Aixó Es Una Plaga!!
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Aixó Es Una Plaga!!
[quote user="Jordivili" post="216670"]Estava observant la foto i,Enric estàs tardant a canviar els miralls de la 690eh!! hi queden com una cossa als ...llons.Perdoneu pero algu ho tenia de dir :lol: :lol:
Per cert si hi posses els de l'Scoopy no hi queden del tot malament,ho dic amb coneixement de causa..[/quote]
Jordi, no pateixis, ja està en marxa el canvi!
Per cert si hi posses els de l'Scoopy no hi queden del tot malament,ho dic amb coneixement de causa..[/quote]
Jordi, no pateixis, ja està en marxa el canvi!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="CMB" post="216671"][quote user="Jordivili" post="216670"]Estava observant la foto i,Enric estàs tardant a canviar els miralls de la 690eh!! hi queden com una cossa als ...llons.Perdoneu pero algu ho tenia de dir :lol: :lol:
Jordi, no pateixis, ja està en marxa el canvi![/quote]
Si, Jordi, ja ho tinc present... tinc una llista de recanvis i power-parts demanada a Can Basoli que fa por. Espero a mitjans de la setmana que ve poder començar a muntar cosetes i deixar-la al meu gust.
Pert cer... es que si no ho dic revento:
ELS RECANVIS A CAN KTM ESTÀN MOLT MÉS ECONOMICS QUE A CAN BMW.
PERDONEU, PERÒ ALGU HO HAVIA DE DIR!
Jordi, no pateixis, ja està en marxa el canvi![/quote]
Si, Jordi, ja ho tinc present... tinc una llista de recanvis i power-parts demanada a Can Basoli que fa por. Espero a mitjans de la setmana que ve poder començar a muntar cosetes i deixar-la al meu gust.
Pert cer... es que si no ho dic revento:
ELS RECANVIS A CAN KTM ESTÀN MOLT MÉS ECONOMICS QUE A CAN BMW.
PERDONEU, PERÒ ALGU HO HAVIA DE DIR!
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Tots feu molt de goig !!!1 Però l'Adv. negra amb les defenses taronges és una passada :mrgreen:
Salut i a disfrutar
Salut i a disfrutar
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="216604"]
Doncs jo personalment m´hi sento identificat :martell
NOTA D'ALGÚ:
-A MOTOTURISME HI HAN TRES TIPUS DE MOTERUS: ELS QUE TENEN BMW, ELS QUE TENEN KTM, I .....ELS QUE N'ENTENEN DE MOTOS[/quote]Doncs jo personalment m´hi sento identificat :martell
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="216692"][quote user="Randy-650" post="216604"]
Doncs jo personalment m´hi sento identificat :martell[/quote]
dons la veritat es que jo no mi sento pas identificat,la paraula ''moteru'' sempre la he trobat poc afortunada,crec que ha estat una traduccio amb poca gracia i molt castisa de la paraula motard,que sense ser Frances suposso que es deu traduir com MOTORISTA que en realitat es el grup en el que estan els que porten BMW'S (aquests no pas ''moterus'' sino motoristas)
penseu que en aquest mon que ens uneix la paraula motocicleta en realitat,s'escriu amb tres lletras: B.M.W Y AHORA VAS...Y LO CASCAS :twisted: :twisted:
NOTA D'ALGÚ:
-A MOTOTURISME HI HAN TRES TIPUS DE MOTERUS: ELS QUE TENEN BMW, ELS QUE TENEN KTM, I .....ELS QUE N'ENTENEN DE MOTOS[/quote]Doncs jo personalment m´hi sento identificat :martell[/quote]
dons la veritat es que jo no mi sento pas identificat,la paraula ''moteru'' sempre la he trobat poc afortunada,crec que ha estat una traduccio amb poca gracia i molt castisa de la paraula motard,que sense ser Frances suposso que es deu traduir com MOTORISTA que en realitat es el grup en el que estan els que porten BMW'S (aquests no pas ''moterus'' sino motoristas)
penseu que en aquest mon que ens uneix la paraula motocicleta en realitat,s'escriu amb tres lletras: B.M.W Y AHORA VAS...Y LO CASCAS :twisted: :twisted:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 9:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
Una miqueta més de llenya al cos!
Segons Wikipedia motocicleta, una motocicleta és: "Una motocicleta, coneguda també com a moto, és un vehicle automòbil de dues rodes que pot transportar un passatger o dos.[1] Les rodes se situen l'una al davant i l'altra al darrera (essent aquesta la motriu[2]) i el motor és normalment de combustió interna..."
Per tant, totes són iguals fins aquí!
Bé, desprès de provar durant l'hora de dinar la KTM 990 SM, diria que és una gran màquina per anar a fer corba sense parar. Moto potent, més que sufucient 115cv. Lleugera i amb molt bona entrada i pas per corba. Al ser una naked pura i dura, no porta gens de protecció i quan guanyes velocitat, t'has d'agafar fort al manillar sinò surts volant! El motor bi, estira molt i a tot el règim de revolucions. Pateix una mica per sota de 3000rpm. La frenada davantera és molt contundent.
La veritat que recordava haver provat la 950 de fa uns anys i recorda aquesta molt millorada.
Arribo a la conclusió que una marca no fa millors o pitjors motos que les altres, sinò que les orienta cap a un estil de conducció o altre. Per exemple amb la Honda Crosstourer m'aniria ara mateix cap a Paris, sense cap problema. Amb aquesta SM no, clar que no és la mateixa moto i l'hauria de comparar amb la KTM 990 Adventure, on la posició i la protecció són més iguals. Tot i així la Honda és molt més còmoda de funcionament i al llarg d'hores s'ha de notar segur!
Notar que quan t'acostumes al tipus de frenada combinada, frenar només de darrera la pots trobar insuficient!
Bé per KTM!
Salut
Segons Wikipedia motocicleta, una motocicleta és: "Una motocicleta, coneguda també com a moto, és un vehicle automòbil de dues rodes que pot transportar un passatger o dos.[1] Les rodes se situen l'una al davant i l'altra al darrera (essent aquesta la motriu[2]) i el motor és normalment de combustió interna..."
Per tant, totes són iguals fins aquí!
Bé, desprès de provar durant l'hora de dinar la KTM 990 SM, diria que és una gran màquina per anar a fer corba sense parar. Moto potent, més que sufucient 115cv. Lleugera i amb molt bona entrada i pas per corba. Al ser una naked pura i dura, no porta gens de protecció i quan guanyes velocitat, t'has d'agafar fort al manillar sinò surts volant! El motor bi, estira molt i a tot el règim de revolucions. Pateix una mica per sota de 3000rpm. La frenada davantera és molt contundent.
La veritat que recordava haver provat la 950 de fa uns anys i recorda aquesta molt millorada.
Arribo a la conclusió que una marca no fa millors o pitjors motos que les altres, sinò que les orienta cap a un estil de conducció o altre. Per exemple amb la Honda Crosstourer m'aniria ara mateix cap a Paris, sense cap problema. Amb aquesta SM no, clar que no és la mateixa moto i l'hauria de comparar amb la KTM 990 Adventure, on la posició i la protecció són més iguals. Tot i així la Honda és molt més còmoda de funcionament i al llarg d'hores s'ha de notar segur!
Notar que quan t'acostumes al tipus de frenada combinada, frenar només de darrera la pots trobar insuficient!
Bé per KTM!
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 9:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
les orienta cap a un estil de conducció o altre
Si senyor! això és parlar bé!
:boig
Si senyor! això és parlar bé!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
En català es mes correcte el concepte MOTARD, que no pas el barbarisme MOTERU ( :eyes )
No em referia a temas linguistics, si no al sentit de la frase, vaig en BMW i no hi entenc de motos :mrgreen:
No em referia a temas linguistics, si no al sentit de la frase, vaig en BMW i no hi entenc de motos :mrgreen:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Hi ha una febre taronja i és que ja no se salva ningú...

Sergibuda l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 11:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
Segons l'Enciclopèdia Catalana, no s'accepta ni un ni altra mot
Enllaç
Perdoneu!
Potser algú entès en llengües ens pot aclarir l'ús d'aquest mot!
Enllaç
Perdoneu!
Potser algú entès en llengües ens pot aclarir l'ús d'aquest mot!
-
- Presentats
http://www.enciclopedia.cat/totcerca.js ... =0&entqr=0
SI hi ha febre taronja jo dec ser HERR DOKTORR... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :spite :spite :spite :spite :spite
Sergi, et queda molt bé!! Molt RACING....
SI hi ha febre taronja jo dec ser HERR DOKTORR... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :spite :spite :spite :spite :spite
Sergi, et queda molt bé!! Molt RACING....
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 11:21 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Això no és una plaga, es una secta!!!!!!!! No entenc aquesta obsessió malaltissa que tenen amb les KTM.
Els propietaris d'una KTM no son amos dels seus pensaments. Els han substituït la seva escala de valors per aquesta:
1er. KTM
2on. KTM
3er. KTM
4rt. KTM
5é. KTM
6é. KTM
etc etc etc.......
i així fins que, prop de la posició 25 o 26 apareix la família.
Quan sigui ric, en compraré una i li fotré foc, ho gravaré en vídeo i ho penjaré a tots els foros de KTM.
Els propietaris d'una KTM no son amos dels seus pensaments. Els han substituït la seva escala de valors per aquesta:
1er. KTM
2on. KTM
3er. KTM
4rt. KTM
5é. KTM
6é. KTM
etc etc etc.......
Quan sigui ric, en compraré una i li fotré foc, ho gravaré en vídeo i ho penjaré a tots els foros de KTM.
- CMB
- Presentats
[quote user="Prony" post="216768"]Això no és una plaga, es una secta!!!!!!!! No entenc aquesta obsessió malaltissa que tenen amb les KTM.
1er. KTM
2on. KTM
3er. KTM
4rt. KTM
5é. KTM
6é. KTM
etc etc etc.......
Quan sigui ric, en compraré una i li fotré foc, ho gravaré en vídeo i ho penjaré a tots els foros de KTM.[/quote]
Si fa no fa igual que els de BMW!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Encara tindrà raó en Randy! ;)
Sort que n'hi ha que anem saltant de marca a marca... :-o
1er. KTM
2on. KTM
3er. KTM
4rt. KTM
5é. KTM
6é. KTM
etc etc etc.......
Quan sigui ric, en compraré una i li fotré foc, ho gravaré en vídeo i ho penjaré a tots els foros de KTM.[/quote]
Si fa no fa igual que els de BMW!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Encara tindrà raó en Randy! ;)
Sort que n'hi ha que anem saltant de marca a marca... :-o
-
- Presentats
... és veure la llum... tocar el costat RR...
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Prony" post="216768"]
Mammmmmma por!!!!!!!!!!!!!!!!
:chair :chair :foracat :foracat
Mammmmmma por!!!!!!!!!!!!!!!!
:chair :chair :foracat :foracat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Quina bona pinta que feu tots plegats !!!!