RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Holaaa,
Aquesta vegada no podré fer la Re-volta, però potser us vinc a veure si tinc prou temps.
Que us vagi molt be a tots!!
:okcat
Aquesta vegada no podré fer la Re-volta, però potser us vinc a veure si tinc prou temps.
Que us vagi molt be a tots!!
:okcat
Sort,
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
No és segur,
Peró si pot ser, segurament em faria parella un company meu de feina amb la seva moto, encara que fins a última hora no ho sabrá.
Si no, cap problema i fins Dissapte
Salut
Peró si pot ser, segurament em faria parella un company meu de feina amb la seva moto, encara que fins a última hora no ho sabrá.
Salut
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Questiò d'intendencia: Encara que en principi, ja va quedar clar, que cadascù s'emportava el dinar...en el Bar previst per dinar al CP-4, fan dinar, entrepans...???
...Més que res, per si el temps... :callo :cat_vergonya :sorry
...Més que res, per si el temps... :callo :cat_vergonya :sorry
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Dodo" post="217962"]No és segur,
Salut[/quote]
Dons cap problema!!!
Ens veiem dissabte amb o sense parella de ball :orquestra
:holacat
Salut[/quote]
Dons cap problema!!!
Ens veiem dissabte amb o sense parella de ball :orquestra
:holacat
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Joavel" post="217968"]Questiò d'intendencia: Encara que en principi, ja va quedar clar, que cadascù s'emportava el dinar...en el Bar previst per dinar al CP-4, fan dinar, entrepans...???
...Més que res, per si el temps... :callo :cat_vergonya :sorry[/quote]
Joavel,
Desconec si fan dinars o no, però el mes segur es que sigui servei de BAR: begudes i entrepans.
De totes maneres, en un radi de 50 a 100 metres, hi ha dos llocs que fan dinars i entrepans, per lo que no et quedaràs sense menjar.... (a part, sempre hi ha el que porta de mes: que si pastisets, que si grana de capellà, que si... vaja: els de Mototurisme mai han pasat ni gana ni set. :gathering :cerv :burrucat
Tema parella: De moment et deixo lliure per volar tot sol. Esperem com acaba l'inscripció i divendres ja sabràs quelcom :okcat
Salut :holacat
Joavel,
Desconec si fan dinars o no, però el mes segur es que sigui servei de BAR: begudes i entrepans.
De totes maneres, en un radi de 50 a 100 metres, hi ha dos llocs que fan dinars i entrepans, per lo que no et quedaràs sense menjar.... (a part, sempre hi ha el que porta de mes: que si pastisets, que si grana de capellà, que si... vaja: els de Mototurisme mai han pasat ni gana ni set. :gathering :cerv :burrucat
Tema parella: De moment et deixo lliure per volar tot sol. Esperem com acaba l'inscripció i divendres ja sabràs quelcom :okcat
Salut :holacat
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="Ramon" post="217620"][quote user="Jaumot" post="217609"]Gent d'Osona, què us sembla quedar a la rotonda de Calldetenes (a la C-25) per anar tots junts cap a Cassà de la Selva? A les 7'30 h?[/quote]
Per mi perfecte però millor a la benzinera que hi ha al costat ja que és més espaiós i en serem una bona colla d'Osona :burrucat[/quote]
Si no diem el contrari en principi nosaltres 4 tambe vindrem per anar tots junts.
Per mi perfecte però millor a la benzinera que hi ha al costat ja que és més espaiós i en serem una bona colla d'Osona :burrucat[/quote]
Si no diem el contrari en principi nosaltres 4 tambe vindrem per anar tots junts.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="MikelRT" post="217973"][quote user="Joavel" post="217968"]Questiò d'intendencia: Encara que en principi, ja va quedar clar, que cadascù s'emportava el dinar...en el Bar previst per dinar al CP-4, fan dinar, entrepans...???
Joavel,
Salut :holacat[/quote]
Perfecte, merci !!!. Seguirem les indicacions de l'organitzaciò. :okcat
Joavel,
Salut :holacat[/quote]
Perfecte, merci !!!. Seguirem les indicacions de l'organitzaciò. :okcat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola amics,
Amb molta llàstima haig de comunicar que l'equip nº 13, format per na Kinder i en Prony no podran estar amb vosaltres en aquesta segona ocasió :sorry . A la meva indisponibilitat per qüestions de calendari s'hi ha de sumar la de la Marta per causes majors. :malalt
Passeu-ho molt be i us demano que un cop fet l'esdeveniment tingueu a be de penjar totes les etapes de la revolta. :please
Gràcies
Jordi "Prony" :dancer :dancer
Amb molta llàstima haig de comunicar que l'equip nº 13, format per na Kinder i en Prony no podran estar amb vosaltres en aquesta segona ocasió :sorry . A la meva indisponibilitat per qüestions de calendari s'hi ha de sumar la de la Marta per causes majors. :malalt
Passeu-ho molt be i us demano que un cop fet l'esdeveniment tingueu a be de penjar totes les etapes de la revolta. :please
Gràcies
Jordi "Prony" :dancer :dancer
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Caram... doncs em sap greu...
Espero que no sigui res, Kinder !!
Espero que no sigui res, Kinder !!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Que vagi molt bé nois ... no us podré acompanyar, ja que a primera hora de la tarda entro a treballar... em limitaré a fer un vol per esmorzar i tornar a retrobar sensacions amb la moto !!! :okcat
PD: Kinder millorat wapa !!! :holacat
PD: Kinder millorat wapa !!! :holacat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 07, 2012 12:24 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
definitivament per motius d'agenda familiar,no podre venir :crys ,hi han assumptes que es converteixen en temes d'estat i no es poden eludir,un mes de novembre complicadet,desitjo que vagi molt be i a veure quan es torni a fer espero que s'em aliniin els astres :birracat
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Eu vist la previsió del temps? Em sembla que tornem a tenir tots els números…
- MikelRT
- Presentats
[quote user="ErnesTDM" post="218120"]Eu vist la previsió del temps? Em sembla que tornem a tenir tots els números…[/quote]
Però no es el mateix :nonocat només quatre gotes..... i amb la primera experiencia... que son quatre gotes? :viscat
Fins dissabte :holacat
Però no es el mateix :nonocat només quatre gotes..... i amb la primera experiencia... que son quatre gotes? :viscat
Fins dissabte :holacat
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="MikelRT" post="218130"][quote user="ErnesTDM" post="218120"]Eu vist la previsió del temps? Em sembla que tornem a tenir tots els números…[/quote]
Fins dissabte :holacat[/quote]
Nomes es podria igualar amb la primera revolta si ens fiquesim dins del pantaa de Sau si no es aixi seran com a molt 4 gotes.
Nomes es podria igualar amb la primera revolta si ens fiquesim dins del pantaa de Sau si no es aixi seran com a molt 4 gotes.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pere29" post="218149"][quote user="MikelRT" post="218130"][quote user="ErnesTDM" post="218120"]Eu vist la previsió del temps? Em sembla que tornem a tenir tots els números…[/quote]
Nomes es podria igualar amb la primera revolta si ens fiquesim dins del pantaa de Sau si no es aixi seran com a molt 4 gotes.[/quote]
Ja, ja, si noi, tens tota la raó !
Nomes es podria igualar amb la primera revolta si ens fiquesim dins del pantaa de Sau si no es aixi seran com a molt 4 gotes.[/quote]
Ja, ja, si noi, tens tota la raó !
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
I jo que veient que hi havia una altra oportunitat em pensava que potser podria venir.
Finalment tampoc podré, em sap greu,i més veient que no ha de ploure :halfcry
Els que podreu ser-hi, passeu-vos-ho bé i ja ens ho explicareu. :okcat
Finalment tampoc podré, em sap greu,i més veient que no ha de ploure :halfcry
Els que podreu ser-hi, passeu-vos-ho bé i ja ens ho explicareu. :okcat
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Ramon" post="218157"][quote user="Pere29" post="218149"][quote user="MikelRT" post="218130"][quote user="ErnesTDM" post="218120"]Eu vist la previsió del temps? Em sembla que tornem a tenir tots els números…[/quote]
Ja, ja, si noi, tens tota la raó ![/quote]
Eps!! sembla que del dimarts a avui, la cosa ha canviat, Fis hi tot tindrem SOL. :jajacat :jajacat :jajacat
Ja, ja, si noi, tens tota la raó ![/quote]
Eps!! sembla que del dimarts a avui, la cosa ha canviat, Fis hi tot tindrem SOL. :jajacat :jajacat :jajacat
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
[quote user="Jesus GS" post="218023"]Que vagi molt bé nois ... no us podré acompanyar, ja que a primera hora de la tarda entro a treballar... em limitaré a fer un vol per esmorzar i tornar a retrobar sensacions amb la moto !!! :okcat
PD: Kinder millorat wapa !!! :holacat[/quote]
[quote user="Gearbox" post="218020"]Caram... doncs em sap greu...
Espero que no sigui res, Kinder !![/quote]
Hola nois !!!
El problema no el tinc jo fisicament, jo estic molt bona com sempre !!! :b9
El meu pare em volia fer la competencia i va tenir un petit accident amb la moto, 5 costelles trencades i uns quants dies d'hospital i recuperació, i això que anava per ciutat amb una scotter 125 !!
Ara toca fer d'infermera !!
Que vagi molt i molt bé aquesta re-re-volta
Salut!!!!
PD: Kinder millorat wapa !!! :holacat[/quote]
[quote user="Gearbox" post="218020"]Caram... doncs em sap greu...
Espero que no sigui res, Kinder !![/quote]
Hola nois !!!
El problema no el tinc jo fisicament, jo estic molt bona com sempre !!! :b9
El meu pare em volia fer la competencia i va tenir un petit accident amb la moto, 5 costelles trencades i uns quants dies d'hospital i recuperació, i això que anava per ciutat amb una scotter 125 !!
Ara toca fer d'infermera !!
Que vagi molt i molt bé aquesta re-re-volta
Salut!!!!
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Que tingui una bona recuperacio, apa a fer de bona filla, fins la propera
- Minina
- Presentats