aixo.

per lo menys s'asembla a la del Gaston Rahier :mrgreen: :mrgreen: ,jo ho dic sempre,amb lo que pesan aquestes motos el pilot fa molt ja que no estan pensades per aixo.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Amb aquesta goma sembla un tractor dels arrosssars... és per anar per les dunes.
Un cop vaig provar una DR 600 modificada amb gomes d'aquestes... no vegis com arrapava a la sorra...
Ara, un cop fora... semblava que tinguessis el mal de Sant Victu...
Un cop vaig provar una DR 600 modificada amb gomes d'aquestes... no vegis com arrapava a la sorra...
Ara, un cop fora... semblava que tinguessis el mal de Sant Victu...
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Molt xulo el video, i les fantasmades si son amb motiu, benvingudes sian, què carai!