No ho he dubtat en cap moment.
Moltes gràcies i no ploris massa, ella no ho farà :nonocat :viscat
Em Venc La Gs. Venuda I Entregada.
Moderador: Airald
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Em Venc La Gs. Venuda.
[quote user="Perebi" post="218570"]No ho he dubtat en cap moment.
Moltes gràcies i no ploris massa, ella no ho farà :nonocat :viscat[/quote]
Uisssss.... sabent a on i amb qui l´he deixat... segur que NO..
Moltes gràcies i no ploris massa, ella no ho farà :nonocat :viscat[/quote]
Uisssss.... sabent a on i amb qui l´he deixat... segur que NO..
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 9:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Eva" post="218566"]La moto ja es a Moia.
Enric, que la disfrutis .
Ara vaig a plorar desconsoladament :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys[/quote]
Eva, ara he vist que ja l'has venut, me n'alegro molt, tot i que sempre sap greu, els hi agafes carinyo, però pel que dius no la tindràs massa lluny, potser algun dia la veurem passar :viscat
Petons :ksss
Ara vaig a plorar desconsoladament :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys[/quote]
Eva, ara he vist que ja l'has venut, me n'alegro molt, tot i que sempre sap greu, els hi agafes carinyo, però pel que dius no la tindràs massa lluny, potser algun dia la veurem passar :viscat
Petons :ksss
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Dona" post="219096"][quote user="Eva" post="218566"]La moto ja es a Moia.
Petons :ksss[/quote]
Segur que si, es més, L´Enric, el nou propietàri, així que la tingui per mà (que no li costarà gens....) m´ha promès que vindra a una sortida mensual :okcat :okcat
Jo crec que hem "reclutat" un nou Mototuriste :okcat
Petons :ksss[/quote]
Segur que si, es més, L´Enric, el nou propietàri, així que la tingui per mà (que no li costarà gens....) m´ha promès que vindra a una sortida mensual :okcat :okcat
Jo crec que hem "reclutat" un nou Mototuriste :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 15, 2012 6:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.