DEMA CERVERA
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
DEMA CERVERA
Nomes us volia recordar que dema
a la tarda es fara un homenatge al
Marc Marquez i el seu germà Alex.Tot
començara a les 20.30 i es fara una rua
fins l' escenari de la plaça Balmes,a la
poblacio de Cervera.Qui vulgui venir per
alla estarem.Aprofiteu a la tarda per
veure el museu del campiò.
a la tarda es fara un homenatge al
Marc Marquez i el seu germà Alex.Tot
començara a les 20.30 i es fara una rua
fins l' escenari de la plaça Balmes,a la
poblacio de Cervera.Qui vulgui venir per
alla estarem.Aprofiteu a la tarda per
veure el museu del campiò.
Que gran aquest de Bilbao

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Oscar
- Presentats
Re: DEMA CERVERA
Nomes dir-vos que tot va anar molt be.Molta
gent i festeta.I que dir del Marc,un crack.Per ell
no hi ha protocol,va saltar dos o tres vegades del
camio per anar amb la gent,a ballar o a fer ruqueries.Mes
d' un "campio" hauria d' apendre....Esperem que
li vagi molt be.
gent i festeta.I que dir del Marc,un crack.Per ell
no hi ha protocol,va saltar dos o tres vegades del
camio per anar amb la gent,a ballar o a fer ruqueries.Mes
d' un "campio" hauria d' apendre....Esperem que
li vagi molt be.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Al final,em vaig escapar per veure en viu la rebuda al Marc de la seva població: Cervera.
Molta,molta gent,una rua de mes de 1,30 hores,moltes motos acompanyant al campió,....
L' unic que no em vá fer la peça (a l' Anna,tampoc) es que ès tot el parlament el vá fer en castellá "per respecte als que han vingut de fora".Al meu parer el parlament tocaba en catalá i si volia quedar bè amb totom,podia haber dit algunes paraules en "espanyol",no tot el parlament,pero bè,es la meva manera de veureu,la seva,es veu que no.
Molta,molta gent,una rua de mes de 1,30 hores,moltes motos acompanyant al campió,....
L' unic que no em vá fer la peça (a l' Anna,tampoc) es que ès tot el parlament el vá fer en castellá "per respecte als que han vingut de fora".Al meu parer el parlament tocaba en catalá i si volia quedar bè amb totom,podia haber dit algunes paraules en "espanyol",no tot el parlament,pero bè,es la meva manera de veureu,la seva,es veu que no.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Jo ho he vist a les notícies aquest migdia i..... ostres noi !!!! També m'ha xocat el parlament que he sentit amb espanyol !!!!!
També opino que hauria d'haver escollit el nostre idioma i intercalar-ho amb els que volgués !!!!
Salut,
També opino que hauria d'haver escollit el nostre idioma i intercalar-ho amb els que volgués !!!!
Salut,
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Geroni" post="217673"]es que ès tot el parlament el vá fer en castellá "per respecte als que han vingut de fora"[/quote]
Qui paga mana :callo
Qui paga mana :callo
- Geroni
- Presentats
Tambe li paguen al seu germá i el vá fer amb catalá meins la presentació dels seus mecanics.
Com ha de ser.
Com ha de ser.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 03, 2012 6:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Oscar
- Presentats
El tema dels parlaments,estic d' acord amb vosaltres
pero cada vegada mes rodes de prensa,entrevistes,etc
les fa en castella.Com diu en Ramon qui paga mana,i
per fer-ho mes clar el seu pare tambe ho va fer.Els
calers com sempre no tenen colors,i ell es un manat,i
aixo ho dic sabent-ho de primera ma.
pero cada vegada mes rodes de prensa,entrevistes,etc
les fa en castella.Com diu en Ramon qui paga mana,i
per fer-ho mes clar el seu pare tambe ho va fer.Els
calers com sempre no tenen colors,i ell es un manat,i
aixo ho dic sabent-ho de primera ma.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo son polemicas absurdas,el noi es un campio com la copa d'un pi,li han dit que parles en castella i ho ha fet,per internet corria un montatge d'ell en la carrera que va guanyar el mundial amb una estelada,quan la realitat es que ho va fer amb l'espanyola i a certs llocs no ha agradat el ditxos montatge,li han dit que fes el numeret Reina en Castella hi ha complert (poderoso caballero es Don $ ) en fi,enrecordeu-vos d'en Torrontegui que despres de Jerez es va tenir que baixar de la moto com aquell que diu per fer la volta d'honor amb la bandera Vasca,politica i esport no es tindria que barrejar.
- Geroni
- Presentats
De polemica,lo que es per mi,CAP,jo sols he dit que la unica pega que hi vaig trobar que es molt diferent que dir per ejemple:"lo que no es pot permetre" o "l' intolerable·,etc.
Es veu la diferencia,no?
Es veu la diferencia,no?
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 04, 2012 8:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Qui paga mana? No hi estic del tot d'acord. Això son acords i contractes, i cadascú cedeix -o demana- el que l'interessa.
Els pilots d'Honda Repsol a Espanya sempre han estat molt masells, i mantenir.se on son ha estat sempre un dels seus principals objectius. Fa fred fora d'Honda.
A més a més, que algú ens expliqui per què els cerverins tenen universitat. Potser la cosa ja ve de lluny... ;)
Els pilots d'Honda Repsol a Espanya sempre han estat molt masells, i mantenir.se on son ha estat sempre un dels seus principals objectius. Fa fred fora d'Honda.
A més a més, que algú ens expliqui per què els cerverins tenen universitat. Potser la cosa ja ve de lluny... ;)
- Oscar
- Presentats
Crec que barrejeu masses coses.Un noi de Cervera
un puto crack que li paguen i fa el que li diuen i ja esta.En
Geroni ha donat una opinio i prou,pero res mes.Aixo de
cerverins,universitat,i no se aue tonteries...disfruteu i no
us calenteu ji ji
us calenteu ji ji

- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Oscar" post="217717"]Crec que barrejeu masses coses.Un noi de Cervera
us calenteu ji ji[/quote]
d'acord amb tu totalment Oscar
en aquest pais, ens agrada molt "buscar tres peus al gat", però no oblidem que ens han pujat amb la costum de "la puta i la ramoneta"
el noi es molt inteligent i sap el que ha de fer en cada moment
si ens acostumem a mirar l'ampolla mig plena i no mig buida, ens anirà a tots millor :birracat
d'acord amb tu totalment Oscar
en aquest pais, ens agrada molt "buscar tres peus al gat", però no oblidem que ens han pujat amb la costum de "la puta i la ramoneta"
el noi es molt inteligent i sap el que ha de fer en cada moment
si ens acostumem a mirar l'ampolla mig plena i no mig buida, ens anirà a tots millor :birracat
- Geroni
- Presentats
[quote user="Oscar" post="217717"]Crec que barrejeu masses coses.Un noi de Cervera
Ni mes ni meins, i sense cap anim de polemitzar.
Nomès ho he dit com un detall que vaig veure,rès mès. :callo
Ni mes ni meins, i sense cap anim de polemitzar.
Nomès ho he dit com un detall que vaig veure,rès mès. :callo
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Potser si que va ser un petit detall, però un dia li vaig fer una observació en la seua pàg. web i a sobre de no contestar-me, em va borrar la pregunta. :picant no se....no sé Si en aquest mon tot és diners, s'ho podria fer mirar. ho és que hi ha quelcom més. Consti que felicito al campió. Això no treu que sigui un crak. Ara.... la meva simpatia com a persona a minvat un xic.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JoanF" post="217731"]..... Si en aquest mon tot és diners, s'ho podria fer mirar. ho és que hi ha quelcom més......[/quote]
Fa anys hi havia "esperit" humà. Avui en dia un pilot és un treballador de grans multinacionals que ven un producte, en aquest cas Repsol i Honda. I fa el què li diu el mànager, ell no pot portar cap iniciativa fora del seu contracte.
De totes maneres, felicitats al campió. Tinc ganes quecomenci la temporada 2013-2014 per veure com planta cara als intocables del Lorenzo i Dani. :jajacat
Fa anys hi havia "esperit" humà. Avui en dia un pilot és un treballador de grans multinacionals que ven un producte, en aquest cas Repsol i Honda. I fa el què li diu el mànager, ell no pot portar cap iniciativa fora del seu contracte.
De totes maneres, felicitats al campió. Tinc ganes quecomenci la temporada 2013-2014 per veure com planta cara als intocables del Lorenzo i Dani. :jajacat

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Fa el que li diuen, però si diu 4 cosas en catalá i anglès i te a tothom content, els que venen de fora, i els que venen de fora, però no tant ;)
Fa el que li diuen, però si diu 4 cosas en catalá i anglès i te a tothom content, els que venen de fora, i els que venen de fora, però no tant ;)
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="JoanF" post="217731"]Potser si que va ser un petit detall, però un dia li vaig fer una observació en la seua pàg. web i a sobre de no contestar-me, em va borrar la pregunta. :picant no se....no sé Si en aquest mon tot és diners, s'ho podria fer mirar. ho és que hi ha quelcom més. Consti que felicito al campió. Això no treu que sigui un crak. Ara.... la meva simpatia com a persona a minvat un xic.[/quote]
et mpuc assegurar que la seva pàgina web, ell ni la veu, hi ha d'altra gent que la gestionen
et mpuc assegurar que la seva pàgina web, ell ni la veu, hi ha d'altra gent que la gestionen
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="217732"][quote user="JoanF" post="217731"]..... Si en aquest mon tot és diners, s'ho podria fer mirar. ho és que hi ha quelcom més......[/quote]
De totes maneres, felicitats al campió. Tinc ganes quecomenci la temporada 2013-2014 per veure com planta cara als intocables del Lorenzo i Dani. :jajacat[/quote]
totalment d'acord mab tu Randy
els que tenim la sort de coneixer el Marc, i no d'ara, si no que soc amic personal dels seus pares des de fa 30 anys, us puc assegurar que es el mateix xaval ara que quan va començar, l'unica diferència, es que ara es un professional d'aquest tema, i llogicament, va de cara a la feina
agradarà o no agradarà, però e sel seu treball i té uns "jefes" damunt seu que son els que paguen :okcat
De totes maneres, felicitats al campió. Tinc ganes quecomenci la temporada 2013-2014 per veure com planta cara als intocables del Lorenzo i Dani. :jajacat[/quote]
els que tenim la sort de coneixer el Marc, i no d'ara, si no que soc amic personal dels seus pares des de fa 30 anys, us puc assegurar que es el mateix xaval ara que quan va començar, l'unica diferència, es que ara es un professional d'aquest tema, i llogicament, va de cara a la feina
agradarà o no agradarà, però e sel seu treball i té uns "jefes" damunt seu que son els que paguen :okcat
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Jordi Pons" post="217799"][quote user="Randy-650" post="217732"][quote user="JoanF" post="217731"]..... Si en aquest mon tot és diners, s'ho podria fer mirar. ho és que hi ha quelcom més......[/quote]
agradarà o no agradarà, però e sel seu treball i té uns "jefes" damunt seu que son els que paguen :okcat[/quote]
Així vols dir que son els seus jefes qui li prohibeixen de parlar amb la seua llengua??? Cullons que fort no!!! iiiiii tu t'ho creus i tot això?????
Si ell de tant en tant no veu ni la seu Web.... ves que no li passi com al "mataelefantes" que li escriuent els seus discursos i de tant en tant la va cagant.
Ep!!! no t'equivoquis, jo com a persona no en dic pas res, però no te un bon assessorament. I pots pujar de peus.
agradarà o no agradarà, però e sel seu treball i té uns "jefes" damunt seu que son els que paguen :okcat[/quote]
Així vols dir que son els seus jefes qui li prohibeixen de parlar amb la seua llengua??? Cullons que fort no!!! iiiiii tu t'ho creus i tot això?????
Si ell de tant en tant no veu ni la seu Web.... ves que no li passi com al "mataelefantes" que li escriuent els seus discursos i de tant en tant la va cagant.
Ep!!! no t'equivoquis, jo com a persona no en dic pas res, però no te un bon assessorament. I pots pujar de peus.