BYE BYE, CASEY...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

BYE BYE, CASEY...

Entrada Autor: Fjodor » dg. nov. 11, 2012 5:17 pm

We will miss you on track...
Un dels millors, si senyor!

Bye bye...

Imatge

Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: BYE BYE, CASEY...

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. nov. 11, 2012 5:34 pm

I marxa des de un bon lloc. Un gran pilot !! :okcat
ImatgeImatgeImatge

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dg. nov. 11, 2012 8:45 pm

M´agradaria dir unes paraules sobre aquest senyor i la seva decisio. Crec que es el millor pilot de moto GP (puc entendre els seus motius personals).

Per altre banda em sembla que no es just que en aquest moment deixi la elit m´explico:
Cuanta gent voldria tenir les oportunitats que ell a tingut per arribar?
cuants joves talents an quedat fora?
Cuants esponsor an depositats els medis i recursos en ell en comtes de altres?

En aquest moment tot aixo que a tencat portes a altre gent que??

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. nov. 11, 2012 9:03 pm

[youtube]CDhp11mKYyk[/youtube]

[youtube]FTexuUNOUgc[/youtube]
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. nov. 11, 2012 9:07 pm

[quote user="Pere29" post="218609"]M´agradaria dir unes paraules sobre aquest senyor i la seva decisio. Crec que es el millor pilot de moto GP (puc entendre els seus motius personals).

Per altre banda em sembla que no es just que en aquest moment deixi la elit m´explico:
Cuanta gent voldria tenir les oportunitats que ell a tingut per arribar?
cuants joves talents an quedat fora?
Cuants esponsor an depositats els medis i recursos en ell en comtes de altres?

En aquest moment tot aixo que a tencat portes a altre gent que??[/quote]

Doncs jo crec que aquest paio és un crack. En un mon apassionant, però també de "nen mimats" (dit per periodistes que segueixen el mundial) demostra caràcter i personalitat volen fer quelcom més que competir al màxim nivell.

Porta tota la vida competint en moto, està en el seu dret de deixar-ho i fer el que li vingui més de gust.

Se'l trobarà a faltar, per què l'espectacle que ha donat a la categoria reina ha estat majúscul !

Good luck Casey.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. nov. 11, 2012 10:40 pm

L'Stoner, amb aquesta decisiò, m'ha demostrat ser bastant més intel-ligent, que la mitja dels seus companys de profesiò.
Aquest paio, a pesar de ser molt jove, està ben "cascat" fisicament i , a tingut moltes caigudes "lletges" i personalment crec que, a aquests nivells, és quan un està en el seu millor moment (esportivament parlant) quan ha de deixar-ho.

Tampoc m'ha semblat mai un pilot exepcional, ha guanyat quan ha tingut bones motos...i ha patit (i ha caigut com altres...) quan no tenía màquines competitives. Es ben cert que és dels millors pilots del panorama actual, però ara mateix, el nivell de competitivitat dels pilots... :foracat

Tot això sense entrar en altres consideracions d'ordre més personal...(té tota la "pasta" que pot necesitar... una dona... :callo , i una criatura...la vida és per viure-la, no per petir-la.

Casey, gaudeix el que t'has guanyat i la vida et regala. :okcat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 12, 2012 12:47 am

A mi em sap molt de greu la seva retirada. Val, que ha tingut un crio, si. I? Que està 'cremat' també, val. I els cèntims que ha guanyat? I diu que no disfruta....

I el què no sabem....però jo penso que si algú realment disfruta anant en moto corre fins passat ben bé els 40 anys.

Que tingui sort i no s'estressi pescant amb els col•legues. :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. nov. 12, 2012 9:42 am

A mi se me'n refot el que faci. És la seva vida.
Com a seguidor i amant de les curses de motos, em sap greu la seva retirada. Perque és un pilot excepcional. Perque ens ha donat molt bones curses i molt d'espectacle. Perque ha sigut l'únic (amb permís del gran Loris Capirossi) que ha posat la Ducati per la via i l'ha fet anar, i guanyar... i perquè, a pesar de ser una persona un xic seriota i introvertida, ha parlat sempre a la pista... i ara retirant-se, crec que fa un exercici d'integritat personal. A més, em va agradar molt que no va tenir pèls a la llengua a l'hora de parlar del circ que tenen muntat els de Dorna i tot el tinglado actual que envolta les curses...

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. nov. 12, 2012 1:17 pm

[quote user="Fjodor" post="218671"]A mi se me'n refot el que faci. És la seva vida.
Com a seguidor i amant de les curses de motos, em sap greu la seva retirada. Perque és un pilot excepcional. Perque ens ha donat molt bones curses i molt d'espectacle. Perque ha sigut l'únic (amb permís del gran Loris Capirossi) que ha posat la Ducati per la via i l'ha fet anar, i guanyar... i perquè, a pesar de ser una persona un xic seriota i introvertida, ha parlat sempre a la pista... i ara retirant-se, crec que fa un exercici d'integritat personal. A més, em va agradar molt que no va tenir pèls a la llengua a l'hora de parlar del circ que tenen muntat els de Dorna i tot el tinglado actual que envolta les curses...[/quote]

Es consecuent amb el que pensa i per més que no agradi la seva retirada es el millor que pot fer si ja no l´omple el que fa :okcat
ImatgeImatgeImatge

Bison
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:46 pm
Ubicació: Marche-lez-Ecaussinnes

Entrada Autor: Bison » dl. nov. 12, 2012 7:12 pm

Yes, Bye Bye Casey !

Una mañera de pilotar increíble, un piloto muy grande, digno de todos stars de la moto, qué dejará una marca indeleble en el mundo del moto GP, cuarenta años despues el "Continental Circus" comó las stars inolvidable de esta época.

Respecto, "buena jubilarse" Señor Stoner...sólo un poco triste que te salir el circo :cry:
Se necesita muy poco para provocar algún sonrisa ... pero se necesita soló algún sonrisa para qué todo se hace posible. :okcat

Respon

Torna a “General”