Diguem quina marca de moto tens..i et dire qui ets ;)

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Diguem quina marca de moto tens..i et dire qui ets ;)

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 29, 2012 6:41 pm

Imatge

Se recomienda encarecidamente suspender la lectura en este punto a aquellos que formen parte de los grupos “sin ningún tipo de sentido del humor” u “ofendidos a la mínima”.
Propietarios de Honda:
Valoras los beneficios de poseer una moto de una marca líder en la más avanzada tecnología y que brinda a sus clientes productos y servicios de la más alta calidad superando constantemente sus necesidades y expectativas. Con un gran número de productos y accesorios para pilotos de cualquier nivel, desde el conductor más inexperto hasta el profesional más exigente. Te pasarás a Yamaha.

Propietarios de Yamaha:
Valoras los beneficios de poseer una moto de una marca líder en la más avanzada tecnología y que brinda a sus clientes productos y servicios de la más alta calidad superando constantemente sus necesidades y expectativas. Con un gran número de productos y accesorios para pilotos de cualquier nivel, desde el conductor más inexperto hasta el profesional más exigente. Te pasarás a Honda.

Propietarios de BMW:
Crees que las innovaciones efectuadas por BMW en la gestión electrónica del motor, su liderazgo como fabricantes del sistema de frenada antibloqueo ABS y el sistema de suspensiones delantera y trasera, telelever y paralever. Tienen como resultado la perfección hasta el último detalle, siluetas incomparables, las mejores cualidades y la conducción mas divertida (porque eso es lo que dice el folleto comercial). También crees en la astrología, los OVNIS y en el ratoncito Pérez.

Propietarios de KTM:
Eres el tipo de persona capaz de gastarse 10.000 Euros en una moto porque su catálogo de power parts es impresionante y además incluso sin ningún accesorio del catálogo, es una moto ready to race. O eso, o simplemente crees que resultas muy molón montando una moto naranja que anda como la que más. Crees que la gente se está riendo contigo, no de ti.

Propietarios de Harley Davidson:
Eres la clase de persona que compra cerveza norcoreana, calzoncillos peruanos y relojes de piloto de combate, no porque en realidad te guste sino porque nadie más lo hace. Cuando la gente te pregunta sobre porque elegiste comprar esa marca respondes que las Harleys tienen cierta “alma” y que lo importante es la filosofía de vida de la marca, no la moto. No tienes amigos con motos de otras marcas o simplemente no tienes amigos.

Propietarios de MV Agusta:
Sabes que, junto con Bimota, ninguna otra moto recibe instantáneamente tanto respeto por parte de los moteros como una MV Agusta. Aunque esto te libera de la presión de tener que demostrar algún tipo de verdadera valía como piloto, por contra te crea la necesidad de estar familiarizado con las sutiles diferencias entre los motores tetracilíndricos y tricilíndricos y los modelos de ruedas más sport. O bien eres asquerosamente rico o vives en el desván de casa de tu madre o estás a una compra de casco, del divorcio.

Los propietarios de Ducati, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Triumph, etcetera deberían sentirse aliviados en lugar de ofendidos por no haber sido incluidos en este artículo.

Font
Ex ...moltes coses

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Diguem Quina Marca De Moto Tens..i Et Dire Qui Ets ;)

Entrada Autor: Llebra » ds. set. 29, 2012 7:50 pm

Pos a mi m'ha clavat, sempre estic entre Hondas i Yamahas...
Sempre he dit que les Honda van tan bé que avorreixen, i les Yamaha tenen aquell puntillo més divertit, i així he acabat:
Una silverwing per cada dia del món, i una Xt per saltar i fer la cabra... i canviar de marxa, que es troba a faltar.
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. set. 29, 2012 11:14 pm

Joderrrrrrrrrrrr aquest post en recorda la meva entrada triunfal al Foro. :tremolant :tremolant :mrgreen:

En vaig deixar l'entrada:
Se recomienda encarecidamente suspender la lectura en este punto a aquellos que formen parte de los grupos “sin ningún tipo de sentido del humor” u “ofendidos a la mínima”.
I me les varen fotre per tots costats. :D :D :cool:

Anna ha escrit:Crec que comparar la GS amb la Varadero és com comparar
Rossi i Pedrosa... :wink: :wink:

P.D: Siono 1000.... De quina moto parles....V que ?????? :b9 :b9
Podría estar d'acord...o no. ¿Però comparar Rossi i Pedrosa?
Aixó no es seriòs

Es com comparar "pets i llufes". Encara no se quin dels dos m'agrada menys. Podries buscar un que fora capaç de guanyar amb una moto clarament inferior.
Però els nens macos, els nens mimats i els nens que si les coses no van bé ja s'encarrega el d'els maletins d'arreglar-ho? Aixó no es gens seriòs.

Referent al tema de les motos vull sembrar la pau. Totes les motos actuals son lo suficienment bones, totes, com perque no hi hagi quasi diferències, només petits matissos. A on hi ha diferencia es en la gent que les compra:
- Els que volen "aparentar".................BMW.
- Els que es deixent "mediatitssar".......HONDA.
- Els que es deixen "enganyar"...........YAMAHA.
- Els que estan "ON"..........................ITALIANES.
- Els "raros"......................................ANGLESES.
- Els que realment hi entenen.............SUZUKI.

En l'ultim grup hi ha una diferencia, els "nens" porten 650 i els HOMES 1000.
Em sembla que no m'he deixat ningú. :lol:

De bon rotllo...eh.

Un pilot de veritat fora en Sete.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Diguem quina marca de moto tens..i et dire qui ets ;)

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 30, 2012 12:05 am

Ostres Siono!!!
Entre el Tanga d´ahir i el famos Homes/nens d'avui.... sembla un Cuentame .. ;)
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 30, 2012 11:09 am

[quote user="Siono1000" post="213805"]Joderrrrrrrrrrrr aquest post en recorda la meva entrada triunfal al Foro. :tremolant :tremolant :mrgreen:

I me les varen fotre per tots costats. :D :D :cool:
A on hi ha diferencia es en la gent que les compra:
- Els que volen "aparentar".................BMW.
no se si vas veure ahir quina classe traçant les curves tenien las BMW's,mes que aparentar jo diria ganas d'anar ELEGANTS,jajajjajajaaja
- Els que realment hi entenen.............SUZUKI.

En l'ultim grup hi ha una diferencia, els "nens" porten 650 i els HOMES 1000.
dons guarda-la molts anys que ara ja es objecte de coleccionista :twisted: :twisted: :twisted:

Em sembla que no m'he deixat ningú. :lol:

De bon rotllo...eh.

Un pilot de veritat fora en Sete.
ara entenc lo de la Suzi :roll: :roll: :roll: :roll: [/quote]
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 11:13 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. set. 30, 2012 11:32 am

Si home, t'has deixat els que porten 1200cc !!!

Què són?

I no et dic de 1300 i 1600!!!

Respecte a Suzuki, puc donar bastant la raó en ser motos equilibrades en preu/qualitat/prestacions...
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. set. 30, 2012 8:16 pm

Propietarios de KTM:
Eres el tipo de persona capaz de gastarse 10.000 Euros en una moto porque su catálogo de power parts es impresionante y además incluso sin ningún accesorio del catálogo, es una moto ready to race. O eso, o simplemente crees que resultas muy molón montando una moto naranja que anda como la que más. Crees que la gente se está riendo contigo, no de ti.

-------------------------------------------------

:shock: :shock: :shock: :shock:

es una moto ready to race

Això, SÍ!

:razz:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. set. 30, 2012 9:37 pm

[quote user="CMB" post="213825"]Si home, t'has deixat els que porten 1200cc !!!

Què són?

I no et dic de 1300 i 1600!!!

Respecte a Suzuki, puc donar bastant la raó en ser motos equilibrades en preu/qualitat/prestacions...[/quote]

Es curiós, però també en varen fer la mateixa pregunta i la meva resposta va ser:

super-HOMES ???? tot i que potser ara en donaria una altre.

En vaig carregar a tothom menys a mi i me les varen fotre per tots costats. Feia dos dies que era al Foro, encara no coneixia practicament a ningú personalment i ja tenía un munt de gent que en volia trencar la cara. :b9

En aquell moment era l'únic que tenia una V-Strom 1000 en el Foro i en sembla que ara mateix també en soc l'únic. :roll: Estic tant sol que intento enrredar un company perqué s'apunti al Foro, te una KLV però s'asembla tant a la v-strom... :mrgreen:

Com diu l'Steelman és el CUÉNTAME de Mototurisme.

Salut .
Salut i kilómetres

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. set. 30, 2012 10:53 pm

[quote user="Siono1000" post="213856"]............En vaig carregar a tothom menys a mi i me les varen fotre per tots costats. Feia dos dies que era al Foro, encara no coneixia pràcticament a ningú personalment ..............[/quote] Ostres, doncs com a nen que intenta dominar una V-strom 650 hauré de fer quelcom similar, perquè a hores d'ara encara em trobo en que no conec a gaire gent del foro, tret de les senyores.

No se per on començar a fotre maranya però segur que alguna cosa se'm acudeix. Potser fer-ne burla de la fiabilitat de les BMW's? De que no em deixen avançar?

Ja ho tinc!!! Que hi poseu al dipòsit? 95 o 98. Si és el segon, sou uns pardillos.

Abans de pegar-me, m'aneu dient el vostre nick, així us aniré coneixent. I, si Us plau, no arribeu al os, que a partir d'allà, comença a fer pupeta.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Cerveseta”