Fins Aviat Campio !!!!
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Fins Aviat Campio !!!!
en Max Biaggi es retira amb 41 anyets,casi tota una vida a les curses,6 mundials si no m'equivoco en diferents categories l'avalen,realment desde que m'agrada la moto sempre n'havia sentit parlar,a partir d'ara que li vagi be.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Fins Aviat Campio !!!!
[quote user="STELVIO 00" post="218093"]Que tingui molta sort, segur que segueix lligat al mon de la moto :okcat[/quote]
Segons una entrevista diu que deixa la moto per dedicar-se a la família ... però segur que farà alguna coseta relacionada amb la moto.
Segons una entrevista diu que deixa la moto per dedicar-se a la família ... però segur que farà alguna coseta relacionada amb la moto.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Un dels pilots més elegants que he vist mai. :bow :bow :bow
Espero es fiqui de mànager, no com tots els ex-pilots italians que renegaven dels ex-pilots espanyols la setmana passada....
Ciao, Max! :holacat
Espero es fiqui de mànager, no com tots els ex-pilots italians que renegaven dels ex-pilots espanyols la setmana passada....
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 08, 2012 8:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Cullons Randy, sembla que si que t'agrada molt ... com a mínim pel tamany de les fotos que has posat ...
:b9 :b9 :b9
[quote user="Randy-650" post="218171"]Un dels pilots més elegants que he vist mai. :bow :bow :bow
[/quote]
:b9 :b9 :b9
[quote user="Randy-650" post="218171"]Un dels pilots més elegants que he vist mai. :bow :bow :bow
[/quote]
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ramon, les veus grosses? Jo amb el tlf les veig normals, no haig de fer servir la barra espaiadora. :nonocat

- Randy-650
- Presentats
Esborre-les si es veuen grosses, tot i que jo les veig a la mida correcte. :okcat

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo he tingut d´anar al cinema per mirar ho,i et puc asegurar que tinc la pantalla grossa. :okcat
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Un gran pilot, m'agradava veure com portava la moto, quant encara no existia el control de tracció !!!!!!!
Vssssssssss
Vssssssssss
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Què dir?
EL MEU ÍDOL DES DE SEMPRE!!
Per mi un dels millors que hi ha hagut, i un dels més incompresos també... sobretot en l'època Honda.
De caràcter difícil i un xic arrogant, però un dels millors en pista. Sense un pilotatge molt vistós ni espectacular, un dels més ràpids.
Ell anava més que la Yamaha...
I ha estat el que ha donat a Aprilia dos mundials de SBK...
BRAVO MAX!!!!

IL PIÙ GRANDE BIAGGISTA DI CATALONIA!!!!!! :okcat :boig :boig :boig :boig
EL MEU ÍDOL DES DE SEMPRE!!
Per mi un dels millors que hi ha hagut, i un dels més incompresos també... sobretot en l'època Honda.
De caràcter difícil i un xic arrogant, però un dels millors en pista. Sense un pilotatge molt vistós ni espectacular, un dels més ràpids.
Ell anava més que la Yamaha...
I ha estat el que ha donat a Aprilia dos mundials de SBK...
BRAVO MAX!!!!

IL PIÙ GRANDE BIAGGISTA DI CATALONIA!!!!!! :okcat :boig :boig :boig :boig
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
En Max es retira amb un palamarés impressionant ... que de no haver coincidit amb el Dottore , encara hagués estat més important !!!
El seu pilotatge sempre m'ha recordat al d'en Lawson ... molt fí i efectiu !!!
Ciao !!! :holacat
El seu pilotatge sempre m'ha recordat al d'en Lawson ... molt fí i efectiu !!!
Ciao !!! :holacat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 08, 2012 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!