Porra Moto GGPP 2012
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Porra Moto GGPP 2012
[quote user="STELVIO 00" post="217217"][quote user="Joan XT" post="217204"][quote user="Kpeps" post="217141"]classificacions penjades,senyores i senyorssssss ,a falta d'una cursa,encara hi han varis pilots amb opcio a VICTORIA PORRA MTC,qui sera ??? sort a tots !!!![/quote]
Home, em faria gracia que anes cap a Cervera aixis em tendriam dos :okcat pero be que guanyi el millor.
Voldria des de aqui felicitar al Marc per la temporada que ha fet i l'any que be molta sort i GASSSS[/quote]
Joan, ho tens una mica pelut, en el millor cas , sumaras 20 punts i el Pescallunes només que encerti un dels tres del podi , tindra els mateixos punts que tú, i el Ride encertant 2.
"No ez por malmeter"[/quote]
No ez por malmeter,No ez por malmeter,diu,vaja liant esta fet :gathering , aqui falta un safareig,sempre poden caure en Pedrosa,Stoner i Lorenzo amb un strike d'en Bautista :b9 :b9 :b9 ,molta sort a tots :birracat :birracat :birracat
Home, em faria gracia que anes cap a Cervera aixis em tendriam dos :okcat pero be que guanyi el millor.
Voldria des de aqui felicitar al Marc per la temporada que ha fet i l'any que be molta sort i GASSSS[/quote]
Joan, ho tens una mica pelut, en el millor cas , sumaras 20 punts i el Pescallunes només que encerti un dels tres del podi , tindra els mateixos punts que tú, i el Ride encertant 2.
No ez por malmeter,No ez por malmeter,diu,vaja liant esta fet :gathering , aqui falta un safareig,sempre poden caure en Pedrosa,Stoner i Lorenzo amb un strike d'en Bautista :b9 :b9 :b9 ,molta sort a tots :birracat :birracat :birracat
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="STELVIO 00" post="217217"][quote user="Joan XT" post="217204"][quote user="Kpeps" post="217141"]classificacions penjades,senyores i senyorssssss ,a falta d'una cursa,encara hi han varis pilots amb opcio a VICTORIA PORRA MTC,qui sera ??? sort a tots !!!![/quote]
I que no seria maco... i com diu Kpeps, tot pot passar i si no que li preguntin al Valentino fa uns anys a Valencia...
I que no seria maco... i com diu Kpeps, tot pot passar i si no que li preguntin al Valentino fa uns anys a Valencia...
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Aqui pot passar de tot senyors !!!!!! Ja tenim els tres campions mundials de la temporada, ara falta el mès emocionant el de Mototurisme :jajacat :jajacat :jajacat
Stelvio la millor puntuació no és 20 punts sinó 40 !!!!!! jejejeje això obra encara mès el ventall.....
:castell :castell
Jo per evitar "ordres d'equip" proposo fer la porra per MISSATGE PRIVAT :idea :idea
Stelvio la millor puntuació no és 20 punts sinó 40 !!!!!! jejejeje això obra encara mès el ventall.....
Jo per evitar "ordres d'equip" proposo fer la porra per MISSATGE PRIVAT :idea :idea
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ride" post="217261"]Aqui pot passar de tot senyors !!!!!! Ja tenim els tres campions mundials de la temporada, ara falta el mès emocionant el de Mototurisme :jajacat :jajacat :jajacat
Jo per evitar "ordres d'equip" proposo fer la porra per MISSATGE PRIVAT :idea :idea[/quote]
Es cert !!!!! Com que no ho he fet mai, em semblava que no valia :b9 :b9
Doncs encara vos podeu fotre més garrotades :jajacat :jajacat :jajacat
Jo per evitar "ordres d'equip" proposo fer la porra per MISSATGE PRIVAT :idea :idea[/quote]
Es cert !!!!! Com que no ho he fet mai, em semblava que no valia :b9 :b9
Doncs encara vos podeu fotre més garrotades :jajacat :jajacat :jajacat
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Carai quina peña, per un cop que estic punt de guanyar quelcom m'ho voleu impedir :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara que no s'hi val a vadar la cosa esta peluda, Jo aposto per mi ja que ni la dona ni la mare volen fer :666 :666 :666 :666 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara que no s'hi val a vadar la cosa esta peluda, Jo aposto per mi ja que ni la dona ni la mare volen fer :666 :666 :666 :666 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ride" post="217261"]
bones a tots,l'asunto esta disputat ja ho veig,pero com sempre las votacions es podran fer fins el moment de començar la cursa,per lo tant no poden ser per privat sino en viu i en directe com sempre,crec que es el mes ''legal'' ,o sigui que jo ho sabeu :okcat :okcat que guanyi el millor.
bones a tots,l'asunto esta disputat ja ho veig,pero com sempre las votacions es podran fer fins el moment de començar la cursa,per lo tant no poden ser per privat sino en viu i en directe com sempre,crec que es el mes ''legal'' ,o sigui que jo ho sabeu :okcat :okcat que guanyi el millor.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Josep, nosaltres dos podem fer una porra, a veure qui dels dos queda per devant.............................. per donar hi emoció :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
a falta d'una cursa els totals dels plens amb 40 punts en una cursa queden aixi :
1 cop - Eva,Perarnau,,Feisser,V-Man,Jesus GS,Ramon
2 cops- Joan XT,Deivid,Jordi Pons,Pasqual
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
a veure qui en fa un altre......Stelvio 00,aquesta si que ho farem en privat,jajajajajaja.
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
a veure qui en fa un altre......Stelvio 00,aquesta si que ho farem en privat,jajajajajaja.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2012 12:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="217394"]a falta d'una cursa els totals dels plens amb 40 punts en una cursa queden aixi :
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
a veure qui en fa un altre......Stelvio 00,aquesta si que ho farem en privat,jajajajajaja.[/quote]
Josep, estic esperant que votis :picant :picant :picant je,je,je
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
a veure qui en fa un altre......Stelvio 00,aquesta si que ho farem en privat,jajajajajaja.[/quote]
Josep, estic esperant que votis :picant :picant :picant je,je,je
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
demà plourà Cheste, per tant serà una loteria.
Jo dic que:
1- Dani
2- Llorenç
3- Bastoner
:jajacat
Jo dic que:
1- Dani
2- Llorenç
3- Bastoner
:jajacat
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
1.- Pedrosa
2.- Lorenzo
3.- Stoner
2.- Lorenzo
3.- Stoner
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Que nois esperant la meva aposta he???
Doncs com acabo d'arribar de la revolta i no se res de cheste ni tan sols com ha anat la qualy ja m'ho inventare mes tard :jajacat
Doncs com acabo d'arribar de la revolta i no se res de cheste ni tan sols com ha anat la qualy ja m'ho inventare mes tard :jajacat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="218485"][quote user="Kpeps" post="217394"]a falta d'una cursa els totals dels plens amb 40 punts en una cursa queden aixi :
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
Josep, estic esperant que votis :picant :picant :picant je,je,je[/quote]
jajjajajaja quin pillu !!!!!
dons aqui va
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
emocio per tots fins al final :gathering :gathering
3 cops- Pescallunes 4*4,
4 cops- Ride
Josep, estic esperant que votis :picant :picant :picant je,je,je[/quote]
jajjajajaja quin pillu !!!!!
dons aqui va
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
emocio per tots fins al final :gathering :gathering
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 10, 2012 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Kpeps" post="218509"]us heu fixat en Jordi Pons,es gat vell !!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:eyes :eyes :burrucat
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:eyes :eyes :burrucat
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Vinga l'ultima
Gp de xest