[quote user="Prony" post="214153"][quote user="Kpeps" post="214062"][quote user="Prony" post="214047"]El que si tinc clar es que desitjo a tots i cadascun dels companys que la comprin, que en frueixin molt i que quedin ben contents de la adquisició.[/quote]però que fals !!!!!! jajjajajajaa,las ganes que tens de tenir-ne una........[/quote] Josep, no es falsedat en cap sentit, us aprecio i vull per qualsevol de vosaltres la satisfacció que desitjo per mi. Es clar que m'agradaria tenir-ne una però:
En aquest nivell de preus actualment hi ha, per fortuna, mes models per escollir que un any enrere.
Segur que dinàmicament es l'èxtasi.
La impaciència no em permetria esperar-me tants mesos.
En les imatges li trobo un no-se-qué, segur que al natural es preciosa.
[quote user="Kpeps" post="214084"]
http://www.enake.net/varios/pdf/BMW_Mot ... _GS_ES.pdf[/quote] Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla......
La meva "BH" tenia una palanca al mig i es podia plegar per fer-la cabre al maleter del Seat 124. Allò si que era tecnologia sense floritures. Avui en dia es molt fàcil agafar un becari, posar-lo davant d'un PC i dir-li, "Ves escrivint el que se't passi pel cap fins l'hora de plegar."[/quote]
k bo jejejejejeje
ara be, la tecnologia esta, vulguem o no, però a uns preus de 15 a 20.000€ a mi personalment k m'esperin assegut, aquestes "Trail" cada vegada s'assemblen mes a una GT i per tal, abans em compro una GT, caram que be que va la FJR pel mateix preu se les ventila de lluny
...V...