Per Veure Els Avions En Temps Real
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Per Veure Els Avions En Temps Real
Es tracta d'una web que mostra en temps real quasi be tots els vols comercials que hi ha, l'origen, el destí, la posició, alçada i velocitat i, també podeu veure la ruta i la senda d'aproximació. Es molt útil per localitzar un vol quan heu d'anar a rebre algú a l'aeroport, sabeu on està i si porta retard.
Enllaç
Jordi "Prony" :boig :boig
Enllaç
Jordi "Prony" :boig :boig
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: Per Veure Els Avions En Temps Real
Ostres tu! Amb lo que m'agraden els avions a mi! Quina pàgina més xula! Gràcies Jordi per compartir-la! :jajacat
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Molt bona troballa :okcat :viscat !!!!!!!!
Vejam si aquesta nit surt el vol BCS6232 (podria ser QY en lloc de BCS, segons la web utilitzi l'indicatiu OACI o IATA) des de Leipzig (LEJ) :burrucat cap a Billund (BLL), que te la hora prevista de sortida a les 01:20 UTC (02:20 CET) o si demá al vespre surt el BCS3844 (podria ser QY en lloc de BCS, segons la web utilitzi l'indicatiu OACI o IATA) des de Billund (BLL) :burrucat cap a Leipzig (LEJ), que te la hora prevista de sortida a les 21:45 UTC (22:45 CET).
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 30, 2012 1:57 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Laiona
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="216958"]
Si surt i algú el veu, em faria molt goig tenir una "captura de pantalla" :please[/quote]
Jo del 19 de desembre al 24 vaig a Disneyland París amb els nanos. Ja us posaré els números de vol per si voleu saber on paro ho pogueu veure hahaha També em farà gràcia que algú em digui que ho ha vist des de la pantalla de casa.
Molt bona troballa :okcat :viscat !!!!!!!!
Vejam si aquesta nit surt el vol BCS6232 (podria ser QY en lloc de BCS, segons la web utilitzi l'indicatiu OACI o IATA) des de Leipzig (LEJ) :burrucat cap a Billund (BLL), que te la hora prevista de sortida a les 01:20 UTC (02:20 CET) o si demá al vespre surt el BCS3844 (podria ser QY en lloc de BCS, segons la web utilitzi l'indicatiu OACI o IATA) des de Billund (BLL) :burrucat cap a Leipzig (LEJ), que te la hora prevista de sortida a les 21:45 UTC (22:45 CET).Si surt i algú el veu, em faria molt goig tenir una "captura de pantalla" :please[/quote]
Jo del 19 de desembre al 24 vaig a Disneyland París amb els nanos. Ja us posaré els números de vol per si voleu saber on paro ho pogueu veure hahaha També em farà gràcia que algú em digui que ho ha vist des de la pantalla de casa.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I també ho tens amb vaixells , et pots pasar el dia al :computer
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Ostres Jordi, quina passada aquesta web no? Nosaltres marxem la setmana que ve amb avió, d'aquesta manera sempre saps per on va l'avió :okcat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
la vaig veure fa un temps ..i realment hi ha mes gent volant que tocant terra!!!! JAJAJAJ
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Això enganxa de valent... fa estona que apreto els vols, i quats Japos viatjant a Hawai...!!! :sonat :sonat :sonat
Fins aviat!
Això enganxa de valent... fa estona que apreto els vols, i quats Japos viatjant a Hawai...!!! :sonat :sonat :sonat
Fins aviat!

- Prony
- Presentats
M'agrada que us agradi. :okcat :okcat
Si us voleu entretenir, quan veieu un avió passar per sobre vostre, podeu veure'l des d'aquesta plana.
Si us voleu entretenir, quan veieu un avió passar per sobre vostre, podeu veure'l des d'aquesta plana.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 28, 2012 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Prony" post="217015"]M'agrada que us agradi. :okcat :okcat
[/quote]
A mi...
M'agrada, que t´agradi que ens agradi. :viscat
[/quote]
A mi...
M'agrada, que t´agradi que ens agradi. :viscat
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Si us voleu entretenir, quan veieu un avió passar per sobre vostre, podeu veure'l des d'aquesta plana.[/quote]
Prony, els avions militars també hi surten ?
Aniria bé saber per on passen ... per si de cas ... ;)
:b9 :b9 :b9
Si us voleu entretenir, quan veieu un avió passar per sobre vostre, podeu veure'l des d'aquesta plana.[/quote]
:b9 :b9 :b9
- Laiona
- Presentats
Els meus fills porten tota la tarda mirant la pàgina i treient el nas pel balcó quan en passa un aprop. Estan com si fos una joguina nova! :ban
Els meus fills porten tota la tarda mirant la pàgina i treient el nas pel balcó quan en passa un aprop. Estan com si fos una joguina nova! :ban
- Prony
- Presentats
[quote user="Ramon" post="217022"]
:b9 :b9 :b9[/quote]Hola Ramon, els avions militars no surten per raons obvies :acanonar , de la mateixa manera que hi ha algunes aerolínies i algunes rutes "calentes" que no apareixen.
M'agrada agradar-vos i per això m'ha agradat saber que us agrada que m'agradi haver-us agradat. Us agrada? :okcat
:b9 :b9 :b9[/quote]Hola Ramon, els avions militars no surten per raons obvies :acanonar , de la mateixa manera que hi ha algunes aerolínies i algunes rutes "calentes" que no apareixen.
M'agrada agradar-vos i per això m'ha agradat saber que us agrada que m'agradi haver-us agradat. Us agrada? :okcat
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Prony" post="217044"][Hola Ramon, els avions militars no surten per raons obvies :acanonar , de la mateixa manera que hi ha algunes aerolínies i algunes rutes "calentes" que no apareixen.[/quote]
Acabo de adonar me'n que els BCS (o QY) no surten, en lloc del indicatiu del vol surt una cosa "ruarua, ruarua" :ninja
[quote user="Prony" post="217044"]M'agrada agradar-vos i per això m'ha agradat saber que us agrada que m'agradi haver-us agradat. Us agrada? :okcat[/quote]
Ara ja m'he perdut... :cat_vergonya be, tant hi fa, m'agrada, m'agrada que t'agradi que ens agradi, m'agrada que ens agradi que t'agradi que ens agradi... m'estic tornant :sonat
Acabo de adonar me'n que els BCS (o QY) no surten, en lloc del indicatiu del vol surt una cosa "ruarua, ruarua" :ninja
[quote user="Prony" post="217044"]M'agrada agradar-vos i per això m'ha agradat saber que us agrada que m'agradi haver-us agradat. Us agrada? :okcat[/quote]
Ara ja m'he perdut... :cat_vergonya be, tant hi fa, m'agrada, m'agrada que t'agradi que ens agradi, m'agrada que ens agradi que t'agradi que ens agradi... m'estic tornant :sonat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Prony
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="217061"]Acabo de adonar me'n que els BCS (o QY) no surten, en lloc del indicatiu del vol surt una cosa "ruarua, ruarua" :ninja [/quote] Fas volar ocells de DHL??
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Prony" post="217107"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="217061"]Acabo de adonar me'n que els BCS (o QY) no surten, en lloc del indicatiu del vol surt una cosa "ruarua, ruarua" :ninja [/quote] Fas volar ocells de DHL??[/quote]
El "ninotet" dins del "Romeo Hotel" es un servidor de vostè :conducat
"Katxun denaaaa"!!!!! L'hi han pintat una barra de menys!!!!! :foracat
El "ninotet" dins del "Romeo Hotel" es un servidor de vostè :conducat
"Katxun denaaaa"!!!!! L'hi han pintat una barra de menys!!!!! :foracat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 30, 2012 1:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Guauu..!! quina passada !!
Aquest link, no ens els vas penjar aqui mateix temps enrera ??
Aquest link, no ens els vas penjar aqui mateix temps enrera ??
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Lini" post="217267"]Guauu..!! quina passada !!
Aquest link, no ens els vas penjar aqui mateix temps enrera ??[/quote]
No era exactament un link, era la "afoto" en qüestió i vaig pensar que era millor posarla en link en lloc de que sortís directament per això et sona.
Aquest link, no ens els vas penjar aqui mateix temps enrera ??[/quote]
No era exactament un link, era la "afoto" en qüestió i vaig pensar que era millor posarla en link en lloc de que sortís directament per això et sona.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni