Había pensat anar a fer un tomb aquest dissabte. En un principi és una sortideta matinera, tot i això, si s`hi apunta gent, es pot adaptar la ruta i els punts d'inici i final.
Salut a tots
Proposta inicial

Moderador: Airald
Si es que això de treballar és lo que te...... ja dic jo que no pot ser cosa bona... el treballar!!!!ruc.i.ruca.ts ha escrit:Ostres, miquel...!!
No pares, eh...
D'aquí a dos dies t'hauràs de canviar el nick...![]()
Ens sap molt greu, però aquest cop no et podem acompanyar...
El Carles es va fer mal ahir a la feina i demà al matí hem de tornar a anar al metge...
Esperem que no sigui res però, de moment, té un ull "a la virulé"... i així no es pot conduir...![]()
![]()
![]()
Potser diumenge ja s'hi veurà...???
Treballant....... Algo et devía dir que no se't va posar malament, i zas cop de colze a l'ull. :lol: :lol: :lol:ruc.i.ruca.ts ha escrit: El Carles es va fer mal ahir a la feina i demà al matí hem de tornar a anar al metge...
Esperem que no sigui res però, de moment, té un ull "a la virulé"... i així no es pot conduir...
in1til ha escrit:Dilluns dia 9/7 i dilluns dia 23/7 ??? No sé si podré demanar festa a la feina :lol: :lol:burruktala ha escrit: Això si, preparat i guarda força per sortir el dia 9 i el dia 23 que tinc lliure i penso proposar sortides...... però ja mateix!!!!!
Vols dir quelcom així... :box ? O bé així... :KO :KO :KO :KO ?in1til ha escrit:Treballant....... Algo et devía dir que se't va posar malament, i zas cop de colze a l'ull. :lol: :lol: :lol:ruc.i.ruca.ts ha escrit: El Carles es va fer mal ahir a la feina i demà al matí hem de tornar a anar al metge...
Esperem que no sigui res però, de moment, té un ull "a la virulé"... i així no es pot conduir...
Imagino que aquesta va per mi... Qui ha donat per suposat que hi anava?? Jo demà no sortiré pas, tinc feina a fer.ruc.i.ruca.ts ha escrit:Sort que no és massa llarga i no farà falta la "sonda" per l'altre Miquel...
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: