Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
L´Abs serà de serie a totes les motos a partir del 2014.
[youtube]w147KctYONg&feature[/youtube]
[youtube]w147KctYONg&feature[/youtube]

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
A mi m'hi agraden algunes coses i altres no m'acaben de convèncer. El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.
Penso que en el seu segment ja hi comença a haver-hi algunes altres opcions i potser li costarà mes convertir-se en líder de vendes.
I, presentar una moto "definitiva" (no una concept) per no entregar-la fins d'aquí ve-tu-a-saber-quan, els pot restar alguna venta. Alguns intentaran vendre's la d'aire com mes aviat possible i quan es quedin sense moto, no se si voldran quedar-se sense moto durant mig any mentre els altres fabricants intentaran fer alguna campanya agressiva per proporcionar-els-hi una moto amb una bona dotació d'equipament.
Però la meva opinió no arriba ni a humil, sinó fruit del meu absolut desconeixement.
Jordi "Prony"
Pel que fa al tema del accelerador electrònic i tot i que estic segur que tots ja ho sabeu, permet l'ús del control de tracció sense haver de frenar la roda alhora que ofereix la possibilitat d'escollir diferents tipus de resposta quan donem gas.
Penso que en el seu segment ja hi comença a haver-hi algunes altres opcions i potser li costarà mes convertir-se en líder de vendes.
I, presentar una moto "definitiva" (no una concept) per no entregar-la fins d'aquí ve-tu-a-saber-quan, els pot restar alguna venta. Alguns intentaran vendre's la d'aire com mes aviat possible i quan es quedin sense moto, no se si voldran quedar-se sense moto durant mig any mentre els altres fabricants intentaran fer alguna campanya agressiva per proporcionar-els-hi una moto amb una bona dotació d'equipament.
Però la meva opinió no arriba ni a humil, sinó fruit del meu absolut desconeixement.
Jordi "Prony"
Pel que fa al tema del accelerador electrònic i tot i que estic segur que tots ja ho sabeu, permet l'ús del control de tracció sense haver de frenar la roda alhora que ofereix la possibilitat d'escollir diferents tipus de resposta quan donem gas.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Prony" post="214047"]El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual,no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual,no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214062"][quote user="Prony" post="214047"]El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.[/quote]
Caram, adivines el futur???
És agoserat dir això, més que res per que hi ha motos noves que li poden disputar les vendes. Cosa que abans n'hi havien menys!
El temps ho dirà això!
Segur que el Select hi ajuda molt. A més de ser un gran producte, of course!
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.[/quote]
Caram, adivines el futur???
És agoserat dir això, més que res per que hi ha motos noves que li poden disputar les vendes. Cosa que abans n'hi havien menys!
El temps ho dirà això!
Segur que el Select hi ajuda molt. A més de ser un gran producte, of course!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 7:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="CMB" post="214071"][quote user="Kpeps" post="214062"][quote user="Prony" post="214047"]El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.[/quote]
Caram, adivines el futur???
És agoserat dir això, més que res per que hi ha motos noves que li poden disputar les vendes. Cosa que abans n'hi havien menys!
El temps ho dirà això!
Segur que el Select hi ajuda molt. A més de ser un gran producte, of course![/quote]
mes fotos
http://www.motoblog.it/post/71743/bm...i-colonia-2012
no t'ho prenguis a mal home, aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys,una cosa et reconeixere,que un canvi com el de la Honda no li aniria malament com opcio que no tindra i aixo tard o d'hora vindra i encara que et sembli mentida el que et dire,la dureça amb que Ducati ha entrat en aquest mon si que els ha fet obrir els ulls i fixat,no per preu,sino per qualitat ;)
[/quote]
pero que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganas que tens de tenir-ne una i per tot lo que has arrivat a dir ,ves a saber on acavaras posant el cul !!!!!! :twisted: :twisted:
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.[/quote]
Caram, adivines el futur???
És agoserat dir això, més que res per que hi ha motos noves que li poden disputar les vendes. Cosa que abans n'hi havien menys!
El temps ho dirà això!
Segur que el Select hi ajuda molt. A més de ser un gran producte, of course![/quote]
mes fotos
http://www.motoblog.it/post/71743/bm...i-colonia-2012
no t'ho prenguis a mal home, aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys,una cosa et reconeixere,que un canvi com el de la Honda no li aniria malament com opcio que no tindra i aixo tard o d'hora vindra i encara que et sembli mentida el que et dire,la dureça amb que Ducati ha entrat en aquest mon si que els ha fet obrir els ulls i fixat,no per preu,sino per qualitat ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Bones!!!
Mare de Dèu senyor... calien aquests plàstics a la part davantera?? Qui ha estat el dissenyador...?? :shock: :shock: :shock:
http://motos.coches.net/noticias/noveda ... 3-nono.htm

El problema és que seguirà tenint adeptes, seguidors de la marca i gent que la compri pel fet de que sigui una GS... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Mare de Dèu senyor... calien aquests plàstics a la part davantera?? Qui ha estat el dissenyador...?? :shock: :shock: :shock:
http://motos.coches.net/noticias/noveda ... 3-nono.htm

El problema és que seguirà tenint adeptes, seguidors de la marca i gent que la compri pel fet de que sigui una GS... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Bones!!!
M'he permés fer un petit retoc per veure el resultat... i així treure-li el frontal aquest tipo "batman"...
Personalment la trobo més encertada!

Fins aviat!
M'he permés fer un petit retoc per veure el resultat... i així treure-li el frontal aquest tipo "batman"...
Personalment la trobo més encertada!

Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Amb el BATmorro, podien llaurar ;)
A mi també " m´agrada" una mica més aixi...
A mi també " m´agrada" una mica més aixi...
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Carles" post="214074"]El problema és que seguirà tenint adeptes, seguidors de la marca i gent que la compri pel fet de que sigui una GS... :twisted: :twisted: :twisted:
[/quote]
aixo no es problema home !!! aixo es gust per l'autentic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i veus ,com lo cortes no quita lo valiente el teu disseny tambe m'agrada ;)
[/quote]
aixo no es problema home !!! aixo es gust per l'autentic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i veus ,com lo cortes no quita lo valiente el teu disseny tambe m'agrada ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
El que sorpren es que a Intermot no s´hagi dit res de la resta de la gama R de BMW
Vull dir que han fet el nou motor... i no el posen de moment a
R1200R
R1200RT
R1200HP
o una nova edició de la R1200ST
:shock: :shock: :shock: :shock: :eyes
Vull dir que han fet el nou motor... i no el posen de moment a
R1200R
R1200RT
R1200HP
o una nova edició de la R1200ST
:shock: :shock: :shock: :shock: :eyes
Ex ...moltes coses
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Kpeps, parles de la moto Audi/Ducati? ;) :D
Certament aquest restiling té coses bones i algunes que caldrà veure en directe!
Promet per la futura F900GS que sortirà d'aqui a uns anys!
Fa uns posts en Randy comentava que no veia clar la part de darrera per agafar-se o collar la maleta, potser en aquesta imatge s'observa el que volia dir:

Per cert, en aquesta imatge, tant el bec, com les tapes del radiador es veuen molt forçades estèticament! No creieu? :-o
Certament aquest restiling té coses bones i algunes que caldrà veure en directe!
Promet per la futura F900GS que sortirà d'aqui a uns anys!
Fa uns posts en Randy comentava que no veia clar la part de darrera per agafar-se o collar la maleta, potser en aquesta imatge s'observa el que volia dir:

Per cert, en aquesta imatge, tant el bec, com les tapes del radiador es veuen molt forçades estèticament! No creieu? :-o
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 8:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
l'he tret d'un altre foro,pero perque veieu el que dic.
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214084"]l'he tret d'un altre foro,pero perque veieu el que dic.
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_...1200_GS_ES.pdf[/quote]
No es pot obrir Josep
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_...1200_GS_ES.pdf[/quote]
No es pot obrir Josep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="STELVIO 00" post="214085"][quote user="Kpeps" post="214084"]l'he tret d'un altre foro,pero perque veieu el que dic.
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_...1200_GS_ES.pdf[/quote]
No es pot obrir Josep[/quote]
mira ara ;)
es el dossier de prensa la gent no se d'on treu aquestes coses i las penja tan depresa :eyes :eyes
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_...1200_GS_ES.pdf[/quote]
No es pot obrir Josep[/quote]
mira ara ;)
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Amb tans de chips et donaran un telefon de contacta directa amb algun tècnic de BMW ¿ :mrgreen: ?, per cert pe a que un 170-17 al darrera, per fer ¿pistes?, o llanta 19 al davant per fer "asfalt", no quadra, veritablement m'estic fent vell
i vinga CV, per a que en voldrem tants de CV i CC en maquines per fer ruta si no s'aprofiten :roll:
...V...
i vinga CV, per a que en voldrem tants de CV i CC en maquines per fer ruta si no s'aprofiten :roll:
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="XaviTwin" post="214092"]i vinga CV, per a que en voldrem tants de CV i CC en maquines per fer ruta si no s'aprofiten :roll: [/quote]
Bones!!!
Si noi... cada vegada més, sinó disposa de més de 120CV potser no acaba de funcionar del tot bé! Però vaja, suposo que s'han d'adaptar al mercat i si el mercat ho demana...
Fins aviat!
Bones!!!
Si noi... cada vegada més, sinó disposa de més de 120CV potser no acaba de funcionar del tot bé! Però vaja, suposo que s'han d'adaptar al mercat i si el mercat ho demana...
Fins aviat!

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214062"][quote user="Prony" post="214047"]El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.[/quote]però que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganes que tens de tenir-ne una........[/quote] Josep, no es falsedat en cap sentit, us aprecio i vull per qualsevol de vosaltres la satisfacció que desitjo per mi. Es clar que m'agradaria tenir-ne una però:
En aquest nivell de preus actualment hi ha, per fortuna, mes models per escollir que un any enrere.
Segur que dinàmicament es l'èxtasi.
La impaciència no em permetria esperar-me tants mesos.
En les imatges li trobo un no-se-qué, segur que al natural es preciosa.
[quote user="Kpeps" post="214084"]http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf[/quote] Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla......
La meva "BH" tenia una palanca al mig i es podia plegar per fer-la cabre al maleter del Seat 124. Allò si que era tecnologia sense floritures. Avui en dia es molt fàcil agafar un becari, posar-lo davant d'un PC i dir-li, "Ves escrivint el que se't passi pel cap fins l'hora de plegar."
En aquest nivell de preus actualment hi ha, per fortuna, mes models per escollir que un any enrere.
Segur que dinàmicament es l'èxtasi.
La impaciència no em permetria esperar-me tants mesos.
En les imatges li trobo un no-se-qué, segur que al natural es preciosa.
[quote user="Kpeps" post="214084"]http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf[/quote] Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla......
La meva "BH" tenia una palanca al mig i es podia plegar per fer-la cabre al maleter del Seat 124. Allò si que era tecnologia sense floritures. Avui en dia es molt fàcil agafar un becari, posar-lo davant d'un PC i dir-li, "Ves escrivint el que se't passi pel cap fins l'hora de plegar."
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
La tindrem que provar, de totes maneres m'agrada mes aquest model, aviat veurem les carreteres farcides de noves GS...les regalen???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nova GS rodan per Àfrica
Nova GS rodan per Àfrica
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214073"]
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.
.........
no t'ho prenguis a mal home, aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys.......[/quote]
Kpeps, amb tot l'apreci i estima que et tinc, deixe'm discutir-te un parell de coses, i sempre parlant de la meva total desconeixença del món de les motos, que n'estic segur que tu n'entens molt més que jo. Ja m'agradaria saber el què saps tu! :D
PRIMER:
Segons l'enllaç que has posat tu , aquest.....http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf
....diu el seguent:
-La geometría del Telelever fue modificada, considerando la utilización de la
nueva R 1200 GS. Ahora es más fina y se logró optimizar su funcionamiento,
de por sí ya excelente. Manteniéndose la rigidez, fue posible reducir el
diámetro del tubo de guía del Telelever de 41 a 37 milímetros.
-El ángulo del eje de la dirección es de 64,5 grados, ligeramente mayor que en la versión
anterior.
-Sin embargo, la longitud del brazo oscilante sí experimentó un aumento
considerable. Antes era de 535,6 milímetros (desde el punto de giro del brazo
hasta el centro del eje de la rueda posterior), mientras que ahora es de
588 milímetros.
Ara et faig una pregunta: tu realment creus que la nova GS serà tan fàcil de portar com l'antiga? :shock: Jo sincerament crec que no.
No dubto que la casa mare BMW té bons inotables enguinyers i han fet milers de proves imilions de kilòmetres abans de provar el producte final al mercat, però a mi, que repeteixo, no n'entenc haire de motos, sols una mica, no em quadra tot això que he posat adalt.
SEGÓN:
Perquè TOT està controlat electrònicament? Perquè tot passa pel famós i alhora desconegut per la gent CAN-BUS? :shock:
Un paio aventurer que estigui perdut al bell mig de Mongòlia té problemes electrònics que l'impedeixen continuar més enllà. Què ha de fer? :shock: Portar-lo al taller del primer poble que vegin? I per on comença a mirar l'avaria el pobre mongol? :roll:
TERCER:
Perquè ha de inventar-se una mesura de pneumàtics nous? :shock: De la mida 120/70-19 a Neumaticos.online, el portal de pneumàtics més gran de internet, sols hi han quatre models, tots de carretera!
De la mida 170/60 R17 n'hi han molts més, però tots de carretera. I de barats, res, al ser una mida fora de lo comú. Qui posa un pneumàtic de carretera a una GS? Els pots comptar amb una mà. :shock:
Què vol dir això? Que BMW ha revolucionat el mercat dels pneumàtics, i ara l'última paraula la tenen les fàbriques, a veure què fabriquen per la nova GS.
QUART: BMW no ha inventat res. Sols que s'aprofita de la patent del telelever i del paralever. Hauria de mirar a l'oficina virtual de patents si el bóxer també està patentat, crec que si.
RESUM: BMW ha vist que la nova Tiger Explorer ha fet molt de mal, i ara intenta fer veure que és molt millor i avançada que la Triumph.
Tot això -repeteixo- ho dic des del meu punt de vista i que no té que ser compratit necessàriament per ningú, sols és el MEU punt de vista. I acabo dient que la nova GS no serà dolenta, al contrari, es continuarà venent com sempre, però......les coses clares. :cerv
P.D: No em renyis ara. :crys :tremolant :crys :tremolant
jo lo unic que puc dir,es que si dinamicament va com l'actual, no tindra rival altre cop,el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.
.........
no t'ho prenguis a mal home, aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys.......[/quote]
Kpeps, amb tot l'apreci i estima que et tinc, deixe'm discutir-te un parell de coses, i sempre parlant de la meva total desconeixença del món de les motos, que n'estic segur que tu n'entens molt més que jo. Ja m'agradaria saber el què saps tu! :D
PRIMER:
Segons l'enllaç que has posat tu , aquest.....http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf
....diu el seguent:
-La geometría del Telelever fue modificada, considerando la utilización de la
nueva R 1200 GS. Ahora es más fina y se logró optimizar su funcionamiento,
de por sí ya excelente. Manteniéndose la rigidez, fue posible reducir el
diámetro del tubo de guía del Telelever de 41 a 37 milímetros.
-El ángulo del eje de la dirección es de 64,5 grados, ligeramente mayor que en la versión
anterior.
-Sin embargo, la longitud del brazo oscilante sí experimentó un aumento
considerable. Antes era de 535,6 milímetros (desde el punto de giro del brazo
hasta el centro del eje de la rueda posterior), mientras que ahora es de
588 milímetros.
Ara et faig una pregunta: tu realment creus que la nova GS serà tan fàcil de portar com l'antiga? :shock: Jo sincerament crec que no.
No dubto que la casa mare BMW té bons inotables enguinyers i han fet milers de proves imilions de kilòmetres abans de provar el producte final al mercat, però a mi, que repeteixo, no n'entenc haire de motos, sols una mica, no em quadra tot això que he posat adalt.
SEGÓN:
Perquè TOT està controlat electrònicament? Perquè tot passa pel famós i alhora desconegut per la gent CAN-BUS? :shock:
Un paio aventurer que estigui perdut al bell mig de Mongòlia té problemes electrònics que l'impedeixen continuar més enllà. Què ha de fer? :shock: Portar-lo al taller del primer poble que vegin? I per on comença a mirar l'avaria el pobre mongol? :roll:
TERCER:
Perquè ha de inventar-se una mesura de pneumàtics nous? :shock: De la mida 120/70-19 a Neumaticos.online, el portal de pneumàtics més gran de internet, sols hi han quatre models, tots de carretera!
De la mida 170/60 R17 n'hi han molts més, però tots de carretera. I de barats, res, al ser una mida fora de lo comú. Qui posa un pneumàtic de carretera a una GS? Els pots comptar amb una mà. :shock:
Què vol dir això? Que BMW ha revolucionat el mercat dels pneumàtics, i ara l'última paraula la tenen les fàbriques, a veure què fabriquen per la nova GS.
QUART: BMW no ha inventat res. Sols que s'aprofita de la patent del telelever i del paralever. Hauria de mirar a l'oficina virtual de patents si el bóxer també està patentat, crec que si.
RESUM: BMW ha vist que la nova Tiger Explorer ha fet molt de mal, i ara intenta fer veure que és molt millor i avançada que la Triumph.
Tot això -repeteixo- ho dic des del meu punt de vista i que no té que ser compratit necessàriament per ningú, sols és el MEU punt de vista. I acabo dient que la nova GS no serà dolenta, al contrari, es continuarà venent com sempre, però......les coses clares. :cerv
P.D: No em renyis ara. :crys :tremolant :crys :tremolant


- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214073"]el preu.....dons estara en linea de la d'ara sense el dte,ni mes ni menys.
aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys......[/quote]
Jo no he acabat de llegir tota la parrafada, però amb un cop d'ull una mica per sobre, no he sabut veure quines son aquestes innovacions tecnològiques i aquests gadgets que dius que tant faran envellir les altres???
-Un nou telelever o paralelever, no és una innovació, és una cosa ja existent, de dubtós funcionament, i que després de 8 anys ja era hora de que ho milloressin.
-Uns radiadors d'aigua, tampoc és cap innovació, simplement és l'evolució que han hagut de fer per poder mantenir a la venta un motor de 90 anys.
En aquest aspecte, una innovació hagués estat treure ja un motor com déu mana, (que a sobre en d'altres models funcionen a la perfecció) i evitar aquest fimbreig i tremolors que tiren la moto cap a la dreta i que a mes de 4000 rpm no es gens agradable d'anar-hi.
Hi ha motos neo-clasiques, que porten carburadors de mentida per assemblar-se més a les originials, aquesta era una altre opció innovadora que tenien, montar un bon motor, i deixar les "mamelles" perquè els nostàlgics els hi agrada.
-Els llums de Led, tot i que m'ha semblat llegir que tampoc son de serie, això si que ho trovo una cosa bona, interesant a nivell de seguretat i estèticament agradable a la vista, tot i que no és cap novetat, ja hi ha motos que els porten.
Però a part d'això, quines son les grans coses? Portarà regulador de velocitat? Portarà diferents mapes de potència? El funcionament serà suau o continuarà marxant a la dreta com fins ara? Alguna cosa que les altres no tinguin? Perquè l'accelerador electrònic ho porten totes, el control de tracció també, inclús la Ducati porta les suspensions electròniques, què hi ha que sigui tant i tant innovadora?
Ja dic que estèticament, de costat és molt resultona i m'agrada, de morro no tant (tot i que les lineas anguloses i definides no sé a qui han copiat, que sempre es queixen que a ells els copien, i ara resulta que lo que ja hi ha és un trencament estètic), però si realment val com a mínim com la d'ara, no porta descomptes, i a sobre de nou en nou ja hi tenim de posar una cúpula ( amb la que porta, se'n riuen de la gent al igual que d'altres marques) pack comfort, pack seguretat, pack visibilitat, la ràdio i la sogra, etc........ si que farà envellir 5 o 6 anys la resta de models que hi ha ara al mercat, però no per les seves super innovacions, sinó per el seu super preu que serà de 3 a 4 mil euros més que la resta a igualtat de condicions.
Segurament el dia que decideixi tornar a cambiar, aquesta estarà a la llista, però ha d'anar molt i molt bé i ser molt i molt suau aquest nou boxer, i que els comentaris que senti de la majoria dels seus propietaris siguin molt diferents als d'ara, perquè si no, ja em treuré el mono si puc amb la RT, sempre hi quant no porti 2 mesos al taller com aquest estiu.... :crys
Pep, evidentment no és una cosa personal, són les meves conclusions i opinions, potser una mica cremat de veure "moros bmeubistes" en d'altres foros. El pròxim dia que ens veiem ho discutim tot fent unes cerveses, i comq ue segur que ja l'hauràs provat, ja ens explicaràs el què.
Salutacions!!!
aquesta maquina te tanta innovacio tecnologica i tants gadgets que fan envellir lo que ara hi ha al mercat 5 o 6 anys......[/quote]
Jo no he acabat de llegir tota la parrafada, però amb un cop d'ull una mica per sobre, no he sabut veure quines son aquestes innovacions tecnològiques i aquests gadgets que dius que tant faran envellir les altres???
-Un nou telelever o paralelever, no és una innovació, és una cosa ja existent, de dubtós funcionament, i que després de 8 anys ja era hora de que ho milloressin.
-Uns radiadors d'aigua, tampoc és cap innovació, simplement és l'evolució que han hagut de fer per poder mantenir a la venta un motor de 90 anys.
En aquest aspecte, una innovació hagués estat treure ja un motor com déu mana, (que a sobre en d'altres models funcionen a la perfecció) i evitar aquest fimbreig i tremolors que tiren la moto cap a la dreta i que a mes de 4000 rpm no es gens agradable d'anar-hi.
Hi ha motos neo-clasiques, que porten carburadors de mentida per assemblar-se més a les originials, aquesta era una altre opció innovadora que tenien, montar un bon motor, i deixar les "mamelles" perquè els nostàlgics els hi agrada.
-Els llums de Led, tot i que m'ha semblat llegir que tampoc son de serie, això si que ho trovo una cosa bona, interesant a nivell de seguretat i estèticament agradable a la vista, tot i que no és cap novetat, ja hi ha motos que els porten.
Però a part d'això, quines son les grans coses? Portarà regulador de velocitat? Portarà diferents mapes de potència? El funcionament serà suau o continuarà marxant a la dreta com fins ara? Alguna cosa que les altres no tinguin? Perquè l'accelerador electrònic ho porten totes, el control de tracció també, inclús la Ducati porta les suspensions electròniques, què hi ha que sigui tant i tant innovadora?
Ja dic que estèticament, de costat és molt resultona i m'agrada, de morro no tant (tot i que les lineas anguloses i definides no sé a qui han copiat, que sempre es queixen que a ells els copien, i ara resulta que lo que ja hi ha és un trencament estètic), però si realment val com a mínim com la d'ara, no porta descomptes, i a sobre de nou en nou ja hi tenim de posar una cúpula ( amb la que porta, se'n riuen de la gent al igual que d'altres marques) pack comfort, pack seguretat, pack visibilitat, la ràdio i la sogra, etc........ si que farà envellir 5 o 6 anys la resta de models que hi ha ara al mercat, però no per les seves super innovacions, sinó per el seu super preu que serà de 3 a 4 mil euros més que la resta a igualtat de condicions.
Segurament el dia que decideixi tornar a cambiar, aquesta estarà a la llista, però ha d'anar molt i molt bé i ser molt i molt suau aquest nou boxer, i que els comentaris que senti de la majoria dels seus propietaris siguin molt diferents als d'ara, perquè si no, ja em treuré el mono si puc amb la RT, sempre hi quant no porti 2 mesos al taller com aquest estiu.... :crys
Pep, evidentment no és una cosa personal, són les meves conclusions i opinions, potser una mica cremat de veure "moros bmeubistes" en d'altres foros. El pròxim dia que ens veiem ho discutim tot fent unes cerveses, i comq ue segur que ja l'hauràs provat, ja ens explicaràs el què.
Salutacions!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.