Em Venc La Gs. Venuda I Entregada.
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Em Venc La Gs.
la veritat es que si fos meva,aquesta moto la anunciaria a motos.net en 10000 euros,las maletas amb bossa interior ja en valen 1200 la pantalla 500 la bossa sobredeposit 200,etc,etc,etc.si contas que las dels 2005 es venen en 6500 euros i moltes tenen el manteniment fet a ca la Paca,vendre entre 9500 i 10000 eurets una 2009 es el correcte per molts km's que porti,8000 es un ''xollo'' amb tant equipament inclos el navegador,sort en la venda que no durara gaire.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
:tremolant :b9 :b9 :b9 :b9
Espera Eva, que ara sortira algú i dira de possar ho a 11.000€ , encara faras cash ;)
Espera Eva, que ara sortira algú i dira de possar ho a 11.000€ , encara faras cash ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="216435"]:tremolant :b9 :b9 :b9 :b9
Espera Eva, que ara sortira algú i dira de possar ho a 11.000€ , encara faras cash ;)[/quote]

Espera Eva, que ara sortira algú i dira de possar ho a 11.000€ , encara faras cash ;)[/quote]

- Kpeps
- Presentats
aneu rient.........jo parlo del mercat ;) ademes si l'ha d'anunciar a una web especialitzada,sempre et rebaixen i val la pena tenir joc.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="216511"]aneu rient.........jo parlo del mercat ;) ademes si l'ha d'anunciar a una web especialitzada,sempre et rebaixen i val la pena tenir joc.[/quote]
Josep, no va per tú, es una conya generalitzada.
Pert cert , avui he vist que BMW anuncia la Sertao per 6.100 € i la limitada per un preu similar :eyes :eyes
Pert cert , avui he vist que BMW anuncia la Sertao per 6.100 € i la limitada per un preu similar :eyes :eyes
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2012 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvolguts pubills:
Avui he anat a Martín i Conesa i ja he quedat que si no l´he venut abans del 5 de desembre els s´hi deixaré i llavors ells s´en ocuparan de la venda.
A mi em costa molt i molt vendre una moto amb la que m´ho he passat d´alló millor, però tenir 4 motos al garatge és poca broma...
No m´agrada regatajar ni que em regatejin.
Per aixó la deixo amb TOT, la deixo bé de preu i llestos.
Gràcies guapíiiiiiiisms per els vostres comentaris :ksss
Avui he anat a Martín i Conesa i ja he quedat que si no l´he venut abans del 5 de desembre els s´hi deixaré i llavors ells s´en ocuparan de la venda.
A mi em costa molt i molt vendre una moto amb la que m´ho he passat d´alló millor, però tenir 4 motos al garatge és poca broma...
No m´agrada regatajar ni que em regatejin.
Per aixó la deixo amb TOT, la deixo bé de preu i llestos.
Gràcies guapíiiiiiiisms per els vostres comentaris :ksss
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Eva podrias planteante hcer un Select, si a Can BMW le funciona.
Fuera de bromas, yo pienso lo mismo que tu ( es mas es lo que hice, que la venda otro, antes que me esten regateando el precio) sobretodo de una moto que todos sabemos que esta muy cuidada.ç
suerte
Fuera de bromas, yo pienso lo mismo que tu ( es mas es lo que hice, que la venda otro, antes que me esten regateando el precio) sobretodo de una moto que todos sabemos que esta muy cuidada.ç
suerte
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Eva, quina llàstima que no li hagis pogut donar cap ús.
Molta sort en la venda i si sé d'algú que en busqui una li recomanaré aquesta.
Molta sort en la venda i si sé d'algú que en busqui una li recomanaré aquesta.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="216530"]
[/quote]
casi em feu sortir de las

has vist que soc enginyos :mrgreen: :mrgreen:
sobre lo altre que em dius,suposso que es una liqudacio,se solapan amb las Husqvarna Terra i mes o menys son el mateix.
Eva si m'entero d'algu per la moto t'ho faig saber ;) ;)
[/quote]
casi em feu sortir de las

has vist que soc enginyos :mrgreen: :mrgreen:
sobre lo altre que em dius,suposso que es una liqudacio,se solapan amb las Husqvarna Terra i mes o menys son el mateix.
Eva si m'entero d'algu per la moto t'ho faig saber ;) ;)
- Eva
- Presentats
JO la volia guardar per en Marc, el meu fill, però prefereix la K.
Malgrat diu que anar amb la K no té cap mèrit:
- porta control de velocitat
- porta gps
- porta escalfa punys
-`porta escalfa culs
- porta anti radar
- .......
Malgrat diu que anar amb la K no té cap mèrit:
- porta control de velocitat
- porta gps
- porta escalfa punys
-`porta escalfa culs
- porta anti radar
- .......
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Eva" post="216535"]Benvolguts pubills:
No m´agrada regatajar ni que em regatejin.Per aixó la deixo amb TOT, la deixo bé de preu i llestos.
Gràcies guapíiiiiiiisms per els vostres comentaris :ksss[/quote]
Hola Eva; i les altres 2 motos que tens no podries prescindir d'elles i quedar-te amb la GS i així tindríes una de carretera (K)i una trail (Gs)... (pregunto) :idea
No m´agrada regatajar ni que em regatejin.Per aixó la deixo amb TOT, la deixo bé de preu i llestos.
Hola Eva; i les altres 2 motos que tens no podries prescindir d'elles i quedar-te amb la GS i així tindríes una de carretera (K)i una trail (Gs)... (pregunto) :idea
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2012 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Eva
- Presentats
[quote user="Jsk" post="216660"][quote user="Eva" post="216535"]Benvolguts pubills:
Hola Eva; i les altres 2 motos que tens no podries prescindir d'elles i quedar-te amb la GS i així tindríes una de carretera (K)i una trail (Gs)... (pregunto) :idea[/quote]
Bona pregunta .....
Però quant faig servir jo una trail ???!!!!
I qué faré amb una trail que no faré servir per trail que no pogui fer amb una K?????? :roll: :roll: :roll:
Hola Eva; i les altres 2 motos que tens no podries prescindir d'elles i quedar-te amb la GS i així tindríes una de carretera (K)i una trail (Gs)... (pregunto) :idea[/quote]
Bona pregunta .....
Però quant faig servir jo una trail ???!!!!
I qué faré amb una trail que no faré servir per trail que no pogui fer amb una K?????? :roll: :roll: :roll:
- Eva
- Presentats
I... avui m´ha trucat un Malaguenyo per la moto....
Es raro, vaig possar la moto en venda el dilluns o dimarts i em pregunta si encara està a la venda ???!!!
Jo per mí que l´he descolocat dient que jo era la propietària :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
I unaltre cosa, si la compra algú de fora l´han de venir a buscar, oi ??? O tinc que portar-la jo ???!!!! :shock: :shock: :shock:
Es raro, vaig possar la moto en venda el dilluns o dimarts i em pregunta si encara està a la venda ???!!!
Jo per mí que l´he descolocat dient que jo era la propietària :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
I unaltre cosa, si la compra algú de fora l´han de venir a buscar, oi ??? O tinc que portar-la jo ???!!!! :shock: :shock: :shock:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Eva" post="216753"]I... avui m´ha trucat un Malaguenyo per la moto....
I unaltre cosa, si la compra algú de fora l´han de venir a buscar, oi ??? O tinc que portar-la jo ???!!!! :shock: :shock: :shock:[/quote]
Tot depen del tracte que feu pero el mes logic es que la vingui a buscar el comprador.
I unaltre cosa, si la compra algú de fora l´han de venir a buscar, oi ??? O tinc que portar-la jo ???!!!! :shock: :shock: :shock:[/quote]
Tot depen del tracte que feu pero el mes logic es que la vingui a buscar el comprador.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Geroni" post="216756"][quote user="Eva" post="216753"]I... avui m´ha trucat un Malaguenyo per la moto....
Tot depen del tracte que feu pero el mes logic es que la vingui a buscar el comprador.[/quote]
Imagina't que després de baixar la moto fins allà, es tira enrradera o et comença a regatejar el preu ... Sempre li pots fer pagar una paga i senyal ( 600€ per exemple) i si deprés es tira enrredera te la quedes i serviria per cobrir les despeses del desplaçament.
Això ja està a punt de caramel !!!
Sort !!!
Tot depen del tracte que feu pero el mes logic es que la vingui a buscar el comprador.[/quote]
Imagina't que després de baixar la moto fins allà, es tira enrradera o et comença a regatejar el preu ... Sempre li pots fer pagar una paga i senyal ( 600€ per exemple) i si deprés es tira enrredera te la quedes i serviria per cobrir les despeses del desplaçament.
Això ja està a punt de caramel !!!
Sort !!!
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Sobre tot fes un contracte de compra venda i assegurat que es fa el canvi de nom ... que si no després pots tenir sorpresses !!!
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Eva, al lloro amb els compradors de lluny que actuen via telefonica. Normalment diuen que se la queden, que comencis a fer canvi de nom i blablabla. Obviament no has de fer res tu. I al cap d'uns dies de no donar senyals de vida tornen a trucar oferint molt menys del preu acordat, que més no poden donar-te, acostumen a dir.
Picaresca espanyola es diu.
Apart suposo que molta gent t'oferirà canvis: que si vols una cuina, o un llit de dos metres, o una furgoneta... :boig :boig
Picaresca espanyola es diu.
Apart suposo que molta gent t'oferirà canvis: que si vols una cuina, o un llit de dos metres, o una furgoneta... :boig :boig

- Kpeps
- Presentats
i com vols que el Malagueny et pregunti aixo i no s'extranyi si la tens 2500 euros mes barata i oferint mes equipament que la mes economica anunciada del 2009 ? un consell si que et donare fes un contracte de compra venda,molt important en el teu cas,apuntant els kilometres amb que l'entregues,ja que si ''la operan'' molt habitual per aquelles contrades,encara et fotaras amb un merde si despres la revenen amb 25000 km's ja que aixo avui dia es delicte,pensa que no ha pasat la ITV i no esta apuntat el kilometratge a la fitxa tecnica per lo que aquesta moto es un carmel a la porta d'un colegi.
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola Eva, jo estic d'acord amb en Kpeps amb lo del preu, si la vens gaire més barata que les altres que hi ha anunciades, el possible comprador pot pensar que la moto té algún problema i que te la vols treure de sobre com més aviat millor. Com has dit més amunt, jo encara la portaria al concesionari i que la venguesin ells i a lo millor en faríes més calés i tindríes menys maldecaps.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 7:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Eva
- Presentats
[quote user="Jsk" post="216783"]Hola Eva, jo estic d'acord amb en Kpeps amb lo del preu, si la vens gaire més barata que les altres que hi ha anunciades, el possible comprador pot pensar que la moto té algún problema i que te la vols treure de sobre com més aviat millor. Com has dit més amunt, jo encara la portaria al concesionari i que la venguesin ells i a lo millor en faríes més calés i tindríes menys maldecaps.[/quote]
Tens raó.... però em costa portar-la al concessionari.
Em sap greu treure-la de casa, sembla que així encara hi soc a temps a no vendreme-la....
Bueno... una setmaneta més a casa i a veure si m en veig en cord de deixar-la al concessionari :crys :crys :crys
Tens raó.... però em costa portar-la al concessionari.
Em sap greu treure-la de casa, sembla que així encara hi soc a temps a no vendreme-la....
Bueno... una setmaneta més a casa i a veure si m en veig en cord de deixar-la al concessionari :crys :crys :crys