VENUDA--Venc Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak Full Equip

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

VENUDA--Venc Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak Full Equip

Entrada Autor: JoanCG » dc. oct. 03, 2012 8:33 am

Tot i que encara no sé què m’agafaré (segueixo volent un motor amb forces tatanos, una moto lleugera i que ergonòmicament no sigui “RR”), de moment poso en venta la meva “segona” Multistrada, la Pikes Peak.

D’opcionals, porta més del que se li pot posar, ja ho veureu al anunci si li doneu un cop d’ull.

La veritat és que a no ser que em sorprenguin molt (que ja podria ser), les noves KTM Adventure (què lleugera!!), i la nova BMW R1250GS, de moment tot apunta a que, potser “tripitiré” moto...

http://motos.coches.net/ocasion/ducati/ ... 169241.htm

Salut!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2012 2:31 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Venc Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak Full Equip

Entrada Autor: Ra-mon » dj. oct. 04, 2012 7:41 am

Sort en la Venda Joan ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 04, 2012 8:21 am

A veure si te´n surts aviat, sort !!!
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. oct. 04, 2012 9:15 am

Vaja maquinon, nano!!!!!
Com és que te la vens?
Però si és la reostia, això!!!

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. oct. 04, 2012 10:31 am

[quote user="Fjodor" post="214217"]Vaja maquinon, nano!!!!!
Com és que te la vens?
Però si és la reostia, això!!![/quote]

Per què la venc? Obvia però complicada pregunta.

Primer i més important: la passió irracional e incontrolada que sento caps a aquest incontrolables i endimoniats engendres de dues rodes.

Segon i menys important: Auto-Justificacions amb arguments pseudo-científiquics:

En el seu moment, vaig repetir Multistrada 1200 (aquesta és la segona que tinc) en comptes de una GS , una Yamaha ST o una KTM 990 bàsicament per cinc motius, dels quals, en els nous models que just ara surten ja només en queda 1 i mig:

-Potència de més de 125Cv (poques vegades pujo de 6000rpm la moto, però puntualment entro al circuit a fer tandes i faig algun port de muntanya “ràpid”)

-Suspensions Electròniques (és com el canvi automàtic dels cotxes, quan t’hi acostumes ho vols per sempre més, i l’utilitzo molt, tant anant de pressa per la rigidesa necessària, com pel confort en carreteres destrossades).

-Mida de pneumàtic de darrera ample (no m’agrada gens donar acceleracions en rectes. Només frueixo obrint a fons anant inclinat, ja veus. I per tal de fer això amb més de 125Cv, necessites més de 150mm d’amplada. Ara surten en 170mm).

-Soroll contingut. Aquí em vaig equivocar, ja que el que porta de sèrie, dins uns límits, ho és, de contingut. Però li vaig posar a la Pikes Peak el sistema integral de col•lectors, escapament, filtres i centraleta Ducati Corse, i a no ser que li posi el DBKiller més restrictor que tinc, en fa massa. I si li poso el DBkiller restrictor perd 10Cv. Em vaig equivocar, repeteixo.

-Ergonomía. És una moto italiana, i faig 1,90m i més de 100Kgs, jo. Quedo una mica encaixat, el que no és problema per viatjar, però en conducció esportiva, tot i haver modificat alguna cosa en la moto, al canviar de marxes em queda la posició del peu molt forçada a fer “puntes” per no tocar amb el peu a terra inclinant, i al cap de molta estona fent ports de muntanya acaba essent emprenyador.

-Pes contingut (ja que jo peso..., jeje)

Però repeteixo, que les motos, al igual que per a la majoria de vosaltres, son la meva passiò, i si no hi perdo gaire en la venda, doncs...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 10:35 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. oct. 04, 2012 10:43 am

:lol: :lol: :lol:

Té collons... cap dels teus arguments m'ha convençut...

Jo trobo que és una màquina brutal, i et val per tot...

No sé, cadascú té les seves raons... jo no canviaria la 990 ADV per cap, per mi és la millor.

Ara em començare a mirar aquesta 1190 ADV, a veure què passa... però els calers...

Es que la MST Pikes Peak és la meva segona opció... no perque la vulgui comprar, ja que ara no puc... a més, per la KTM no crec que la canviés... però els que tenim aquest tipus de moto minoritària sabem molt bé el que volem...

Ara ja n'hi hauran amb 150 CV i donuts al darrera....

Què tens pensat?

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. oct. 04, 2012 11:22 am

Doncs tinc pensat, justament aquestes tres alternatives:

-KTM 1190: La més lleugera, tot i que no porta les suspensions aquestes electróniques
-BMW 1200GS: NO tant lleuregra, però entenc que serà una màquina excelent
-Tripitir Multistrada: Ja dic que n'estic enamorat, i si no em fos una mica "petita" de dimensions, ni ho dubtaria.

Ja veurem. Dolç problema, la veritat.

Salut!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. oct. 04, 2012 12:47 pm

[quote user="JoanCG" post="214230"]Doncs tinc pensat, justament aquestes tres alternatives:

-KTM 1190: La més lleugera, tot i que no porta les suspensions aquestes electróniques
-BMW 1200GS: NO tant lleuregra, però entenc que serà una màquina excelent
-Tripitir Multistrada: Ja dic que n'estic enamorat, i no em fos una mica "petita" de dimensions, ni ho dubtaria.

Ja veurem. Dolç problema, la veritat.

Salut!!![/quote]

La KTM si que portarà (dins de les opcions) unes suspensions electróniques.

A mi també m'encanta la Multistrada en general, i la Pikes Peak en particular :cool: Però tanta pasta ... Quin greu ser pobre :enfadat

Molta sort

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. oct. 04, 2012 2:19 pm

[quote user="Fjodor" post="214228"]:lol: :lol: :lol:

Es que la MST Pikes Peak és la meva segona opció... no perque la vulgui comprar, ja que ara no puc... a més, per la KTM no crec que la canviés... però els que tenim aquest tipus de moto minoritària sabem molt bé el que volem...

[/quote]
[quote user="Albert_KTM" post="214232"][quote user="JoanCG" post="214230"]

A mi també m'encanta la Multistrada en general, i la Pikes Peak en particular :cool: Però tanta pasta ... Quin greu ser pobre :enfadat

[/quote]

Nois!! Que si la voleu, i m'haguès de quedar la vostre, en parlem, eh? ;)
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 2:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. oct. 11, 2012 6:31 pm

Bones,

Em sembla que ja sé per on vas... al Solo Moto Actual d'aquesta setmana proven la "nova" versio 2013 de la Multistrada, que incorpora un nou sistema de suspensió "inteligent" que s'adapta a les diferents situacions i en el provador en diu meravelles (i això que encara no he acabat de llegir l'article).

O potser vaig errat? ;)

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. oct. 11, 2012 7:01 pm

[quote user="Leclerk" post="215032"]Bones,

Em sembla que ja sé per on vas... al Solo Moto Actual d'aquesta setmana proven la "nova" versio 2013 de la Multistrada, que incorpora un nou sistema de suspensió "inteligent" que s'adapta a les diferents situacions i en el provador en diu meravelles (i això que encara no he acabat de llegir l'article).

O potser vaig errat? ;)

Salut.[/quote]

No, no vas errat, és més: El mateix sistema que portarà la Ducati (em sembla que es bosch), també la portarà la nova BMW r1200GS, i per contra, a falta de confirmar, la KTM amb l'extra de suspensions EDS, sembla que serà com l'actual sistema de la meva, és a dir, electro-hidràulic, que és una meravella, però sense opció a "auto-modificar-se".

Segur que tot-hom i tot-don anirà igual de bé o malament amb un o altre sistema, però m'encanta, remenar i trastejar...

Salut!!!!

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. oct. 12, 2012 11:48 pm

Ostres aquesta màquina es podria dir que la vaig estrenar jo ... :mrgreen: ... com vaig gaudir fent Collsuspina !!! :eyes

Molta sort amb la venda ;) ... però veig que el problema més gran el tens en decidir la pròxima màquina !!! :twisted:

Salut !!! :cool:
Gas a la burra!!!

JoanCG
Presentats
Contacta:

Re: VENUDA--Venc Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak Full Equ

Entrada Autor: JoanCG » dv. nov. 16, 2012 2:43 pm

Ja està venuda. El nou propietari ja en venia d'una, del model antic, que per cert, l'he provat, i encara és més lleugera que la meva, va prou bé!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 16, 2012 4:03 pm

felicitats per la venda i ara a rumiar el que vindra :birracat :birracat que tens bon paladar !!!!
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. nov. 16, 2012 5:42 pm

[quote user="JoanCG" post="219341"]Ja està venuda. El nou propietari ja en venia d'una, del model antic, que per cert, l'he provat, i encara és més lleugera que la meva, va prou bé!![/quote]

Enhorabona ...i ara què ? :mrgreen:
Gas a la burra!!!

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. nov. 16, 2012 6:16 pm

Doncs suposo que a esperar les comparatives entre la r1200GS, i la KTM 1190 Adventure, aviam que diuen....

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. nov. 16, 2012 6:39 pm

[quote user="JoanCG" post="219355"]Doncs suposo que a esperar les comparatives entre la r1200GS, i la KTM 1190 Adventure, aviam que diuen....[/quote]

I de moment faràs roncar els termignoni de la MS1100 ... no està malament com a pas intermig !!! :okcat

Imatge
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”