Els Preus Del Combustible

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Els Preus Del Combustible

Entrada Autor: Storm » dv. oct. 26, 2012 11:40 am

Interessant, l'informe del RACC, per mirar d'estalviar algun caleret

http://mobinews.racc.cat/ca/mobinews38_octubre_2012/
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 11:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Els Preus Del Combustible

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. oct. 26, 2012 11:43 am

Tindrem d´anar a posar benzina a la Catalunya Oriental :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 26, 2012 11:54 am

Un tema molt interessant, que sovint discuteixo amb amics meus....

jo tinc la "sort" de posar benzina en una dels rankings mes economiques, el debat surgeix quant apareixen les llegendes urbarnes o NO, he arribat a sentir:

1- Que porta aigua
2- Que no te els aditius que porten les altres
3- Que son els culs dels petrolers
4- Que espatllen els cilindres
5- Que no esta tant refinada
6- Que fas menys kilometres
7- ETC....

Algú ho sap del cert ??????????????????????

Jo puc dir que fa més de 4 anys que li poso als dos cotxes i res d'especial

Randy cal fer una enquesta ??????? jajajajajajaj :trucant

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. oct. 26, 2012 11:59 am

[quote user="Ride" post="216728"]Un tema molt interessant, que sovint discuteixo amb amics meus....

jo tinc la "sort" de posar benzina en una dels rankings mes economiques, el debat surgeix quant apareixen les llegendes urbarnes o NO, he arribat a sentir:

1- Que porta aigua
7- ETC....

Randy cal fer una enquesta ??????? jajajajajajaj :trucant[/quote]

I quina hi posas ? Jo vaig a Cepsa, per alló dels punts, que més endevant faig servir per posar més benzina, i per comoditat de tenir ho a prop.
ImatgeImatgeImatge

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. oct. 26, 2012 12:01 pm

[quote user="Ride" post="216728"]Un tema molt interessant, que sovint discuteixo amb amics meus....

1- Que porta aigua
7- ETC....

Randy cal fer una enquesta ??????? jajajajajajaj :trucant[/quote]
jo també
i per lanostra zona, circul.len centenars de vehicles industrials de Bon Area, sense problèma.......
son el que tu has dit, llegendes urbanes, segurament, alimentades per els que venen més car els carburants ;-))

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 26, 2012 12:09 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216729"]

I quina hi posas ? Jo vaig a Cepsa, per alló dels punts, que més endevant faig servir per posar més benzina, i per comoditat de tenir ho a prop.[/quote]

A la Bonarea de Calaf, tinc la feina al costat......

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. oct. 26, 2012 12:12 pm

[quote user="Ride" post="216733"][quote user="STELVIO 00" post="216729"]

I quina hi posas ? Jo vaig a Cepsa, per alló dels punts, que més endevant faig servir per posar més benzina, i per comoditat de tenir ho a prop.[/quote]

A la Bonarea de Calaf, tinc la feina al costat......[/quote]

Gracies Ride, ho tindre present per quan m´acosti a un Bon Area
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 26, 2012 12:19 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216735"][quote user="Ride" post="216733"][quote user="STELVIO 00" post="216729"]

Gracies Ride, ho tindre present per quan m´acosti a un Bon Area[/quote]

home tenin en compte que les benzineres Bon area, es van crear per els pagesos, tant els hi es vendre a tractors d'aqui com a Bavaresos..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:sorry

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. oct. 26, 2012 12:21 pm

dir que els cotxes els reposto a Bon area pero les motos no, noto que no van tan fines.

jo ja fa uns 10 anys que reposto sovint a la Guisona, i cap problema......FINS ARA !!!

l'altre dia em va entrar en reserva el vehicle ( de gasolina) i vaig omplenar el diposit com sempre a la Bon Area de Torrefarrera ( dir que cada dos per tres esta el camio omplenant els diposits mentre els vehicles reposten) , i als 5 km en arribar a casa em comença a pegar tirons. era inconduible, no podia donar gas sense que es cales.

El porto al taller i ho veuen tot correcte, posen un aditiu a la gasolina, i................bingo!! deixa de fer tirons, era la gasolina !!!

jo si he de repostar la la guisona ( ultimamanet poc), sols ho faig per la meitat per si despres s'ha de omplenar amb gasolina "bona "

Dir que a la BP de Torreserona he notat que les motos van millor , mes fines.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. oct. 26, 2012 12:27 pm

Si us interesa,a mi,m' envia correus aquesta web cada vegada que cambia els preus dels combustibles i et diu on hi ha les estacions mes barates al teu voltant (les arees de Guissona,no hi surten).

http://gas.encooche.com/
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. oct. 26, 2012 12:45 pm

[quote user="Ride" post="216738"][quote user="STELVIO 00" post="216735"][quote user="Ride" post="216733"][quote user="STELVIO 00" post="216729"]

Gracies Ride, ho tindre present per quan m´acosti a un Bon Area[/quote]

home tenin en compte que les benzineres Bon area, es van crear per els pagesos, tant els hi es vendre a tractors d'aqui com a Bavaresos..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:sorry[/quote]

Imatge
sergibuda

they called me an accident

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 26, 2012 12:53 pm

[quote user="Geroni" post="216741"]Si us interesa,a mi,m' envia correus aquesta web cada vegada que cambia els preus dels combustibles i et diu on hi ha les estacions mes barates al teu voltant (les arees de Guissona,no hi surten).

http://gas.encooche.com/[/quote]

Bona pagina, llastima que no surtin les de Bonarea, de la mes economica de Manresa a la de Bonarea hi van 14 Centims el litre !!!!!!!!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 26, 2012 2:03 pm

Jo ni sóc benzineru ni treballo en una refineria, però sé que les benzineres 'barates' no posen els aditius que posen les marques de renom. En el Fòrum de cotxes on sóc molts companys han patit avaries als injectors degut a posar gasoil low-cost d'aquestes benzineres.

Apart tinc un bon amic que un dels seus millors amics portà un tràiler de benzines, i sempre diu que aquestes benzineres en lloc de posar 1 litre posen 950 cl, o sigui que per quantitat pagues el mateix. I si sumem que no porten els aditius de les multinacionals....

Fa temps vaig fer un viatge de 650 km, amb el cotxe, per autopista. Vaig posar gasoil de 'benzinera barata'. Doncs quan passava de 160-170 per autopista el cotxe ratejava. Fins que no vaig parar a emplenar benzina en una benzinera de renom el cotxe no anava finet. A partir d'aqui ja va anar finet com em té acostumat.

Obviament tothom té la seva versió i la pròpia experiència, i a alguns els hi funciona i a altres no.

Altre cosa: quan reposto la moto a una Shell, vola sola! No sé quins aditius posen a la Shell però la veritat que ho noto, i molt.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. oct. 26, 2012 3:48 pm

[quote user="Randy-650" post="216759"]Jo ni sóc benzineru ni treballo en una refineria, però sé que les benzineres 'barates' no posen els aditius que posen les marques de renom. En el Fòrum de cotxes on sóc molts companys han patit avaries als injectors degut a posar gasoil low-cost d'aquestes benzineres.

Apart tinc un bon amic que un dels seus millors amics portà un tràiler de benzines, i sempre diu que aquestes benzineres en lloc de posar 1 litre posen 950 cl, o sigui que per quantitat pagues el mateix. I si sumem que no porten els aditius de les multinacionals....

Fa temps vaig fer un viatge de 650 km, amb el cotxe, per autopista. Vaig posar gasoil de 'benzinera barata'. Doncs quan passava de 160-170 per autopista el cotxe ratejava. Fins que no vaig parar a emplenar benzina en una benzinera de renom el cotxe no anava finet. A partir d'aqui ja va anar finet com em té acostumat.

Obviament tothom té la seva versió i la pròpia experiència, i a alguns els hi funciona i a altres no.

Altre cosa: quan reposto la moto a una Shell, vola sola! No sé quins aditius posen a la Shell però la veritat que ho noto, i molt.[/quote]

No fa gaire vaig sentir que les Shell i BP són les que porten més additius. És a dir, les millors

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. oct. 26, 2012 3:57 pm

Jo no en poso mai. Primera perquè no me'n refío, segona perquè si hi ha un problema t'has d'aguantar i tercera perquè no em dona la gana fer deu minuts de cua i haver de discutir amb els altres conductors.
Molt aprop d'on tinc la feina han posat una benzinera "low cost". He vist que el "descompte" es d'entre un 2 i un 3 % i sempre hi ha molta cua. Apart d'això, massa vegades veig la policia allà perquè hi ha baralles :discussio :box (Estem parlant de Terrassa, on el mes glamurós que hi ha son els PutiClubs).

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 26, 2012 4:51 pm

Jo normalment poso benzina on m´agafa.
SI tinc opció de triar...doncs la mes barata.

Per molt dolenta que sigui la benzina, serà mes bona que les de molts altres llocs on n'he posat (Romania,Marroc,Serbia,..) o que molta gent ha posat (rusia,Africa..) i els cotxes i motos no pateixen cap averia.

Per cert, avui és divendres, que segons l´estudi del RACC és el dia mes car, i l´he posada a 5ct més economica que dilluns a la mateixa estació de servei
Ex ...moltes coses

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dv. oct. 26, 2012 7:03 pm

Doncs fa un parell d'anys, la OCU va fer la prova, anàlisi, etc... i no va trobar ni més rendiment, ni més qualitat, ni res de res remarcable entre unes i altres, totes surten d'allà mateix, però cada marca li posa algun additiu diferent. Jo, des de llavors, només miro el preu, i no he trobat cap diferència entre marques. Ara fa temps poso marca "blanca" d'un polígon de Pineda de Mar, i cap problema.
Ara, dos punts:

Mai he tingut cap vehicle d'altes prestacions que patís a altes revolucions ( Lo més canyero que he tingut és una XJ600 de les antigues i un Corsa GT :b9 ) i dos:
Mai he cregut que es pugui calcular exactament si, com diu algú, amb segons quines marques, el dipòsit s'acaba 50 kms abans que amb l'altre.
Més aviat crec que la diferència és que aquell dia que ho vas comptar feia més vent de cara, o vas anar més enxufat, o anaves més carregat, o...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. oct. 26, 2012 7:07 pm

Jo al cotxe sempre poso Cepsa (tema punts Tarjeta) i per anar a la KDD m'ha sortit la benzina de franc. ;)
A la moto sempre li poso de 98 oct. tan a la TDM com a l'actual i mai m'han donat cap problema.

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dv. oct. 26, 2012 7:52 pm

Jo en poso normalment on m'agafa, aixó si habitualment m'agafa mes a Torroella de Montgri i entre les 4 que hi han veig poca diferencia.
Ara be, la web està molt be!!
Moltes gràcies
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » ds. oct. 27, 2012 9:03 am

Jo també poso allà on m'agafa i si em miro alguna cosa és el preu, però en general prefereixo omplir sense fixar-me gaire en el que pago per no tenir la temptació de quedar-me a casa.
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “General”