RECORDANT TRAILS... HONDA XLV 750R
Moderador: Airald
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Re: RECORDANT TRAILS... HONDA XLV 750R
Més...més !!!
:okcat :birracat
:okcat :birracat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per mi,la mes maca de totes las que han corregut per Africa :okcat

i aquesta tambe preciosa,l'ultima fornada de motos de veritat a las pistas Africanas,el primer cop que la vaig sentir engegar,em vaig quedar de pedra,no semblava una Gs,anar mirant em vaig adonar que li havien tret la fastigosa injeccio i li havien posat uns Bing que feian tremolar.

i aquesta tambe preciosa,l'ultima fornada de motos de veritat a las pistas Africanas,el primer cop que la vaig sentir engegar,em vaig quedar de pedra,no semblava una Gs,anar mirant em vaig adonar que li havien tret la fastigosa injeccio i li havien posat uns Bing que feian tremolar.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
...les GILERA...

Alguns dels seus pilots van ser Franco Picco, Luigi Medardo, Carles Sotelo...

Alguns dels seus pilots van ser Franco Picco, Luigi Medardo, Carles Sotelo...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Fjodor" post="217248"]...les GILERA...
[/quote]
A mi em van agradar tant les Gilera del P-D que m'en vaig comprar una. :sonat
Un video del Dakar del 87':
[youtube]uOKAwnCwQg0[/youtube]
El P-D ....amb gel i neu, el pitjor d'anar per terra.
[youtube]bqizps8xtLM[/youtube]
[/quote]
A mi em van agradar tant les Gilera del P-D que m'en vaig comprar una. :sonat
Un video del Dakar del 87':
[youtube]uOKAwnCwQg0[/youtube]
El P-D ....amb gel i neu, el pitjor d'anar per terra.
[youtube]bqizps8xtLM[/youtube]
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 30, 2012 11:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.

-
- Presentats
Ai Randy... les Gileres del Paris Dakar eren molt boniques.. la competició...
Però si compraves una RC de serie estaves llest... al grup que anavem en trails n'hi havien tres i estaven amargats amb aquells aparells, que sempre tenien punyetes...
Però si compraves una RC de serie estaves llest... al grup que anavem en trails n'hi havien tres i estaven amargats amb aquells aparells, que sempre tenien punyetes...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 30, 2012 12:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Fjodor" post="217251"]Ai Randy... les Gileres del Paris Dakar eren molt boniques.. la competició...
Però si compraves una RC de serie estaves llest... al grup que anavem en trails n'hi havien tres i estaven amargats amb aquells aparells, que sempre tenien punyetes...[/quote]
Un era en Lluís Pont? Dons jo li vaig comprar a ell, jejeje. I pocs problemes vaig tenir, la veritat.
Això si, per anar ràpid per pistes al final vaig haver de posar pneumàtic de cross al davant i al darrera com més gastat millor, sempre llaurant, tant en recte com en revolts.
Però si compraves una RC de serie estaves llest... al grup que anavem en trails n'hi havien tres i estaven amargats amb aquells aparells, que sempre tenien punyetes...[/quote]
Un era en Lluís Pont? Dons jo li vaig comprar a ell, jejeje. I pocs problemes vaig tenir, la veritat.
Això si, per anar ràpid per pistes al final vaig haver de posar pneumàtic de cross al davant i al darrera com més gastat millor, sempre llaurant, tant en recte com en revolts.

-
- Presentats
Si... ideal Pirelli Sandcross o LagunaCross... :boig :boig :boig
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló

Pobre Gaston Rahier per enfilar-se aquí dalt :eyes
-
- Presentats
A en Gastounet, mort el 2005, li deien El enano... tenia una banqueta de fusta per pujar a les motos... un cop a sobre la moto era com un coet... en els temps del motocross amb Suzuki va ser un dels més ràpids del món. Va aconseguir 3 títols de Campió del Món en 125 cc. També cinc títols internacionals al Motocross de les Nacions. AMb BMW va guanyar dos Paris-Dakar (84-85).
Va popularitzar l'expressió C'est l'Afrique, patron... com a resposta al seu jefe d'equip de Suzuki a la pregunta Que passa que trinxes les motos?
Per cert...
alguna Suzuki:

Va popularitzar l'expressió C'est l'Afrique, patron... com a resposta al seu jefe d'equip de Suzuki a la pregunta Que passa que trinxes les motos?
Per cert...
alguna Suzuki: