HA ACTUAT BÉ MAVERICK?
Moderador: Airald
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: HA ACTUAT BÉ MAVERICK?
[quote user="Bolero" post="215925"]Normalment quan hi han els pares pel mig.....
Jo de petit jugava a futbol (res de nivell....) i el mister deia, amb ironia es clar, que tots els jugadors haurien de ser fills de vidua. Un punt de rao no li faltava....[/quote]
aquí has donat al clau
especialment en aquesr cas, el pare, valdria més que s'hagues quedat a casa
Jo de petit jugava a futbol (res de nivell....) i el mister deia, amb ironia es clar, que tots els jugadors haurien de ser fills de vidua. Un punt de rao no li faltava....[/quote]
aquí has donat al clau
especialment en aquesr cas, el pare, valdria més que s'hagues quedat a casa
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jordi Pons" post="215931"][quote user="Bolero" post="215925"]Normalment quan hi han els pares pel mig.....
aquí has donat al clau
especialment en aquesr cas, el pare, valdria més que s'hagues quedat a casa[/quote]
Si, teniu raó, molts pares solen ser una mala influència pels fills :mrgreen:
aquí has donat al clau
especialment en aquesr cas, el pare, valdria més que s'hagues quedat a casa[/quote]
Si, teniu raó, molts pares solen ser una mala influència pels fills :mrgreen:
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Descònec si el nanu te rao o no, però amb el que ha fet s'ha tancat moltes i moltes portes, a equips i sobretot amb patrocinadors.
Amb 17 anys es normal que t'agafi una rabieta, però per això tens uns pares i gent de confiança al costat per fer-te entrendre les coses i madurar-les com cal, però si el teu pare es pitjor que tu... :???:
Amb 17 anys es normal que t'agafi una rabieta, però per això tens uns pares i gent de confiança al costat per fer-te entrendre les coses i madurar-les com cal, però si el teu pare es pitjor que tu... :???:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Llagasta" post="215909"]no sé, més aviat la " cosa " potser be del canto de en Ricard Jové..... recordeu també el merder que hi va haver quan era el manager del Lorenzo ( amb denuncia inclosa ) ?????
molt grosa deu haver passat per què el nano del Maverick, ho deixi tot i corri cap a l´aeroport a agafar l´avió cap a casa...... sobretot després de un parell de setmanes
de signar una contracte per dos anys més.... :roll:
:roll:[/quote]
En sembla que no era amb Ricard Jove sino amb Dani Amatraiain que va tenir problemes Jorge Lorenzo.
Per mi en Maveric s'ha equivocat molt amb la decisió que ha pres i crec que la seva carrera motociclista pot quedar seriament compromesa a partir d'aquest moment
Ja ho veurem, però si no pot reconduir ràpidament aquest afer en sembla que ja hem vist prou al Maveric per el campionat del mon disposan d'alguna moto competitiva. :???:
Els que manen tenen la pell molt fina i en aquest mon ja en pots ser de bo, que sino tens un bon cavall...res de res.
molt grosa deu haver passat per què el nano del Maverick, ho deixi tot i corri cap a l´aeroport a agafar l´avió cap a casa...... sobretot després de un parell de setmanes
En sembla que no era amb Ricard Jove sino amb Dani Amatraiain que va tenir problemes Jorge Lorenzo.
Per mi en Maveric s'ha equivocat molt amb la decisió que ha pres i crec que la seva carrera motociclista pot quedar seriament compromesa a partir d'aquest moment
Ja ho veurem, però si no pot reconduir ràpidament aquest afer en sembla que ja hem vist prou al Maveric per el campionat del mon disposan d'alguna moto competitiva. :???:
Els que manen tenen la pell molt fina i en aquest mon ja en pots ser de bo, que sino tens un bon cavall...res de res.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 20, 2012 1:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Crec que el Maverick l'ha cagat be.No se qui
pot tenir rao,es igual,pero aixo que ha fet li
pot costar molt car.
pot tenir rao,es igual,pero aixo que ha fet li
pot costar molt car.
Que gran aquest de Bilbao

- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Be, potser les maneres no son encertades,però desgraciadament el mundial no tot es corre,hi han molts interessos i alguns equips pressionant els seus pilots fins el limit, aixi que trenco una llança a favor del "nano", tot i que crec que hauria de haver acabat la temporada, d'altres ho han fet,fins i tot un manresà
MIREU EL TWITTER DE L'ALEIX ESPARGARÓ
Aleix Espargaró
@AleixEspargaro
@claudiadelbas Jo havia tingut el mateix manager q tenia el mack, i em va pasar al mateix, aixi q...
Responder Retwittear Favorito
37
RETWEETS
2
FAVORITE
6:36 am - 19 oct 12 · Insertar este Tweet
10h Claudia del Bas @claudiadelbas
@AleixEspargaro tens raó! aixi que... #acadacerdolellegasusanmartin
Detalles
10h Aleix Espargaró @AleixEspargaro
@claudiadelbas Pero a acabat malament amb mi, elias, pablo nieto, pol, simon... TOTS! En fin...
Detalles
10h Iris Sande @Irissande
@AleixEspargaro @claudiadelbas Quan el problema es repeteix, potser s'hauria de plantejar les coses... ¿no?
Detalles
@AleixEspargaro ¡Seria moooolt interessant, periodísticament parlant, parlar amb tots vosaltres! Molta sort per demà nen
Detalles
@Irissande @claudiadelbas Amen!
Detalles
@claudiadelbas mersiii! Mua
Detalles
9h Berta del Cerro @Bertita83
@AleixEspargaro @claudiadelbas q fooort!!! A veure si te sort amb un altre ekip!!!
Detalles
9h Pablo G Thuillier @pableraspan
@AleixEspargaro gracias por tus comentarios! Solo escucho malas palabras hacia Mack.A lo mejor no son las formas, pero tp el otro es 1 santo
Detalles
2h Carlos @ctodopresion
@AleixEspargaro @claudiadelbas que coño pone ahí?
MIREU EL TWITTER DE L'ALEIX ESPARGARÓ
Aleix Espargaró
@AleixEspargaro
@claudiadelbas Jo havia tingut el mateix manager q tenia el mack, i em va pasar al mateix, aixi q...
Responder Retwittear Favorito
37
RETWEETS
2
FAVORITE
6:36 am - 19 oct 12 · Insertar este Tweet
@AleixEspargaro tens raó! aixi que... #acadacerdolellegasusanmartin
Detalles
@claudiadelbas Pero a acabat malament amb mi, elias, pablo nieto, pol, simon... TOTS! En fin...
Detalles
10h Iris Sande @Irissande
@AleixEspargaro @claudiadelbas Quan el problema es repeteix, potser s'hauria de plantejar les coses... ¿no?
Detalles
@AleixEspargaro ¡Seria moooolt interessant, periodísticament parlant, parlar amb tots vosaltres! Molta sort per demà nen
Detalles
@Irissande @claudiadelbas Amen!
Detalles
@claudiadelbas mersiii! Mua
Detalles
9h Berta del Cerro @Bertita83
@AleixEspargaro @claudiadelbas q fooort!!! A veure si te sort amb un altre ekip!!!
Detalles
9h Pablo G Thuillier @pableraspan
@AleixEspargaro gracias por tus comentarios! Solo escucho malas palabras hacia Mack.A lo mejor no son las formas, pero tp el otro es 1 santo
Detalles
2h Carlos @ctodopresion
@AleixEspargaro @claudiadelbas que coño pone ahí?
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 20, 2012 2:18 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Siono1000" post="215957"][quote user="Llagasta" post="215909"]no sé, més aviat la " cosa " potser be del canto de en Ricard Jové..... recordeu també el merder que hi va haver quan era el manager del Lorenzo ( amb denuncia inclosa ) ?????
Els que manen tenen la pell molt fina i en aquest mon ja en pots ser de bo, que sino tens un bon cavall...res de res.[/quote]
Si, rectifico, va ser Dani Amatrain manager de Jorge Lorenzo, que l´hi robava els quartos mentre era manager de Jorge Lorenzo degut a la cocaïna. :roll:
Els que manen tenen la pell molt fina i en aquest mon ja en pots ser de bo, que sino tens un bon cavall...res de res.[/quote]
Si, rectifico, va ser Dani Amatrain manager de Jorge Lorenzo, que l´hi robava els quartos mentre era manager de Jorge Lorenzo degut a la cocaïna. :roll:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Crec que el Maverick te que parlar clar, si no ho fá li posaran la "creu".
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Jordi Pons" post="215931"][quote user="Bolero" post="215925"]Normalment quan hi han els pares pel mig.....
aquí has donat al clau
preambul: jo vaig estar lligat de forma molt molt molt estreta al mon de les curses de velocitat des del 1996 al 2004
jo em reafirmo amb el que dit, conec al Mack i al seu pare des de quan varen començar en aquest "negoci", he vist coses que no puc escriure, però que no les había vist mai, i que n'hi ha per llogar-hi cadires
conec al Ricard des de fa 20 anys i, cert es que ningú som perfectes, però es un tio en el que confio
referent a la rajada de l'Aleix, dixem-ho correr, un altre desagrait per el que han fet per ell...........
us poso el link de la roda de premsa d'en Ricard, interessant Enllaç
i que cada un tregui les seues conclusions
recordeu, que el tempos dona i treu raons i posa a cada un en el seu lloc !!
dew
aquí has donat al clau
preambul: jo vaig estar lligat de forma molt molt molt estreta al mon de les curses de velocitat des del 1996 al 2004
jo em reafirmo amb el que dit, conec al Mack i al seu pare des de quan varen començar en aquest "negoci", he vist coses que no puc escriure, però que no les había vist mai, i que n'hi ha per llogar-hi cadires
conec al Ricard des de fa 20 anys i, cert es que ningú som perfectes, però es un tio en el que confio
referent a la rajada de l'Aleix, dixem-ho correr, un altre desagrait per el que han fet per ell...........
us poso el link de la roda de premsa d'en Ricard, interessant Enllaç
i que cada un tregui les seues conclusions
recordeu, que el tempos dona i treu raons i posa a cada un en el seu lloc !!
dew
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Un altra "niñato" dels molts que amb 17 anys, sense més formaciò, i amb un pare ambicios, es troben amb fama y €. a dojo, i es pensen que son el melic del mon. Els contractes o es respecten o es trenquen en privat. Si preten seguir en aquest negoci, o bé te alguna cosa molt ben lligada... o ho té ben fotut, veurem.
Personalment, mai m'ha agradat, independentment de que guany curses i sigui un bon pilot...
Personalment, mai m'ha agradat, independentment de que guany curses i sigui un bon pilot...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com diuen els catalans, per pixar i no treure gota. :eyes
---------------------------------------
Maverick Viñales viaja a Australia con sus abogados para correr el Gran Premio
Viaje de ida y vuelta a España. Maverick Viñales estará el jueves en los primeros entrenamientos libres de Moto3 del Gran Premio de Australia, según ha confirmado nuestro compañero Marco Rocha. Viñales dejó tirado al equipo en Sepang acusándoles de "ser un equipo de tercera, que no saben más". Blusens Avintia siempre dejó la puerta abierta a su regreso. Maverick viajará este jueves acompañado de su equipo de abogados.
http://www.telecinco.es/motogp/moto3/pi ... 28904.html
---------------------------------------
Maverick Viñales viaja a Australia con sus abogados para correr el Gran Premio
Viaje de ida y vuelta a España. Maverick Viñales estará el jueves en los primeros entrenamientos libres de Moto3 del Gran Premio de Australia, según ha confirmado nuestro compañero Marco Rocha. Viñales dejó tirado al equipo en Sepang acusándoles de "ser un equipo de tercera, que no saben más". Blusens Avintia siempre dejó la puerta abierta a su regreso. Maverick viajará este jueves acompañado de su equipo de abogados.
http://www.telecinco.es/motogp/moto3/pi ... 28904.html

- Jordi Pons
- Presentats
clarissim, l'advocat, que sap de que va el tema de no complir un contracte, l'ha tibat de les orelles i amb una patada al cul els ha enviat a ell i al pare, cap a l'aeroport a prendre l'avió
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Mira que n'és d'emprenyador haver de donar la raó als altres... però si s'ha de fer es fa
.
Ni tria el seu futur, ni decideix, ni hòsties. Si per alguns era lleig el que va fer, per a mi és més lleig el fet de retrocedir. Tenieu raó; era una rabieta de "nyinyato".
M'agradava aquest nano, ara ja li he fet la creu.
Ni tria el seu futur, ni decideix, ni hòsties. Si per alguns era lleig el que va fer, per a mi és més lleig el fet de retrocedir. Tenieu raó; era una rabieta de "nyinyato".
M'agradava aquest nano, ara ja li he fet la creu.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Això que ha fet no li hauria de sortir pas gratis
http://www.ara.cat/esports/motor/Maveri ... 20424.html
http://www.ara.cat/esports/motor/Maveri ... 20424.html
- Jordi Pons
- Presentats
i gratis no li sortirà
l'advocat està negociant a la baixa la clausula de rescissió que es de 300.000 aurelios, per quedar lliure per el 2013
de feina segur que en trobarà, però crec, que pocs o cap equip, amb cara i ulls l'agafaria, per que es capaç de tornar a "montar el pollo" a la mínima, aquest tio....., bé no, el seu pare, tenen més perill els dos, que una caixa de bombes al mig de Damasc !!!!!
l'advocat està negociant a la baixa la clausula de rescissió que es de 300.000 aurelios, per quedar lliure per el 2013
de feina segur que en trobarà, però crec, que pocs o cap equip, amb cara i ulls l'agafaria, per que es capaç de tornar a "montar el pollo" a la mínima, aquest tio....., bé no, el seu pare, tenen més perill els dos, que una caixa de bombes al mig de Damasc !!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Sense tenir en compte si ha fet el correcte o no crec que hi ha un punt important a tenir en compte.
El Sr. Ricard Jové es el manager del Pilot i a part està dintra de l'estructura de l'equip.
Per el que sé, el Sr. Jové no ha sigut transparent amb les ofertes que tenia el SEU pilot d'altres escuderies.
Per que?
Doncs per interesos personals, l'únic que volia es que continués al seu equip.
No creieu que el correcte fore exposar-li tot el ventall d'ofertes i que el pilot decidis?
Jo al menys ho penso així, crec que no s'ha d'amagar res.
El Sr. Ricard Jové es el manager del Pilot i a part està dintra de l'estructura de l'equip.
Per el que sé, el Sr. Jové no ha sigut transparent amb les ofertes que tenia el SEU pilot d'altres escuderies.
Per que?
No creieu que el correcte fore exposar-li tot el ventall d'ofertes i que el pilot decidis?
Jo al menys ho penso així, crec que no s'ha d'amagar res.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavmar" post="216308"]Sense tenir en compte si ha fet el correcte o no crec que hi ha un punt important a tenir en compte.
Per que?
Jo al menys ho penso així, crec que no s'ha d'amagar res.[/quote]
Jo no discutiré si el sr. Ricard Jove ha fet aixó o no, jo no ho se,jo només veig el que ha fet el Maverick i per tornar ara, potser era millor mossegar la llengua i pensar ho dos cops abans de fer el numeret, tot i potser tenint raó. Massa jove i potser mal aconsellat.
Per que?
Jo no discutiré si el sr. Ricard Jove ha fet aixó o no, jo no ho se,jo només veig el que ha fet el Maverick i per tornar ara, potser era millor mossegar la llengua i pensar ho dos cops abans de fer el numeret, tot i potser tenint raó. Massa jove i potser mal aconsellat.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Novetats !!! :eyes :eyes :eyes ...o no tan noves...
http://www.20minutos.es/noticia/1626234 ... australia/
http://www.20minutos.es/noticia/1626234 ... australia/
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="216311"][quote user="Xavmar" post="216308"]Sense tenir en compte si ha fet el correcte o no crec que hi ha un punt important a tenir en compte.
Per que?
Jo no discutiré si el sr. Ricard Jove ha fet aixó o no, jo no ho se,jo només veig el que ha fet el Maverick i per tornar ara, potser era millor mossegar la llengua i pensar ho dos cops abans de fer el numeret, tot i potser tenint raó. Massa jove i potser mal aconsellat.[/quote]
el ''nen'' ha fet el numeret i l'altre el te lligat per els o...s,nomes es te que veure que a Australia i va amb tot un buffet d'advocats....o sigui embolica que fa fort,crec que en aquest cas,l'unic que es pot recriminar al Maverick son les formes,que el manager hagi fet l'espabilat, no li dona dret a insultar fins i tot a l'apuntador,es un maleducat i un prepotent i prou.
Per que?
Jo no discutiré si el sr. Ricard Jove ha fet aixó o no, jo no ho se,jo només veig el que ha fet el Maverick i per tornar ara, potser era millor mossegar la llengua i pensar ho dos cops abans de fer el numeret, tot i potser tenint raó. Massa jove i potser mal aconsellat.[/quote]
el ''nen'' ha fet el numeret i l'altre el te lligat per els o...s,nomes es te que veure que a Australia i va amb tot un buffet d'advocats....o sigui embolica que fa fort,crec que en aquest cas,l'unic que es pot recriminar al Maverick son les formes,que el manager hagi fet l'espabilat, no li dona dret a insultar fins i tot a l'apuntador,es un maleducat i un prepotent i prou.