"Polis" Fent El Burro
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
"Polis" Fent El Burro
Osti, hi aquests son els que vetllen per la nostra seguretat ? :eyes
[youtube]Mnx0n9XPcOE[/youtube]
[youtube]Mnx0n9XPcOE[/youtube]
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: "Polis" Fent El Burro
Bones!!!
Ho van treure ahir a TV3... què hi farem, partint de la base de que hauria de ser una institució que doni exemple en tot moment, no tinc gaire més a dir! :roll: :roll: :roll:
Tampoc generalitzem ara, eh! No cal ficar a tot el colectiu al mateix sac! Que com tot en aquesta vida... esperem que la gran majoria sigui professional. :| :| :|
Fins aviat!
Ho van treure ahir a TV3... què hi farem, partint de la base de que hauria de ser una institució que doni exemple en tot moment, no tinc gaire més a dir! :roll: :roll: :roll:
Tampoc generalitzem ara, eh! No cal ficar a tot el colectiu al mateix sac! Que com tot en aquesta vida... esperem que la gran majoria sigui professional. :| :| :|
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Circula tot tipus de teorias al respecte. De moment estan sancionats oficialment per l´ajuntament de Cerdanyola del Vallés.
El més inversemblant es que ho facin public i ja hi han rumors de que qui ho ha fet es una ex-parella d´un policia.
No esta bé que ho facin, però que a sobre ho facin public :eyes :eyes
El més inversemblant es que ho facin public i ja hi han rumors de que qui ho ha fet es una ex-parella d´un policia.
No esta bé que ho facin, però que a sobre ho facin public :eyes :eyes
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
No sé com dir-ho...
No ho trobo cap pecat capital. S'ho han passat bé una estona i algú els ha fet la putada.
No crec que mereixin cap sanció exemplar, una bona bronca i avall que fa baixada.
No ho trobo cap pecat capital. S'ho han passat bé una estona i algú els ha fet la putada.
No crec que mereixin cap sanció exemplar, una bona bronca i avall que fa baixada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ho vaig veure a la tv, vaig trobar la mesura tambè un pel exagerada.
Preferiria mès aquests que no us que es fan els amargats, i els falçament responsables.
Però en fi, deu ser que els seus superiors encara estan mès amargats que ells i els fot. :mrgreen:
Preferiria mès aquests que no us que es fan els amargats, i els falçament responsables.
Però en fi, deu ser que els seus superiors encara estan mès amargats que ells i els fot. :mrgreen:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
pel que han explicat, un dels dos esta en proces de divorci, i la futura ex, ha sigut qui la penjat
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Xavier" post="214234"]No sé com dir-ho...
No crec que mereixin cap sanció exemplar, una bona bronca i avall que fa baixada.[/quote]
+1
No crec que mereixin cap sanció exemplar, una bona bronca i avall que fa baixada.[/quote]
+1
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Prefereixo aquests que no els de les porres a les manis. Ara també ja els hi val...
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="214234"]No sé com dir-ho...
Xavier, anem a especular............... si ets tu el que vas al cotxe fent el mateix que fan ells, i ells et veuen i et fan aturar, creus que et foteran només una bona bronca ??
Xavier, anem a especular............... si ets tu el que vas al cotxe fent el mateix que fan ells, i ells et veuen i et fan aturar, creus que et foteran només una bona bronca ??
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Eva" post="214242"][quote user="Xavier" post="214234"]No sé com dir-ho...
[quote user="Vendetta" post="214240"]Ho vaig veure a la tv, vaig trobar la mesura tambè un pel exagerada.
Però en fi, deu ser que els seus superiors encara estan mès amargats que ells i els fot. :mrgreen:[/quote]
Completament d'acord amb tots dos +1 i +1
[quote user="Vendetta" post="214240"]Ho vaig veure a la tv, vaig trobar la mesura tambè un pel exagerada.
Però en fi, deu ser que els seus superiors encara estan mès amargats que ells i els fot. :mrgreen:[/quote]
Completament d'acord amb tots dos +1 i +1
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 6:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
No voldrian coneixa a alguna noia del Pe Pe que va penjar un video picant?
Compartir la carretera
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A la que han de jutjar és a una ex d'un que va robar el vídeo del PC de l'ex i sense el seu consentiment el va penjar a YouTube, tot per fer-li mal. Els polis, aviam, en aquells moments no tenien res a fer, tampoc n'hi ha per tant. Hi han estudis que diuen que si una jornada laboral dura vuit hores, les efectives sols són unes tres hores de treball real, i parlem de tots els àmbits.
Parlant de vídeos m'agrada més el de les russes de Serebro. :ban :ban :ban
[YOUTUBE]jmIeIKmWsX0[/YOUTUBE]
Parlant de vídeos m'agrada més el de les russes de Serebro. :ban :ban :ban
[YOUTUBE]jmIeIKmWsX0[/YOUTUBE]

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="214256"]A la que han de jutjar és a una ex d'un que va robar el vídeo del PC de l'ex i sense el seu consentiment el va penjar a YouTube, tot per fer-li mal. Els polis, aviam, en aquells moments no tenien res a fer, tampoc n'hi ha per tant. Hi han estudis que diuen que si una jornada laboral dura vuit hores, les efectives sols són unes tres hores de treball real, i parlem de tots els àmbits.[/quote]
Que no tenien res a fer ? Suposo que «serve & protect», no ? :enfaduu
Si ho fan quan han acabat la feina, que fotin el que vulguin ... es clar que si els veu un altre «poli» els fotrà una multa i els saltaran alguns punts del carnet, vaja, com ens pasaria a la resta d'humans.
Perquè no ho fas un dia al seu davant a veure que et diuen ?
No sé ... potser s'apuntes a la festa ... feina poca :b9 :b9 :b9
Que no tenien res a fer ? Suposo que «serve & protect», no ? :enfaduu
Si ho fan quan han acabat la feina, que fotin el que vulguin ... es clar que si els veu un altre «poli» els fotrà una multa i els saltaran alguns punts del carnet, vaja, com ens pasaria a la resta d'humans.
Perquè no ho fas un dia al seu davant a veure que et diuen ?
No sé ... potser s'apuntes a la festa ... feina poca :b9 :b9 :b9
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="214250"][quote user="Eva" post="214242"][quote user="Xavier" post="214234"]No sé com dir-ho...
+1
si ens enxampen a nosaltres una bona multa i a ells els volen fer fora de per vida de la seva feina, crec que seria un preu massa elevat per fer el borinot. Un any sense carnet i a oficines i ja veuras com escarmenta
+1
si ens enxampen a nosaltres una bona multa i a ells els volen fer fora de per vida de la seva feina, crec que seria un preu massa elevat per fer el borinot. Un any sense carnet i a oficines i ja veuras com escarmenta
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Randy-650" post="214256"] Parlant de vídeos m'agrada més el de les russes de Serebro. :ban :ban :ban [/quote]
ONDIAAA!!!!! I TANT QUE SI!!!!!!!!!!!
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Sergi3" post="214241"]pel que han explicat, un dels dos esta en proces de divorci, i la futura ex, ha sigut qui la penjat
:cerv[/quote]
Tela de ser aixì, i no van a buscar la ex? aquesta si que deu ser perillosa per la societat. :mrgreen:
Logicament moooolt millor el de les russes.
:cerv[/quote]
Tela de ser aixì, i no van a buscar la ex? aquesta si que deu ser perillosa per la societat. :mrgreen:
Logicament moooolt millor el de les russes.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 11:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Randy-650" post="214256"] Parlant de vídeos m'agrada més el de les russes de Serebro. :ban :ban :ban[/quote]
Sip... no t'ho negarem!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sip... no t'ho negarem!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Minino
- Presentats
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:666 Jo el que no entenc és la banda musical aquí hi ha tongo,,,,,, crec que la cançó en si ha de ser aquesta,,, SEGUR
"Escoltar SENCERA"
Que creu el que viuen en aquest poble,,,,,,,,,,, per on queda
(marcho pal bar a ver si viene una patrulla)
[youtube]F5szfl-TnR4[/youtube]
(marcho pal bar aver si viene una patrulla)
"Escoltar SENCERA"
Que creu el que viuen en aquest poble,,,,,,,,,,, per on queda
(marcho pal bar a ver si viene una patrulla)
[youtube]F5szfl-TnR4[/youtube]
(marcho pal bar aver si viene una patrulla)
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="STELVIO 00" post="214244"][quote user="Xavier" post="214234"]No sé com dir-ho...
Xavier, anem a especular............... si ets tu el que vas al cotxe fent el mateix que fan ells, i ells et veuen i et fan aturar, creus que et foteran només una bona bronca ??[/quote]
Probablement no, però no em fotran fora de la feina i ells faran la seva. Tots som humans. Almenys jo, alguna vegada he fet el "burro" a la feina.
També haig de dir que m'he trobat amb polis que m'han avisat i no m'han multat.
Ara bé, voto pel video de les noies. No hi ha color.
Xavier, anem a especular............... si ets tu el que vas al cotxe fent el mateix que fan ells, i ells et veuen i et fan aturar, creus que et foteran només una bona bronca ??[/quote]
Probablement no, però no em fotran fora de la feina i ells faran la seva. Tots som humans. Almenys jo, alguna vegada he fet el "burro" a la feina.
També haig de dir que m'he trobat amb polis que m'han avisat i no m'han multat.
Ara bé, voto pel video de les noies. No hi ha color.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Sense cap comentari,,,,,, per no estar estressat i fer el ruc

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..