La DGT Torna Els Punts!
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: La DGT Torna Els Punts!
No esta gens malament, encara els tinc tots , però a més d´un el fara feliç.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Aquests del govern ja no saben d'on treure més calers.
Felicito la iniciativa, :enfadat a partir d'ara els que s'ho puguin permetre, o sigui els de sempre, ja podran conduri borratxos, drogats i a 250kms/h, sota multa de 250€ per caa infracció....
Em sembla PATÈTIC!
Felicito la iniciativa, :enfadat a partir d'ara els que s'ho puguin permetre, o sigui els de sempre, ja podran conduri borratxos, drogats i a 250kms/h, sota multa de 250€ per caa infracció....
Em sembla PATÈTIC!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Encara que sé que hi ha gent que ha perdut punts per motius absurds i que tenen tota la raó en sentir-se enrabiats.
Encara que entenc que algú no estigui d'acord amb el que penso.
Tot i sabent que hi haurà gent que es pot sentir ofesa,
Això ho trobo un insult a tots els conductors que, en major o menor mesura, hem tingut un comportament correcte i respectuós vers les altres persones amb les que compartim carretera.
Et poden treure un parell, o tres o quatre punts per coses ben estúpides (anar a 85 en un lloc a 80, no dur cinturó, etc etc....) però als que els hji han retirat punts per posar la nostra vida en perill, per conduir sense estar temporalment incapacitat físicament, per saltar-se semàfors en vermell o per estacionar en àrees per a persones amb mobilitat reduïda, a tots aquests no els torno ni un sol punt fins que se'l hagin guanyat a base de suar sang.
Tots hem vist conductors (normalment son com clons "txumba-txumba") als quals la seva vida i la dels demès els importa un rave. Es cert?
Sento emprenyar a algú però això em sembla un catxondeo.
Jordi "Prony"
Encara que entenc que algú no estigui d'acord amb el que penso.
Tot i sabent que hi haurà gent que es pot sentir ofesa,
Això ho trobo un insult a tots els conductors que, en major o menor mesura, hem tingut un comportament correcte i respectuós vers les altres persones amb les que compartim carretera.
Et poden treure un parell, o tres o quatre punts per coses ben estúpides (anar a 85 en un lloc a 80, no dur cinturó, etc etc....) però als que els hji han retirat punts per posar la nostra vida en perill, per conduir sense estar temporalment incapacitat físicament, per saltar-se semàfors en vermell o per estacionar en àrees per a persones amb mobilitat reduïda, a tots aquests no els torno ni un sol punt fins que se'l hagin guanyat a base de suar sang.
Tots hem vist conductors (normalment son com clons "txumba-txumba") als quals la seva vida i la dels demès els importa un rave. Es cert?
Sento emprenyar a algú però això em sembla un catxondeo.
Jordi "Prony"
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Bé, segurament a alguns se'ls han tornat justament i a altres injustament, no tot és del mateix color :roll:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ja dic jo que estic mes maco callat!!! Fa cinc minuts que per Igualada m'acaben de fer la meva primera foto de radar. Anava a 108 on esta "casualment" limitat a 100.
Demà li foto foc al radar que tinc davant la fàbrica. Ho juro pel niño Jesús.
Ja m'han amargat el viatge a Vielha.
Ja m'han amargat el viatge a Vielha.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Prony" post="215963"]Ja dic jo que estic mes maco callat!!! Fa cinc minuts que per Igualada m'acaben de fer la meva primera foto de radar. Anava a 108 on esta "casualment" limitat a 100.
Ja m'han amargat el viatge a Vielha.[/quote]
N´hi ha molts que tenen una tolerancia del 10%, l´has vist ? o només tens la sensació ? O potser no anaves a 108
N´hi ha molts que tenen una tolerancia del 10%, l´has vist ? o només tens la sensació ? O potser no anaves a 108
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 20, 2012 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Prony" post="215963"]Ja dic jo que estic mes maco callat!!! Fa cinc minuts que per Igualada m'acaben de fer la meva primera foto de radar. Anava a 108 on esta "casualment" limitat a 100.
Jordi, si només has passat amb tant poca diferència de velocitat, dubto molt que t''hagi saltat. Si fos un de tram aleshores si em preocuparia, però un de normal no crec.
A més en cas de que te l'haguessis "petat" amb tant poca diferencia no et restarien pas punts.
Jordi, si només has passat amb tant poca diferència de velocitat, dubto molt que t''hagi saltat. Si fos un de tram aleshores si em preocuparia, però un de normal no crec.
A més en cas de que te l'haguessis "petat" amb tant poca diferencia no et restarien pas punts.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Et tinc -al menys fins ara- com el segón mototurista que més respecta els límits de velocitat, després de muà. :shock: Hauré de canviar el meu concepte.... :crys
Tal i com diuen espero que no sigui res, sempre hi ha el marge del 10% i potser més.
Et tinc -al menys fins ara- com el segón mototurista que més respecta els límits de velocitat, després de muà. :shock: Hauré de canviar el meu concepte.... :crys
Tal i com diuen espero que no sigui res, sempre hi ha el marge del 10% i potser més.