Qué trist... que trist que és que un poble 40.000 habitants tingui un index de consum mitjà de "ratlles" més elevat que Nova York!!!
Ho podeu veure aqui...
Fins aviat!
Moderador: Airald
No pot ser i no m´ho crec!!!!! :shock: lo de Miranda de Ebro, a més a més com ho poden comprovar ????carles ha escrit:Bones!!!
Qué trist... que trist que és que un poble 40.000 habitants tingui un index de consum mitjà de "ratlles" més elevat que Nova York!!!![]()
![]()
![]()
Ho podeu veure aqui...
Fins aviat!
????????????????????????????????????????????Bravo ha escrit:No m'agrada que a aquest foro es parli de politica, però ja que ho feu, us diré que penso que generalitzant amb el "toros, sol y paella" feu lo mateix que fan els "espanyolistes" quan parlen dels "polacos" i dels "catalanes peseteros". Parlar-ne de tanta gent utilitzant la reducció minimalista del tòpic nomès pot portar a l'absurd. Jo sòc català de Córdoba i ni m'agrada la paella, ni m'agrada el sol ni m'agraden els toros.
No saludo, que estic cabrejat.
Company, no m'has entés el que volia dir jo. Em venia a referir que els espanyols som coneguts arreu del món per la paella, els toros i el sol. I ara sols falta que ens coneguin per el tema aquest que parlaven. :evil:Bravo ha escrit:....us diré que penso que generalitzant amb el "toros, sol y paella" feu lo mateix que fan els "espanyolistes" quan parlen dels "polacos" i dels "catalanes peseteros"....
I com per no ser-ho... si els pisos que fa 5 anys valien 20 milions ara valen 50... com per no crèixer econòmicament, a costa de tenir al pais hipotecat!!!!sharky ha escrit:A hores d'ara es el pais de la Unió Europea que té mes creixement economic.....