Com ens ha quedat? Parlo en plural perqué ha sigut feina d'uns quants.
Nova KTM 690 "Adventure"
Moderador: Airald
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Nova KTM 690 "Adventure"
Ahir vam anar a provar l'evolució adventure de la KTM 690 d'en Dani.
Com ens ha quedat? Parlo en plural perqué ha sigut feina d'uns quants.

Com ens ha quedat? Parlo en plural perqué ha sigut feina d'uns quants.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Si preguntes de com ha quedat?
Et diré: ben plena de fang!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja va dir-me l'Enric que anava molt bé i que havia quedat força xula i és ben cert!
Però, voldria preguntar: la cúpula davantera tant alta, no tapa molt la visió per fer offroad? o només ho sembla que sigui tant alta.
Et diré: ben plena de fang!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja va dir-me l'Enric que anava molt bé i que havia quedat força xula i és ben cert!
Però, voldria preguntar: la cúpula davantera tant alta, no tapa molt la visió per fer offroad? o només ho sembla que sigui tant alta.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2012 2:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Home, es alta.
Jo no l'he provat massa, però no sembla que hagi de molestar tant.
Totes les motos de raids tenen aquest tipus de cupula.
A més la teoria diu que s'ha de conduir mirant lluny i no aprop de la roda no ? , en off-road encara més ja que hi han mes obstacles per localitzar.
A mes cal pensar que vas molta estona conduint de peus.
En Dani no hi va trobar cap problema!
Jo no l'he provat massa, però no sembla que hagi de molestar tant.
Totes les motos de raids tenen aquest tipus de cupula.
A més la teoria diu que s'ha de conduir mirant lluny i no aprop de la roda no ? , en off-road encara més ja que hi han mes obstacles per localitzar.
A mes cal pensar que vas molta estona conduint de peus.
En Dani no hi va trobar cap problema!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Bona pinta!
La pintada... regular...
Jo l'hagués fet d'unalra manera.. més canyera...
No la veig gaire desproporcionada. SI mireu les 450 de rally i fins i tot la nova Honda CRF Rally acabada de presentar, veureu que pels aparells de navegació i control ja és això, ja...
Però cadascú...
Salut
La pintada... regular...
Jo l'hagués fet d'unalra manera.. més canyera...
No la veig gaire desproporcionada. SI mireu les 450 de rally i fins i tot la nova Honda CRF Rally acabada de presentar, veureu que pels aparells de navegació i control ja és això, ja...
Però cadascú...
Salut
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Mmmmmmmmmmm
Impressionant !!!
Precisament Dissabte estàvem parlant de la falta de la nostra/meva moto ideal al mercat actual. Tot parlant de la nova KTM 1190.
Les maxi-trail s'estan convertint en uns armaris miralls, massa asfàltics.... fins i tot per mi :D
Les petites mono (Tipus Xt ) es queden una mica curtes per carretera (perdona Vili :mrgreen: )
La meva manera d'entendre el trail inclou força carretera, però amb la possibilitat de fer alguna pista de tant en tant. Que et permeti arribar a llocs que d'altra manera no seria possible, que et permeti disfrutar de la conducció per pista , de les derrapades, de passar per algún bassal , ..... però que no em faci patir en excés, que no hi hagi talls massa dificils que m'impedeixis de gaudir-ne. En fi, lo que seria trail monyes :lol:
No em calen grans prestacions off, però si que no vagis patint per la moto en cada sotrac o saltet que faci.
Amb el què la cosa es limita , ara mateix, amb la GS 800 i la Tiger petita. Si deixen de far la 990 Adv .... :crys
Tot i això crec que 200 Kg encara són massa pels que som petits i maldestres :oops: i d'això em queixo.
Una moto bicilindrica, d'uns 700 cc , amb el pes reduït sobre els 170/180 Kg màxim i amb una mica de pantalla per poder fer talls llargs de carretera amb confort.
El què seria la Teneré petita, pero bicilindrica .... ;)
Això que heu "creat" també s'hi acosta !! potser es passa una mica per la banda off (pel meu us) però ha quedat molt guapa.
Salut
Impressionant !!!
Precisament Dissabte estàvem parlant de la falta de la nostra/meva moto ideal al mercat actual. Tot parlant de la nova KTM 1190.
Les maxi-trail s'estan convertint en uns armaris miralls, massa asfàltics.... fins i tot per mi :D
Les petites mono (Tipus Xt ) es queden una mica curtes per carretera (perdona Vili :mrgreen: )
La meva manera d'entendre el trail inclou força carretera, però amb la possibilitat de fer alguna pista de tant en tant. Que et permeti arribar a llocs que d'altra manera no seria possible, que et permeti disfrutar de la conducció per pista , de les derrapades, de passar per algún bassal , ..... però que no em faci patir en excés, que no hi hagi talls massa dificils que m'impedeixis de gaudir-ne. En fi, lo que seria trail monyes :lol:
No em calen grans prestacions off, però si que no vagis patint per la moto en cada sotrac o saltet que faci.
Amb el què la cosa es limita , ara mateix, amb la GS 800 i la Tiger petita. Si deixen de far la 990 Adv .... :crys
Tot i això crec que 200 Kg encara són massa pels que som petits i maldestres :oops: i d'això em queixo.
Una moto bicilindrica, d'uns 700 cc , amb el pes reduït sobre els 170/180 Kg màxim i amb una mica de pantalla per poder fer talls llargs de carretera amb confort.
El què seria la Teneré petita, pero bicilindrica .... ;)
Això que heu "creat" també s'hi acosta !! potser es passa una mica per la banda off (pel meu us) però ha quedat molt guapa.
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
...doncs jo crec que per això que dius, la 990 és ideal.
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2012 4:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Fjodor" post="214519"]
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Si, si ..... S'hi acosta molt :mrgreen: però deixaran de fer-la per la nova 1.190
Per això m'agrada força aquesta 690 "Adventure"
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Si, si ..... S'hi acosta molt :mrgreen: però deixaran de fer-la per la nova 1.190
Per això m'agrada força aquesta 690 "Adventure"
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Be, ara de moment no tenim res més... esperem a provar la 1190...
Un xic més rutera, però... ja veurem què permet fer...
Alajuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Un xic més rutera, però... ja veurem què permet fer...
Alajuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Tiramilles" post="214512"]Home, es alta.
Jo no l'he provat massa, però no sembla que hagi de molestar tant.
Totes les motos de raids tenen aquest tipus de cupula.
A més la teoria diu que s'ha de conduir mirant lluny i no aprop de la roda no ? , en off-road encara més ja que hi han mes obstacles per localitzar.
A mes cal pensar que vas molta estona conduint de peus.
En Dani no hi va trobar cap problema![/quote]
Jordi, si tens tota la raó, però semblava molt alta i per això ho deia!
De totes maneres si fas raids i vas ràpid està clar que has de mirar més enllà, però si fas pistes, corriols i demés per aqui, sempre cal mirar més a prop, no?
És el que volia dir amb 'alta?'
Salut
Jo no l'he provat massa, però no sembla que hagi de molestar tant.
Totes les motos de raids tenen aquest tipus de cupula.
A més la teoria diu que s'ha de conduir mirant lluny i no aprop de la roda no ? , en off-road encara més ja que hi han mes obstacles per localitzar.
A mes cal pensar que vas molta estona conduint de peus.
En Dani no hi va trobar cap problema![/quote]
Jordi, si tens tota la raó, però semblava molt alta i per això ho deia!
De totes maneres si fas raids i vas ràpid està clar que has de mirar més enllà, però si fas pistes, corriols i demés per aqui, sempre cal mirar més a prop, no?
És el que volia dir amb 'alta?'
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Ha quedat molt maca, però voleu dir que a la primera caiguda el carenat no se'n va a parir mones? :shock:
Ah! I un parafangs alt potser la faria encara més 'endurera'.
Ah! I un parafangs alt potser la faria encara més 'endurera'.


- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Albert_KTM" post="214517"]Mmmmmmmmmmm
Impressionant !!!
Precisament Dissabte estàvem parlant de la falta de la nostra/meva moto ideal al mercat actual. Tot parlant de la nova KTM 1190.
Les maxi-trail s'estan convertint en uns armaris miralls, massa asfàltics.... fins i tot per mi :D
Les petites mono (Tipus Xt ) es queden una mica curtes per carretera (perdona Vili :mrgreen: )
Home una mica mes "Xixa" a l'XT no li aniria malament no,jeje..
La meva manera d'entendre el trail inclou força carretera, però amb la possibilitat de fer alguna pista de tant en tant. Que et permeti arribar a llocs que d'altra manera no seria possible, que et permeti disfrutar de la conducció per pista , de les derrapades, de passar per algún bassal , ..... però que no em faci patir en excés, que no hi hagi talls massa dificils que m'impedeixis de gaudir-ne. En fi, lo que seria trail monyes :lol:
No em calen grans prestacions off, però si que no vagis patint per la moto en cada sotrac o saltet que faci.
Amb el què la cosa es limita , ara mateix, amb la GS 800 i la Tiger petita. Si deixen de far la 990 Adv .... :crys
Tot i això crec que 200 Kg encara són massa pels que som petits i maldestres :oops: i d'això em queixo.
Una moto bicilindrica, d'uns 700 cc , amb el pes reduït sobre els 170/180 Kg màxim i amb una mica de pantalla per poder fer talls llargs de carretera amb confort.
El què seria la Teneré petita, pero bicilindrica .... ;)
Això que heu "creat" també s'hi acosta !! potser es passa una mica per la banda off (pel meu us) però ha quedat molt guapa.
Jo tambe penso que aquesta KTM es mes per OFF que ON,de fet es la moto ideal per tenir de 2a moto i dedicarla nomes per fer rutes OFF,llastima que la meva butxaca no estigui per gaires alegries
Salut[/quote]
Albert,em sembla que som forces els que tenim els mateixos pensaments sobre el concepte de moto trail ideal.
Impressionant !!!
Precisament Dissabte estàvem parlant de la falta de la nostra/meva moto ideal al mercat actual. Tot parlant de la nova KTM 1190.
Les maxi-trail s'estan convertint en uns armaris miralls, massa asfàltics.... fins i tot per mi :D
Les petites mono (Tipus Xt ) es queden una mica curtes per carretera (perdona Vili :mrgreen: )
Home una mica mes "Xixa" a l'XT no li aniria malament no,jeje..
La meva manera d'entendre el trail inclou força carretera, però amb la possibilitat de fer alguna pista de tant en tant. Que et permeti arribar a llocs que d'altra manera no seria possible, que et permeti disfrutar de la conducció per pista , de les derrapades, de passar per algún bassal , ..... però que no em faci patir en excés, que no hi hagi talls massa dificils que m'impedeixis de gaudir-ne. En fi, lo que seria trail monyes :lol:
No em calen grans prestacions off, però si que no vagis patint per la moto en cada sotrac o saltet que faci.
Amb el què la cosa es limita , ara mateix, amb la GS 800 i la Tiger petita. Si deixen de far la 990 Adv .... :crys
Tot i això crec que 200 Kg encara són massa pels que som petits i maldestres :oops: i d'això em queixo.
Una moto bicilindrica, d'uns 700 cc , amb el pes reduït sobre els 170/180 Kg màxim i amb una mica de pantalla per poder fer talls llargs de carretera amb confort.
El què seria la Teneré petita, pero bicilindrica .... ;)
Això que heu "creat" també s'hi acosta !! potser es passa una mica per la banda off (pel meu us) però ha quedat molt guapa.
Jo tambe penso que aquesta KTM es mes per OFF que ON,de fet es la moto ideal per tenir de 2a moto i dedicarla nomes per fer rutes OFF,llastima que la meva butxaca no estigui per gaires alegries
Salut[/quote]
Albert,em sembla que som forces els que tenim els mateixos pensaments sobre el concepte de moto trail ideal.
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Randy deixa estar el prafang que prou feina ha donat aquest jajajaja
Doncs jo trobo que per sortir el cap de setmana a fer el cabra, una sortida d'uns dos o tres dies de off i fins hi tot viatges al nord d'africa i paisos de l'est aquesta moto no te rival
i en mans d'en Dani menys :D :D :D :D :D :D
Doncs jo trobo que per sortir el cap de setmana a fer el cabra, una sortida d'uns dos o tres dies de off i fins hi tot viatges al nord d'africa i paisos de l'est aquesta moto no te rival
i en mans d'en Dani menys :D :D :D :D :D :D
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Bon trasto.....no m'agrada el parafangs, pero una gran maquina. Ja començo a tenir ganes de porkejar pel fang.
Salut i fang!!!!!!!!!!
Salut i fang!!!!!!!!!!
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Fjodor" post="214519"]...doncs jo crec que per això que dius, la 990 és ideal.
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Sento dir que no estic gens d´acord amb tu ( de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar ( que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Sento dir que no estic gens d´acord amb tu ( de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar ( que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Jo l'he provat i va com un pinzell... bon cop de gàs no notes gaires inercies i frena molt bé, només per fer 4 camins ja m'hi vaig veure molt bé.
L'estètica m'agrada, amb el dipòsit safari de 14l a davant (24L en total) es podria dir que es la succesora de la 640Adv però millorada, més lleugera i potent. Les suspensions van de vici, i es que tot el conjunt està molt ben aconseguit.
La careta si que fà patir una mica en càs de caiguda, però es com tot, suposo que amb aquesta moto tampoc es va tant a "sac" com amb una 450 ni tens tantes temptacions de fer trialeres.
Enhorabona i bona feina que sé que hi heu invertit moltes hores i els resultats s'ho valen.
Salut ;)
L'estètica m'agrada, amb el dipòsit safari de 14l a davant (24L en total) es podria dir que es la succesora de la 640Adv però millorada, més lleugera i potent. Les suspensions van de vici, i es que tot el conjunt està molt ben aconseguit.
La careta si que fà patir una mica en càs de caiguda, però es com tot, suposo que amb aquesta moto tampoc es va tant a "sac" com amb una 450 ni tens tantes temptacions de fer trialeres.
Enhorabona i bona feina que sé que hi heu invertit moltes hores i els resultats s'ho valen.
Salut ;)
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
Sento dir que no estic gens d´acord amb tu (de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
QUINA MANIA TENIU A COMPARAR-ME LA 990 ADV AMB LA 800 GS... QUE NO S'ASSEMBLEN EN RES, NI TENEN RES A VEURE... SÓN CONCEPTES TOTALMENT DIFERENTS. (ÉS CLAR QUE SI, SEMPRE DE BON ROLLO, HOME...) HO SENTO PERÒ LA 990, MOTO DERIVADA MÉS DIRECTAMENT DE LA COMPETICIÓ QUE HI HA AL MERCAT, EN TOT CAS SERIA UNA CALAIXERA. T'ASSEGURO QUE D'ARMARI NO EN TÉ RES. I ET PERMET ALEGRIES EN OFF QUE ALTRES, A NO SER QUE SIGUI EN MANS MOLT EXPERTES, NI HO SOMIES.
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar (que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
NO HI HA MOTO PER VIATJAR D'ENDURO. ÉS ENDURO O ÉS PER VIATJAR. I LA QUE S'HI ACOSTA MÉS A AQUESTA DUALITAT, SI O SI, ÉS LA 990 ADVENTURE...
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
NO, SÓN DE RALLY, FEIA UNA IRONIA EN EL COMENTARI... SÓN PATAS NEGRAS, PER CÓRRER, O SI ET SOBRA LA PASTA, PER PASSAR-HO BÉ...
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
700? A VEURE... SI EL PROBLEMA ÉS DE PES, QUE HI TÉ A VEURE LA CILINDRADA? DE 700 A 990 VAS IGUAL... EL QUE PASSA ÉS QUE LES MOTOS DE 1000 BICILÍNDRIQUES LA MAJORIA D'USUARIS LES FAN SERVIR PER FER ASFALT, I LES FAN VOLUMINOSES, I GROSSES... EXCEPTE UNA.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
BÉ, CADASCÚ TÉ LA SEVA CONFIGURACIÓ PERFECTA... JO EL QUE ET PUC DIR ÉS QUE COM QUE FER-TE LA MOTO A MIDA VAL MASSA PASTA, HAS DE MIRAR QUE ES VEN JA FET... COM A MOLT CANVIAR ALGUN ACCESSORI, PERÒ JA SAPS...
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
A AQUESTES ALÇADES M'IMPORTA UN CARAJU EL MERCAT. HEM SIGUT QUATRE QUE ENS HEM COMPRAT LA 950, O LA 990... I T'ASSEGURO QUE M'IMPORTA MÉS TENIR LA MÀQUINA QUASI PERFECTA PEL MEU GUST I ESTIL, QUE BARALLAR-ME AMB COSES D'ALTRES MARQUES... JO VAIG AMB LA MEVA I PER CADA UNA DE LES MEVES HI HA 300 GS... MILLOR PER BMW, PERÒ JO VAIG CONVENÇUT I SÉ EL QUE TINC I EL QUE PORTO, I TAMBÉ COM HO FAIG SERVIR...
ARA VEUREM AQUESTA 1190, QUE EVIDENTMENT EXIGIRÀ MÉS CURA EN OFF... QUAN LA PROVI EM MANIFESTARÉ...
QUINA MANIA TENIU A COMPARAR-ME LA 990 ADV AMB LA 800 GS... QUE NO S'ASSEMBLEN EN RES, NI TENEN RES A VEURE... SÓN CONCEPTES TOTALMENT DIFERENTS. (ÉS CLAR QUE SI, SEMPRE DE BON ROLLO, HOME...) HO SENTO PERÒ LA 990, MOTO DERIVADA MÉS DIRECTAMENT DE LA COMPETICIÓ QUE HI HA AL MERCAT, EN TOT CAS SERIA UNA CALAIXERA. T'ASSEGURO QUE D'ARMARI NO EN TÉ RES. I ET PERMET ALEGRIES EN OFF QUE ALTRES, A NO SER QUE SIGUI EN MANS MOLT EXPERTES, NI HO SOMIES.
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar (que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
NO HI HA MOTO PER VIATJAR D'ENDURO. ÉS ENDURO O ÉS PER VIATJAR. I LA QUE S'HI ACOSTA MÉS A AQUESTA DUALITAT, SI O SI, ÉS LA 990 ADVENTURE...
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
NO, SÓN DE RALLY, FEIA UNA IRONIA EN EL COMENTARI... SÓN PATAS NEGRAS, PER CÓRRER, O SI ET SOBRA LA PASTA, PER PASSAR-HO BÉ...
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
700? A VEURE... SI EL PROBLEMA ÉS DE PES, QUE HI TÉ A VEURE LA CILINDRADA? DE 700 A 990 VAS IGUAL... EL QUE PASSA ÉS QUE LES MOTOS DE 1000 BICILÍNDRIQUES LA MAJORIA D'USUARIS LES FAN SERVIR PER FER ASFALT, I LES FAN VOLUMINOSES, I GROSSES... EXCEPTE UNA.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
BÉ, CADASCÚ TÉ LA SEVA CONFIGURACIÓ PERFECTA... JO EL QUE ET PUC DIR ÉS QUE COM QUE FER-TE LA MOTO A MIDA VAL MASSA PASTA, HAS DE MIRAR QUE ES VEN JA FET... COM A MOLT CANVIAR ALGUN ACCESSORI, PERÒ JA SAPS...
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
A AQUESTES ALÇADES M'IMPORTA UN CARAJU EL MERCAT. HEM SIGUT QUATRE QUE ENS HEM COMPRAT LA 950, O LA 990... I T'ASSEGURO QUE M'IMPORTA MÉS TENIR LA MÀQUINA QUASI PERFECTA PEL MEU GUST I ESTIL, QUE BARALLAR-ME AMB COSES D'ALTRES MARQUES... JO VAIG AMB LA MEVA I PER CADA UNA DE LES MEVES HI HA 300 GS... MILLOR PER BMW, PERÒ JO VAIG CONVENÇUT I SÉ EL QUE TINC I EL QUE PORTO, I TAMBÉ COM HO FAIG SERVIR...
ARA VEUREM AQUESTA 1190, QUE EVIDENTMENT EXIGIRÀ MÉS CURA EN OFF... QUAN LA PROVI EM MANIFESTARÉ...
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Fjodor" post="214603"]Sento dir que no estic gens d´acord amb tu (de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
QUINA MANIA TENIU A COMPARAR-ME LA 990 ADV AMB LA 800 GS... QUE NO S'ASSEMBLEN EN RES, NI TENEN RES A VEURE... SÓN CONCEPTES TOTALMENT DIFERENTS. (ÉS CLAR QUE SI, SEMPRE DE BON ROLLO, HOME...) HO SENTO PERÒ LA 990, MOTO DERIVADA MÉS DIRECTAMENT DE LA COMPETICIÓ QUE HI HA AL MERCAT, EN TOT CAS SERIA UNA CALAIXERA. T'ASSEGURO QUE D'ARMARI NO EN TÉ RES. I ET PERMET ALEGRIES EN OFF QUE ALTRES, A NO SER QUE SIGUI EN MANS MOLT EXPERTES, NI HO SOMIES.
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar (que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
NO HI HA MOTO PER VIATJAR D'ENDURO. ÉS ENDURO O ÉS PER VIATJAR. I LA QUE S'HI ACOSTA MÉS A AQUESTA DUALITAT, SI O SI, ÉS LA 990 ADVENTURE...
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
NO, SÓN DE RALLY, FEIA UNA IRONIA EN EL COMENTARI... SÓN PATAS NEGRAS, PER CÓRRER, O SI ET SOBRA LA PASTA, PER PASSAR-HO BÉ...
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
700? A VEURE... SI EL PROBLEMA ÉS DE PES, QUE HI TÉ A VEURE LA CILINDRADA? DE 700 A 990 VAS IGUAL... EL QUE PASSA ÉS QUE LES MOTOS DE 1000 BICILÍNDRIQUES LA MAJORIA D'USUARIS LES FAN SERVIR PER FER ASFALT, I LES FAN VOLUMINOSES, I GROSSES... EXCEPTE UNA.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
BÉ, CADASCÚ TÉ LA SEVA CONFIGURACIÓ PERFECTA... JO EL QUE ET PUC DIR ÉS QUE COM QUE FER-TE LA MOTO A MIDA VAL MASSA PASTA, HAS DE MIRAR QUE ES VEN JA FET... COM A MOLT CANVIAR ALGUN ACCESSORI, PERÒ JA SAPS...
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
A AQUESTES ALÇADES M'IMPORTA UN CARAJU EL MERCAT. HEM SIGUT QUATRE QUE ENS HEM COMPRAT LA 950, O LA 990... I T'ASSEGURO QUE M'IMPORTA MÉS TENIR LA MÀQUINA QUASI PERFECTA PEL MEU GUST I ESTIL, QUE BARALLAR-ME AMB COSES D'ALTRES MARQUES... JO VAIG AMB LA MEVA I PER CADA UNA DE LES MEVES HI HA 300 GS... MILLOR PER BMW, PERÒ JO VAIG CONVENÇUT I SÉ EL QUE TINC I EL QUE PORTO, I TAMBÉ COM HO FAIG SERVIR...
ARA VEUREM AQUESTA 1190, QUE EVIDENTMENT EXIGIRÀ MÉS CURA EN OFF... QUAN LA PROVI EM MANIFESTARÉ...[/quote]
Ui, i escrius en verd?
Que per alguna casualitat et decantes cap a Kawasaki? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
QUINA MANIA TENIU A COMPARAR-ME LA 990 ADV AMB LA 800 GS... QUE NO S'ASSEMBLEN EN RES, NI TENEN RES A VEURE... SÓN CONCEPTES TOTALMENT DIFERENTS. (ÉS CLAR QUE SI, SEMPRE DE BON ROLLO, HOME...) HO SENTO PERÒ LA 990, MOTO DERIVADA MÉS DIRECTAMENT DE LA COMPETICIÓ QUE HI HA AL MERCAT, EN TOT CAS SERIA UNA CALAIXERA. T'ASSEGURO QUE D'ARMARI NO EN TÉ RES. I ET PERMET ALEGRIES EN OFF QUE ALTRES, A NO SER QUE SIGUI EN MANS MOLT EXPERTES, NI HO SOMIES.
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar (que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
NO HI HA MOTO PER VIATJAR D'ENDURO. ÉS ENDURO O ÉS PER VIATJAR. I LA QUE S'HI ACOSTA MÉS A AQUESTA DUALITAT, SI O SI, ÉS LA 990 ADVENTURE...
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
NO, SÓN DE RALLY, FEIA UNA IRONIA EN EL COMENTARI... SÓN PATAS NEGRAS, PER CÓRRER, O SI ET SOBRA LA PASTA, PER PASSAR-HO BÉ...
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
700? A VEURE... SI EL PROBLEMA ÉS DE PES, QUE HI TÉ A VEURE LA CILINDRADA? DE 700 A 990 VAS IGUAL... EL QUE PASSA ÉS QUE LES MOTOS DE 1000 BICILÍNDRIQUES LA MAJORIA D'USUARIS LES FAN SERVIR PER FER ASFALT, I LES FAN VOLUMINOSES, I GROSSES... EXCEPTE UNA.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
BÉ, CADASCÚ TÉ LA SEVA CONFIGURACIÓ PERFECTA... JO EL QUE ET PUC DIR ÉS QUE COM QUE FER-TE LA MOTO A MIDA VAL MASSA PASTA, HAS DE MIRAR QUE ES VEN JA FET... COM A MOLT CANVIAR ALGUN ACCESSORI, PERÒ JA SAPS...
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?
A AQUESTES ALÇADES M'IMPORTA UN CARAJU EL MERCAT. HEM SIGUT QUATRE QUE ENS HEM COMPRAT LA 950, O LA 990... I T'ASSEGURO QUE M'IMPORTA MÉS TENIR LA MÀQUINA QUASI PERFECTA PEL MEU GUST I ESTIL, QUE BARALLAR-ME AMB COSES D'ALTRES MARQUES... JO VAIG AMB LA MEVA I PER CADA UNA DE LES MEVES HI HA 300 GS... MILLOR PER BMW, PERÒ JO VAIG CONVENÇUT I SÉ EL QUE TINC I EL QUE PORTO, I TAMBÉ COM HO FAIG SERVIR...
ARA VEUREM AQUESTA 1190, QUE EVIDENTMENT EXIGIRÀ MÉS CURA EN OFF... QUAN LA PROVI EM MANIFESTARÉ...[/quote]
Ui, i escrius en verd?
Que per alguna casualitat et decantes cap a Kawasaki? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
No, és color merda d'oca... :lol:
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Això no vol dir que no vagin beeeee... ja ho se. A MI NO M'AGRADEN...
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Això no vol dir que no vagin beeeee... ja ho se. A MI NO M'AGRADEN...
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Fjodor" post="214628"]No, és color merda d'oca... :lol:
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Això no vol dir que no vagin beeeee... ja ho se. A MI NO M'AGRADEN...[/quote]
Sense anim de tocar els collons..o si...
Tots els comentaris són respectables i tots tenim dret a mostrar la nosta opinió, només m'agradaria trencar una llança a favor dels missatges positius i constructius siguin per dir el que sigui.
Ca fer saber amb tanta convicció que no t'agraden?
PD: Torno a repetir que tothom pot dir el que vulgui, només es una reflexió.
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Això no vol dir que no vagin beeeee... ja ho se. A MI NO M'AGRADEN...[/quote]
Sense anim de tocar els collons..o si...
Tots els comentaris són respectables i tots tenim dret a mostrar la nosta opinió, només m'agradaria trencar una llança a favor dels missatges positius i constructius siguin per dir el que sigui.
Ca fer saber amb tanta convicció que no t'agraden?
PD: Torno a repetir que tothom pot dir el que vulgui, només es una reflexió.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
...quin índex de susceptibil.litat... :???:
He dit alguna cosa malament? He atacat algú?
Jo no sé si tu ho fas com dius, però jo no vull mai tocar els collons a ningú... ni ho faig, em sembla.
Com si es volen cagar en mi... me'n ric, jo.
Que t'ho has près malament? em sap greu, tiu... no és pas la meva intenció. Tothom diu la seva, no?
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
:|
He dit alguna cosa malament? He atacat algú?
Jo no sé si tu ho fas com dius, però jo no vull mai tocar els collons a ningú... ni ho faig, em sembla.
Com si es volen cagar en mi... me'n ric, jo.
Que t'ho has près malament? em sap greu, tiu... no és pas la meva intenció. Tothom diu la seva, no?
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
:|
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 2:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.