Amor Llunyà
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Amor Llunyà
Un soldat espanyol destinat a l'Iraq rep una carta de la seva nòvia des de Madrid. La carta deia el següent:
"Estimat Alberto.
Ja no puc continuar amb aquesta relació. La distància que ens separa és massa gran. He d'admetre que t'he estat infidel dues vegades des que et vas marxar i crec que ni tu ni jo ens mereixem això, ho sento.
Si us plau torna´m la foto que et vaig enviar.
Amb amor. Sofia."
El soldat, molt ferit, li va demanar a tots els seus companys que li regalessin fotos de les sevas núvies, germanes, amigues, ties, cosines, etc.
Juntament amb la foto de Sofia, va incloure totes aquestes altres fotos que havia recol · lectat dels seus amics.
Hi havia 57 fotos en el sobre i una nota que deia:
"Estimada Sofia.
Perdona, però no puc recordar qui cony ets. Si us plau, busca la teva foto en el paquet i em tornes la resta. " :mrgreen: :mrgreen:
"Estimat Alberto.
Ja no puc continuar amb aquesta relació. La distància que ens separa és massa gran. He d'admetre que t'he estat infidel dues vegades des que et vas marxar i crec que ni tu ni jo ens mereixem això, ho sento.
Si us plau torna´m la foto que et vaig enviar.
Amb amor. Sofia."
El soldat, molt ferit, li va demanar a tots els seus companys que li regalessin fotos de les sevas núvies, germanes, amigues, ties, cosines, etc.
Juntament amb la foto de Sofia, va incloure totes aquestes altres fotos que havia recol · lectat dels seus amics.
Hi havia 57 fotos en el sobre i una nota que deia:
"Estimada Sofia.
Perdona, però no puc recordar qui cony ets. Si us plau, busca la teva foto en el paquet i em tornes la resta. " :mrgreen: :mrgreen:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Amor Llunyà
:mrgreen: :mrgreen:
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
És d'això que en diuen intel.ligència militar?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Storm" post="215835"]És d'això que en diuen intel.ligència militar?[/quote]
Home, s´ha sortit prou bé ;)
Home, s´ha sortit prou bé ;)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
L' imaginació al poder :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.