La KDD ... doncs una monyada ... només vam agafar el marró una mica després de l'alba i pràcticament no vam tornar a l'asfalt (excepte un parell de petits enllaços) fins a 10 minuts abans de vespre.
La ruta va enllaçar Portainé, St Joan de l'Erm, la Rabassa i Lles / Aransa, passant a més de 2.000 metres al menys en 4 ocasions, amb un total d'uns 150-160 km. I és de les que prometen diverses edicions!
Carlber ens ha preparat una sortida perfecta en tots els sentits: la ruta impressionant, bellíssima, per moments em sentia fora del món amb aquests paisatges i camins. El menjar i el restaurant un deu, Carlber es va ocupar de tot per no tenir més que arribar i posar-nos a menjar, ia sobre tot boníssim i en quantitat, i ha estat pendent de tot.
No puc més que donar-li de nou les gràcies per una sortida tan estupenda. A més en el que em toca (yo Nina), per fi la moto està perfectament posada a punt i he pogut gaudir cada minut de la ruta, en comptes d'estar preocupada per si es calaba, s'accelera, es puja més el ralentí ... el meu mecànic mereix un altre agraïment perquè me la va posar a punt contrarellotge, tot i que em dóna que Fazer va haver de ser molt convincent i ara li deu una, perquè l'alternativa a no poder anar amb vosaltres era sortir de botigues amb les noies, i al meu marit li entraven suors freds amb la idea de deixar-me amb les amigues i la Visa un dia sencer a Andorra.
La pizzeria de la nit, un altre deu. Tot boníssim i el servei impecable. Fins i tot per als seguidors del picant, allò picava de 00!!
Snowbiker comprovant si Carlber coneix la ruta amb detall.
L'endemà comença la ruta pels búnquers de la guerra civil a Villamur. És un espai que han restaurat , formant part d'un recorregut específic. Molt interessant i el perfecte inici d'una meravellosa jornada.
Comencem a agafar altura fins arribar als 2500 m deixant de llarg la primera estació d'esquí. Les vistes sobre tot el Pirineu català i part de l'aragonès són increïbles. Les pistes d'alta muntanya no tenen res a envejar a les dels Alps.
Totes les motos són boniques, però Jaumev ha tingut molt bon gust en la meva opinió a l'hora de preparar la seva. I a més de bonica, tira molt.
Jo estava feliç i Fazer doblement per tenir-me al seu costat i la visa controlada
Totes les motos juntes
I els motards també
Em recorda molt a Stella Alpina.
Anem baixant i el paisatge va canviant i més sec i polsegós.
No hem fet fotos del menjar perquè estàvem morts de gana, però tot va sortir genial, i per un més encara.
Carlber ens va seguir guiant a la recerca de la estació per unes rutes impressionants, algunes de les quals formen part de recorreguts d'esquí de fons .
El guia
Un luxe poder gaudir d'aquestes motos en camins com aquests
I la nit se'ns tirava, així que vam acabar la ruta en una altra estació d'esquí i Carlber ens tenia preparat la rebuda amb banda de música i tot :_)
Un cap de setmana per recordar.
Més fotos i cròniques aquí http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... -edici%F3n!
Y més fotos nostres aqui https://plus.google.com/photos/10683639 ... 9559756113
Link al àlbum complet de fotos