Millora de les carreteres entre tots
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Millora de les carreteres entre tots
Navegant per les pagines de Transit de la Generalitat he trobat aquest enllaç
http://www.racc.es/externos/gencat/
Crec que pot ser interssant ja que molt sovint al sortir trobem alguna (o moltes carreteres) amb algun defecte important.
No se si ho tenen en compte o que pero....no es per res x intentar-ho
VS
http://www.racc.es/externos/gencat/
Crec que pot ser interssant ja que molt sovint al sortir trobem alguna (o moltes carreteres) amb algun defecte important.
No se si ho tenen en compte o que pero....no es per res x intentar-ho
VS
Ex ...moltes coses
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
- KOSKI
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dl. feb. 05, 2007 6:04 pm
- Ubicació: Cornellà de Llobregat
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vsssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Serrallonga
- Presentats
Avui he rebut una primera resposta a la queixa/suggeriment que vaig enviar.
La queixa era sobre el perqué a la carretera nova que s'està fent de Argentona a Dosrius, s'estàn tornant a posar el mateix tipus de guardarraïls que ja hi havia, i no s'aprofita per posar algún altre sistema de protecció que no comporti perill per motoristes i ciclistes.
De moment m'han contestat aixó:
Senyor Ramon:
En resposta a la vostra consulta plantejada al servei compartit pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat i la Fundació RACC, us fem saber que la Direcció General de Carreteres ha engegat el procediment de recerca de la informació necessària per poder-vos respondre i solventar el problema en la mesura del possible.
Tan bon punt tinguem les dades pertinents, us les farem arribar.
Moltes gràcies per utilitzar aquest servei.
Atentament,
Secció d'Informació i Registre
Departament de Política Territorial
i Obres Públiques
Barcelona, 05/07/2007
No és gran cosa, peró ja veurem si es preocupen del tema o no.
Salut.
La queixa era sobre el perqué a la carretera nova que s'està fent de Argentona a Dosrius, s'estàn tornant a posar el mateix tipus de guardarraïls que ja hi havia, i no s'aprofita per posar algún altre sistema de protecció que no comporti perill per motoristes i ciclistes.
De moment m'han contestat aixó:
Senyor Ramon:
En resposta a la vostra consulta plantejada al servei compartit pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat i la Fundació RACC, us fem saber que la Direcció General de Carreteres ha engegat el procediment de recerca de la informació necessària per poder-vos respondre i solventar el problema en la mesura del possible.
Tan bon punt tinguem les dades pertinents, us les farem arribar.
Moltes gràcies per utilitzar aquest servei.
Atentament,
Secció d'Informació i Registre
Departament de Política Territorial
i Obres Públiques
Barcelona, 05/07/2007
No és gran cosa, peró ja veurem si es preocupen del tema o no.
Salut.
BMW R 1200 GS
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Serrallonga ha escrit: us fem saber que la Direcció General de Carreteres ha engegat el procediment de recerca de la informació necessària per poder-vos respondre i solventar el problema en la mesura del possible.
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9Serrallonga ha escrit: Tan bon punt tinguem les dades pertinents, us les farem arribar.
Siguem optimistes
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Serrallonga
- Presentats
- Serrallonga
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Serrallonga
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Serrallonga, llegint el document ,NO especifica clarament si ficaràn les barreres en els revolts aquells perquè ja estava decidit d'abans o ho ficaràn degut al teu escrit..... :roll:
Tens raó, de fet, no hi res que quedi massa clar del que diu a la carta, l'únic que diu es que estaria justificat posar-ho en els revolts de radi menor de 250 mts. peró no diu enlloc que procediràn a posar-ho.
Els guardarrails ja fa mes de dos mesos que estàn posats sense cap mena de protecció per a motoristes.
Bé, ja veurem que passa, com que és una carretera per la que hi passo sovint, ja us informaré si veig que han protegit els guardarrails.
Al menys han contestat i força ràpid, cosa en la qual no confiava gens.
Salut.
BMW R 1200 GS
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
L'altre dia llegia al diari que la Generalitat destinarà aquest any una partida de les recaptacions dels radars, perdó, dels nostres impostos ( :) ) , per sobre un milió d'euros, en l'adequació dels guardarrails més perillosos de la nostra xarxa viària.
Penso que es poc amb el que arriben a recaptar...... :roll:
Penso que es poc amb el que arriben a recaptar...... :roll:

- PetitSuis
- Presentats
- Entrades: 35
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 1:20 pm
Merci pel link !!!
Fa molt de temps que desde el Eix del Llobregat (Manresa-dir.Berga) un retol indica que per anar a Artes/Cabrianes has d'gafar l'Eix Transversal. Més endavant la primera sortida només indica Artés ( i no surt Cabrianes), aixi que molta gent que no coneix la carretera s'acaba saltant la sortida bona.
Ja he fet la meva "suggerencia" aviam si em faran cas :roll:
Au,
Vssss
Fa molt de temps que desde el Eix del Llobregat (Manresa-dir.Berga) un retol indica que per anar a Artes/Cabrianes has d'gafar l'Eix Transversal. Més endavant la primera sortida només indica Artés ( i no surt Cabrianes), aixi que molta gent que no coneix la carretera s'acaba saltant la sortida bona.
Ja he fet la meva "suggerencia" aviam si em faran cas :roll:
Au,
Vssss
BMW GS1200
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Bona idea, el posar aquest link, Jordi. Jo també sóc de la pensa que entre tots ho hem de fer tot.
(...feia dies que ho hauria hagut de fer però, ara que m'ho facilites, miraré d'accelerar-ho). A l'entrada del meu poble hi ha una timba que es despenja just al marge d'un revolt que a mi em fa arronsar el melic des que el conec. Doncs no hi ha cap protecció. I si algú mai fes un recte sense ganes en aquell punt criminal aniria de visita al capdavall d'un bell torrent, si hom no queda abans penjat del brancam matussalènic d'un pinot que neix al fons de l'abisme.
Mentrestant: que Sant Pancraç ens conservi la traçada en aquests llocs.
Ara mateix no recordo el punt kilomètric i tota la resta de dades però em poso mans a l'assumpte.
Ja aniré donant notícia d'aquest cas. La veritat és que es mereix que s'ho revisin. Perquè jo, amb aquests ullets que s'han de cruspir els cuquets, he pogut acreditar que del fons purgatorial d'aquell barranc no en sortiria ni la pudor, en cas de la mala pata de situar-s'hi venint de dalt.
(...feia dies que ho hauria hagut de fer però, ara que m'ho facilites, miraré d'accelerar-ho). A l'entrada del meu poble hi ha una timba que es despenja just al marge d'un revolt que a mi em fa arronsar el melic des que el conec. Doncs no hi ha cap protecció. I si algú mai fes un recte sense ganes en aquell punt criminal aniria de visita al capdavall d'un bell torrent, si hom no queda abans penjat del brancam matussalènic d'un pinot que neix al fons de l'abisme.
Mentrestant: que Sant Pancraç ens conservi la traçada en aquests llocs.
Ara mateix no recordo el punt kilomètric i tota la resta de dades però em poso mans a l'assumpte.
Ja aniré donant notícia d'aquest cas. La veritat és que es mereix que s'ho revisin. Perquè jo, amb aquests ullets que s'han de cruspir els cuquets, he pogut acreditar que del fons purgatorial d'aquell barranc no en sortiria ni la pudor, en cas de la mala pata de situar-s'hi venint de dalt.
Suc al ferro.