ASSAIG BMW K1600 GT Segons MotoJournal

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

ASSAIG BMW K1600 GT Segons MotoJournal

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 27, 2012 7:15 pm

Un altre video de MotoJournal, aquesta vegada provant la K1600 GT.... amb 100 "miserables " cavalls ... :twisted:

[youtube]rCDzaM8Rttw[/youtube]
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2012 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ASSAIG BMW K1600 GT Segons MotoJournal

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. set. 27, 2012 7:43 pm

M´agrada el sisteta adaptatiu d´iluminació, a veure que hi diuen els que la tenen.

Em segueix semblant el NIMITZ :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 27, 2012 8:02 pm

gracies per compartir el video ;)

PD: T´ho passo al general
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. set. 27, 2012 8:34 pm

M'agrada sense el bagul, que en penseu?

Jordi "Prony"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 29, 2012 7:52 pm

[quote user="Prony" post="213601"]M'agrada sense el bagul, que en penseu?

[/quote]

Vist amb la profunditat que ho preguntes, hauriem de plantejar-nos-la estudiant bé les pegues i les contres de portar o no el bagul, mirant sobretot l'efecte aerodinàmic i, punt molt important, el pes total que pot tenir el bagul, suposant que hi hagin cinc quilos de material individual.

Tal i com dic sobre l'efecte aerodinàmic, o simplement resistència, per força que sofreix un cos en moure's a través de l'aire, i en particular a la component d'aquesta força en l'adreça de la velocitat relativa del cos respecte del mitjà. La resistència és sempre de sentit oposat al d'aquesta velocitat, per la qual cosa habitualment es diu d'ella que, de forma anàloga a la de fricció, és la força que s'oposa a l'avanç d'un cos a través de l'aire.
De manera més general, per a un cos en moviment en el si d'un fluid qualsevol, tal component rep el nom de resistència fluidodinàmica. En el cas de l'aigua, per exemple, es denomina resistència hidrodinàmica.

La fórmula de la resistència induïda és aquest:
Imatge
I el coeficient de la resistència induïda és:
Imatge
Resum:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. set. 29, 2012 8:11 pm

[quote user="Randy-650" post="213784"][quote user="Prony" post="213601"]M'agrada sense el bagul, que en penseu?

[/quote]

Vist amb la profunditat que ho preguntes, hauriem de plantejar-nos-la estudiant bé les pegues i les contres de portar o no el bagul, mirant sobretot l'efecte aerodinàmic i, punt molt important, el pes total que pot tenir el bagul, suposant que hi hagin cinc quilos de material individual.

Tal i com dic sobre l'efecte aerodinàmic, o simplement resistència, per força que sofreix un cos en moure's a través de l'aire, i en particular a la component d'aquesta força en l'adreça de la velocitat relativa del cos respecte del mitjà. La resistència és sempre de sentit oposat al d'aquesta velocitat, per la qual cosa habitualment es diu d'ella que, de forma anàloga a la de fricció, és la força que s'oposa a l'avanç d'un cos a través de l'aire.
De manera més general, per a un cos en moviment en el si d'un fluid qualsevol, tal component rep el nom de resistència fluidodinàmica. En el cas de l'aigua, per exemple, es denomina resistència hidrodinàmica.

La fórmula de la resistència induïda és aquest:
Imatge
I el coeficient de la resistència induïda és:
Imatge
Resum:

Imatge
[/quote]

No m'enganyis, aquesta tarda has fumat oi??? :mrgreen:
Puja cap aqui al port de la bonaigua amb el traje d'estiu i màniga curta, que amb la nevada que està caient segur que se't passen els efectes!!! ;) :mrgreen: :tremolant
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “General”