Flat Track,motos Catalanes
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Flat Track,motos Catalanes
mireu aquest web,quines motos mes xules ;) quina industria !!!
http://super7moto.com/directorio/index. ... track.html
http://super7moto.com/directorio/index. ... track.html
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Flat Track,motos Catalanes
molt bo l'article i molt recomanable on any sunday.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
strawman going straight to hell.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo recordo haver vist córrer l'Astro, i es pot dir que em va marcar molt, doncs ja em va convèncer que m'agradaven les motos. :oops:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Gracies per l´informació. Avui ja sé bastantes coses més i francament molt interesants.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Brutals. Sempre m'ha encantat el Dirt track i les seves màquines... totes catalanes!!
Els yankees amb això i el motocross s'ho han muntat de nassos, sempre...
Els yankees amb això i el motocross s'ho han muntat de nassos, sempre...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quan començava amb aixo de les motos fa anys recordo una frase que es deia, que era la conduccio a l'estil Americà,van ser una revolucio al mundial com diu el reportatge,lo que m'ha deixat mes sorpres es veure el xassis Rikman en aquest motor.
-
- Presentats
...i jo tenia un veí a Palau de Plegamans que tenia una ASTRO!!!!
Però ja fa anys que no sé res d'ell...
Però parlo de quan ...pels boscos i pels prats corrien quatre gats, la mar era més blava, la ginesta feia olor i encara no es parlava de televisió...
Però ja fa anys que no sé res d'ell...
Però parlo de quan ...pels boscos i pels prats corrien quatre gats, la mar era més blava, la ginesta feia olor i encara no es parlava de televisió...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2012 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aquesta és una de les que vaig veure córrer al canódrom de BCN l'any 19£¥:

Els que heu fet el curset d'Honda heu fet una mica de pràctiques amb les Honda CRF 150.

Els que heu fet el curset d'Honda heu fet una mica de pràctiques amb les Honda CRF 150.

- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Randy-650" post="215754"]Aquesta és una de les que vaig veure córrer al canódrom de BCN l'any 19£¥:

Els que heu fet el curset d'Honda heu fet una mica de pràctiques amb les Honda CRF 150.[/quote]
Ostras !!!!!
aquest es en Toni Elias Sr. amb la Derbi 250 Bicilindrica !!!!!!!!

Els que heu fet el curset d'Honda heu fet una mica de pràctiques amb les Honda CRF 150.[/quote]
Ostras !!!!!
aquest es en Toni Elias Sr. amb la Derbi 250 Bicilindrica !!!!!!!!
- Randy-650
- Presentats
El de la Derbi 2002? :roll:

- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="215758"]El de la Derbi 2002? :roll:[/quote]
exacte, es una evolució prototip d'aquell motor, pujat a 250 c.c.
en van fer un parell, 1 anava en aquesta moto de dirt-track i l'altre en un kart amb el que en Toni Sr. va esser diverses vegades Campió d'Espanya de Karting
exacte, es una evolució prototip d'aquell motor, pujat a 250 c.c.
en van fer un parell, 1 anava en aquesta moto de dirt-track i l'altre en un kart amb el que en Toni Sr. va esser diverses vegades Campió d'Espanya de Karting
- Randy-650
- Presentats
No ho sabia, veus? Gràcies per les aclaracions, Jordi. :D

-
- Presentats
Jo també vaig anar-hi!!!!!
Canòdrom Meridiana... però jo era molt petit!
Hi vaig anar amb el meu pare...
També hi havien els Muñoz, Jordi Elias, Albert Ribó, Florencio Elices, Toni Arcarons, Mingo Illa... i altres....
També hi havien els Muñoz, Jordi Elias, Albert Ribó, Florencio Elices, Toni Arcarons, Mingo Illa... i altres....
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="215765"]Jo també vaig anar-hi!!!!!
També hi havien els Muñoz, Jordi Elias, Albert Ribó, Florencio Elices, Toni Arcarons, Mingo Illa... i altres....[/quote]
exacte, bons temps aquells !!!!!!!! :lol:
També hi havien els Muñoz, Jordi Elias, Albert Ribó, Florencio Elices, Toni Arcarons, Mingo Illa... i altres....[/quote]
exacte, bons temps aquells !!!!!!!! :lol:
-
- Presentats
I tant.. jo començava a veure curses llavors...
I grans circuits que s'han perdut: Finestrelles, a Esplugues... Can Rabella, a Sant Cugat... el gran estimat de Gallecs, el de Les Franqueses d'en Sastre... el del Vallès, on vaig poder veure el mundial amb el meu ídol de llavors, Georges Jobé... encara hi ha circuit al Toll de Collsuspina?
I grans circuits que s'han perdut: Finestrelles, a Esplugues... Can Rabella, a Sant Cugat... el gran estimat de Gallecs, el de Les Franqueses d'en Sastre... el del Vallès, on vaig poder veure el mundial amb el meu ídol de llavors, Georges Jobé... encara hi ha circuit al Toll de Collsuspina?
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2012 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="215767"]I tant.. jo començava a veure curses llavors...
I grans circuits que s'han perdut: Finestrelles, a Esplugues... Can Rabella, a Sant Cugat... el gran estimat de Gallecs, el de Les Franqueses d'en Sastre... el del Vallès, on vaig poder veure el mundial amb el meu ídol de llavors, Georges Jobé... encara hi ha circuit al Toll de Collsuspina?[/quote]
no sé si existeix aquest circuit encara
com a curiositat, en aquells temps, feien també curses al Palau de Gel del FC.Barça, amb les Montesa Enduro H75, amb rodes de claus només a 1 costat. Allí també he vist correr-hi al Georges Jobé !!!
I grans circuits que s'han perdut: Finestrelles, a Esplugues... Can Rabella, a Sant Cugat... el gran estimat de Gallecs, el de Les Franqueses d'en Sastre... el del Vallès, on vaig poder veure el mundial amb el meu ídol de llavors, Georges Jobé... encara hi ha circuit al Toll de Collsuspina?[/quote]
no sé si existeix aquest circuit encara
com a curiositat, en aquells temps, feien també curses al Palau de Gel del FC.Barça, amb les Montesa Enduro H75, amb rodes de claus només a 1 costat. Allí també he vist correr-hi al Georges Jobé !!!
-
- Presentats
Aquestes no les recordo...
Es que jo en aquella època, aprenia a fer Trialsín amb l'Andreu Codina i estava liat amb el Moto Club Cingles de Bertí, entre enduro i motocross... un dels meus mestres va ser en Josep Figueras de Sant Feliu de Codines...
Començava a fer les meves pinyaredes als circuits d'Alella (era de sauló, brutal), La Roca, Castellbisbal, Sant Hilari, Roda de Ter (el que tenia el malograt amic Santi Piella al pantà de Sau, un circuit brutal)...
I pujava trialeres i feia enduro per Gallifa, Castellar, el Catafau, Moià, Vic...
Així vaig aprendre...
Es que jo en aquella època, aprenia a fer Trialsín amb l'Andreu Codina i estava liat amb el Moto Club Cingles de Bertí, entre enduro i motocross... un dels meus mestres va ser en Josep Figueras de Sant Feliu de Codines...
Començava a fer les meves pinyaredes als circuits d'Alella (era de sauló, brutal), La Roca, Castellbisbal, Sant Hilari, Roda de Ter (el que tenia el malograt amic Santi Piella al pantà de Sau, un circuit brutal)...
I pujava trialeres i feia enduro per Gallifa, Castellar, el Catafau, Moià, Vic...
Així vaig aprendre...